Dit!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit ook wel altijd een beetje makkelijk wijzen naar zo'n bedrijf als Wehkamp... je hebt gewoon ook een eigen verantwoordelijk als klant...
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Dus bedrijven moeten een IQ-test of assessement afnemen bij dit soort klanten ipv een kredietwaardigheidstoets?
Precies, en mensen moeten wel altijd een bepaalde kredietwaardigheidstoets doorstaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dit!!!
En als je in de bijstand zit én je hebt al schulden...en je hebt een nieuwe bank nodig vanwege een dochter die verstandelijk beperkt is en veel ongelukjes heeft....dan koop je toch geen nieuwe!
Dan ga je toch eens op marktplaats kijken, man man man.
Nee we gaan een nieuwe bank kopen bij Wehkamp
Kringloopwinkeltje, niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dit!!!
En als je in de bijstand zit én je hebt al schulden...en je hebt een nieuwe bank nodig vanwege een dochter die verstandelijk beperkt is en veel ongelukjes heeft....dan koop je toch geen nieuwe!
Dan ga je toch eens op marktplaats kijken, man man man.
Nee we gaan een nieuwe bank kopen bij Wehkamp
Yup en Eef roept ook nog even op om vooral niets meer te bestellen... verstandige mensen weten hoe dit werkt en bestellen alleen iets als ze het ook daadwerkelijk kunnen betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je kan gewoon bestellen wat je wilde....triest dom mens.
Jah dat kan bij online winkels. Ik hoef ook geen loonstrookje te laten zien als ik voor 300 euro kleren koop.
We betalen met zn allen lekker weer de schulden van dit soort domme mensen!
Narcissus Baudettusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Baudet heeft nu ineens wel weer praatjes
Ik vond het het enige interessante item van vanavond eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:27 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, krijgt Imannuelle Grives nou ook nog een podium?
Man, man, man.
Eensquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vond het het enige interessante item van vanavond eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |