Dat is ook niet goed hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder slapen. Slecht slapen doe ik al jaren
Nee sorry, maar echt meer dan de helft van de keren is de friet daar gewoon 'niet goed'. En dat heb ik echt in plenty vestigingen bevestigd gezien. Pak de goedkoopste diepvries-franse-frietjes die je kan vinden in de supermarkt en bak die thuis fatsoenlijk en dan zijn ze al beter dan die van de mac.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind hun friet dus juist wel te doen terwijl ik echt een Bourgondiër ben. Zal wel door het zout komen en dat je er 5 tegelijk in je mond kunt stoppen.
Ik lust niet alle kazen, maar wel een hoop. Oude kaas is ook wel lekker bij een bierproeverij *kuch* ordinaire zuippartij *kuch*. De zware schimmelgevallen vind ik dan weer minder.quote:
Slaap je dan nog wel verder?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds je DTS ging spelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blauwe Deense kaas mjammiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lust niet alle kazen, maar wel een hoop. Oude kaas is ook wel lekker bij een bierproeverij *kuch* ordinaire zuippartij *kuch*. De zware schimmelgevallen vind ik dan weer minder.
Mjaaaa, het is niet dat ik het niet lust, maar ik word er ook niet dolblij vanquote:
De smaak is lekker. En echt ik ben best wel kritisch. Misschien is het omdat ik alleen Mac als ik of gezopen of heel heel erg honger heb en alles snel mijn mond in moet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee sorry, maar echt meer dan de helft van de keren is de friet daar gewoon 'niet goed'. En dat heb ik echt in plenty vestigingen bevestigd gezien. Pak de goedkoopste diepvries-franse-frietjes die je kan vinden in de supermarkt en bak die thuis fatsoenlijk en dan zijn ze al beter dan die van de mac.
I love french fries, maar omdat ze bij de mac zo beroerd zijn over het algemeen pak ik dus gewoon salades bij m'n menu's.
Oude kaas vind ik lekker in maaltijden verwerkt, pastas, ovengerechten groenten of salades. Wel altijd minder zout gebruiken dan normaalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lust niet alle kazen, maar wel een hoop. Oude kaas is ook wel lekker bij een bierproeverij *kuch* ordinaire zuippartij *kuch*. De zware schimmelgevallen vind ik dan weer minder.
Dat helpt wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De smaak is lekker. En echt ik ben best wel kritisch. Misschien is het omdat ik alleen Mac als ik of gezopen of heel heel erg honger heb en alles snel mijn mond in moet.
Ik ben nu aan het vretequote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef PlymouthFury het volgende:
Hallo lekker gegeten? Wij kunnen er alleen maar over praten
Ik vind dat je altijd' de echte aardappel' in de patat frites moet proeven, met schil vind ik ze lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja![]()
Ik ben ook best wel een frietsnob. Ik vind sowieso dat 80%+ van de friet serverende zaken beroerde friet leveren.![]()
Heb er altijd hele gesprekken over met die maat van me die z'n stiefzusje deed batsen, die is ook een frietsnob
Als de vloertegels kapot en verouderd zijn en er van die gore groene dingen in de vitrine liggen dan kun je er vanuit gaan dat de friet goed is want die draaien al laaaaaaaannnnng.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja![]()
Ik ben ook best wel een frietsnob. Ik vind sowieso dat 80%+ van de friet serverende zaken beroerde friet leveren.![]()
Heb er altijd hele gesprekken over met die maat van me die z'n stiefzusje deed batsen, die is ook een frietsnob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |