Ik kan niet wachten op de fotos van die posequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I haz no shame.
Mijn ervaring met die schoenen is een ongecoördineerd DisneyBambi-effect.
Pehehehehe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de fotos van die pose
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijtquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien. Het stopte niet. Bizar soms wel.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijt![]()
Zo'n klein meisje, zo velen poep
Dat zijn de beste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijt![]()
[..]
[..]
[..]
Dat zijn flinke workouts ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een Amerikaanse en die heb ik in Thailand leren kennen omdat ze daar van die huidcorrectie operaties heeft laten doen. Die is onder andere heel veel afgevallen door te kickboxen daar.
kwestie van een beetje op je voeding lettenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja soms moet je er wel ook echt voor werken hoor om het er uit te krijgen
Ja maar geloof dat zij wel echt huge was. Heb haar niet zo dik gezien maar wel foto's en nu was ze al niet slank maar ze was 3 keer haar kwijt geraaktquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn flinke workouts ja.
Ik ben gewoon minder gaan vreten en redelijk braaf een paar keer per week gaan sporten.
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja soms moet je er wel ook echt voor werken hoor om het er uit te krijgen
Ja klopt :pquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.![]()
Al is er met sommig eten geen redden aan.
En zelfs als je veel vezelrijk voedsel eet kan het soms nog een hele klus zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.![]()
Al is er met sommig eten geen redden aan.
Ik ga mijn buikflap lekker in Nederland laten wegknippenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een Amerikaanse en die heb ik in Thailand leren kennen omdat ze daar van die huidcorrectie operaties heeft laten doen. Die is onder andere heel veel afgevallen door te kickboxen daar.
ja zei deed het vanwege prijs. Al is plastische chirurgie wel gewoon op goed niveau in Thailand.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga mijn buikflap lekker in Nederland laten wegknippen
Veel te eng in buitenland, ookal is het goedkoper
Lijkt me wel fijn, want die buik is deels gevoelloos na keizersnede en voelt ook helemaal niet alsof het nog bij mijn lijf hoort ofzo
Eten/leven omgooien kan een hoop doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat zij wel echt huge was. Heb haar niet zo dik gezien maar wel foto's en nu was ze al niet slank maar ze was 3 keer haar kwijt geraakt
Dan kan het ook nog weleens prima eruit komen maar gewoon een ongelooflijke berggggg aan schijt zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zelfs als je veel vezelrijk voedsel eet kan het soms nog een hele klus zijn
Ja zeker. Als transgender zou ik bijvoorbeeld liever daar de operatie ondergaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zei deed het vanwege prijs. Al is plastische chirurgie wel gewoon op goed niveau in Thailand.
Verstandig wel. Te veel rare verhalen gezien van operaties in landen als Thailandquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn, want die buik is deels gevoelloos na keizersnede en voelt ook helemaal niet alsof het nog bij mijn lijf hoort ofzo
Dat klinkt wel serieus maf trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel uitermate bevredigendquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kan het ook nog weleens prima eruit komen maar gewoon een ongelooflijke berggggg aan schijt zijn
Wij noemen dat hier altijd een dubbele doortrekker
Nou ja ken er 1. Die heeft het volledige pakket gedaan. Das allemaal goed gelukt. Maar toen heeft ze de stem ook laten doen en die is verpest. Nu praat ze met een piepstemmetje. Ze heeft wel een schadevergoeding gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zeker. Als transgender zou ik bijvoorbeeld liever daar de operatie ondergaan
Daarom doe ik het altijd onder de baas zijn tijd, dan is het dubbel zo lekker!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel uitermate bevredigend
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ken er 1. Die heeft het volledige pakket gedaan. Das allemaal goed gelukt. Maar toen heeft ze de stem ook laten doen en die is verpest. Nu praat ze met een piepstemmetje. Ze heeft wel een schadevergoeding gehad.
Nou ja goed gelukt. Haar tieten zijn zo groot dat ik mijn ogen er niet van af kan houden en ze gooit ze ook gewoon constant in je gezichtZe draagt ook weinig verhullende kleding
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ken er 1. Die heeft het volledige pakket gedaan. Das allemaal goed gelukt. Maar toen heeft ze de stem ook laten doen en die is verpest. Nu praat ze met een piepstemmetje. Ze heeft wel een schadevergoeding gehad.
Nou ja goed gelukt. Haar tieten zijn zo groot dat ik mijn ogen er niet van af kan houden en ze gooit ze ook gewoon constant in je gezichtZe draagt ook weinig verhullende kleding
Dit ineens. Op je buik of tetquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig wel. Te veel rare verhalen gezien van operaties in landen als Thailand
Ik heb een keer ergens anders 1 ontmoet en die was serieus zo trots op haar tieten dat ik ze vasthad voordat ik het doorhad. Ze greep mijn handen en had ineens die dingen vast.quote:
Blobvisbips.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ineens. Op je buik of tet
[ afbeelding ]
Een frisch en schoon toilet is toch ook wel fijn. En wij hebben van die hangpotten. Om de een of andere reden raakt je pener altijd de pot bij die dingen. Maar dus niet alleen bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom doe ik het altijd onder de baas zijn tijd, dan is het dubbel zo lekker!
Spoilers plz!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel serieus maf trouwens.
Ja man, is het ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel uitermate bevredigend
Ik pak altijd de speciale kinder pot. Anders moet ik op tenen staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een frisch en schoon toilet is toch ook wel fijn. En wij hebben van die hangpotten. Om de een of andere reden raakt je pener altijd de pot bij die dingen. Maar dus niet alleen bij jou
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het ook
Ik loop graag gewoon naakt rond door het huis.
Heb weleens met velletje tussen een keukenlade en -kastje gezeten omdat ik dat niet voelde en het dus los vel is
![]()
![]()
Dat klinkt verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat soort toiletten zijn wel uiterst smerig iddquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een frisch en schoon toilet is toch ook wel fijn. En wij hebben van die hangpotten. Om de een of andere reden raakt je pener altijd de pot bij die dingen. Maar dus niet alleen bij jou
Je lekker laten opvullen bij een cheap cheap arts die zijn materialen bij de Hornbach haalt. “Wil je witte of grijze kitrandjes implantaten?”quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik begrijp het wel. Zit zoveel geld in dat dat goed getoont word. Ze heeft ook aan vrienden haar vagina laten zien. Ze zijn echt trotsquote:
Yesquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al was die keizersnede ook weer een geval apart toch?
Aan het lettertype kan ik al zien dat het van Daily Mail komtquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik pak altijd de speciale kinder pot. Anders moet ik op tenen staan.
Implantaat gedraaidquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spoilers plz!
Wtf is er mislukt bij de before foto?
Ik werk in een héél net kantoor, maar er lopen viezerikken rond. Stelregel: hoe duurder de pakken, hoe smeriger ze kakken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort toiletten zijn wel uiterst smerig idd![]()
![]()
Die had ik bij een baan in een warenhuis in de eerste paar weken. Ik was zo blij toen er aparte toiletten bij ons kwamen waarvan er 1 voor het personeel.
Never a dull moment.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
As usual ging het bij mij weer eens niet op de standaard manier
owh.. dan bungelen mijn benen altijdquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik bedoelde niet de urinoirs, maar de gewone wc’s. Die potten zijn raar gevormd.
Den Braven in je tetters pompenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lekker laten opvullen bij een cheap cheap arts die zijn materialen bij de Hornbach haalt. “Wil je witte of grijze kitrandjes implantaten?”
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan het lettertype kan ik al zien dat het van Daily Mail komt
Snap ik. Als FOK!ker toon je je pener ook zo af en toe uit pure trotsquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel. Zit zoveel geld in dat dat goed getoont word. Ze heeft ook aan vrienden haar vagina laten zien. Ze zijn echt trots
Ik vind dit een mooi probleem om niet te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed afgekit ja?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik reed vroeger elke dag langs zijn huis... Mooi huis wel.
Dat geloof ik best.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk in een héél net kantoor, maar er lopen viezerikken rond. Stelregel: hoe duurder de pakken, hoe smeriger ze kakken.
Heb jij dat niet met je labia?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooi probleem om niet te hebben.
Gewoon lekker vol met pur, zijn ze ook niet zo zwaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lekker laten opvullen bij een cheap cheap arts die zijn materialen bij de Hornbach haalt. “Wil je witte of grijze kitrandjes implantaten?”
Heb e daar ook voor betaald dan :pquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Als FOK!ker toon je je pener ook zo af en toe uit pure trots
Designervagijn, jeweetz.quote:
Waar woont ie dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kon niet van dichtbij kijken, groot hek omheen.
Zie je, man zijn heeft ook nadelenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooi probleem om niet te hebben.
Vastzetten met haarspeldjes voor het zeikenquote:
Je krijgt 20 cm extra bij een aboquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb e daar ook voor betaald dan :p
Awwyiss, eindelijk een.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, man zijn heeft ook nadelen
Woonde vroeger net buiten Gorinchem. Tussen Gorinchem en Hoogblokland in.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar woont ie dan?
Nooit over nagedacht dat het een bestaand iemand kon zijn trouwens![]()
Ik ben niet gegipst.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hang ie hier tussen?
https://www.lotuskruse.com/the-great-wall-of-virgina/
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker vol met pur, zijn ze ook niet zo zwaar.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en dan een energielabel A voor jezelf gaan aanvragen
Is Greta ook meteen weer blijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en dan een energielabel A voor jezelf gaan aanvragen
Lijkt me stiekem fascinerend wel, beetje bijsnoeien en dichtschroeienquote:
Oeh, net als dat spelletje. Dokter Bibber op de computer, zeg maar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem fascinerend wel, beetje bijsnoeien en dichtschroeien
Ik had chirurg moeten worden
Win-Win!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is Greta ook meteen weer blij
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt 20 cm extra bij een abo
Gewoon een oude old timer diesel aanschaffen zonder moderne filters erop compenseert wel voldoende denk ik!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Win-Win!![]()
Hoewel Greta boos maken eigenlijk wel leuk is
Ben ik nog nooit geweest denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Woonde vroeger net buiten Gorinchem. Tussen Gorinchem en Hoogblokland in.
Geen grotere tieten in iedergevalquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat krijg je als vrouwelijke abo-houder? Een dildo van 20cm?
Een fokker met 20cm extra naar keuze?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
We zíjn aan het informeren over een oud geval.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een oude old timer diesel aanschaffen zonder moderne filters erop compenseert wel voldoende denk ik!
Ik laat de kraan al lopen terwijl ik mijn tanden poetsquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een oude old timer diesel aanschaffen zonder moderne filters erop compenseert wel voldoende denk ik!
Laat dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker met 20cm extra naar keuze?
Ey heb jij deze gore TT bedacht?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen grotere tieten in iedergeval
Ik kreeg er maar 10 centimeter bij, maar dat was omdat anders andere abbo houders zouden gaan klagenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle mannen hier kunnen dat bevestigen
Oneerlijk welquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle mannen hier kunnen dat bevestigen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey heb jij deze gore TT bedacht?
Bij mij moesten er zelfs cm's afquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg er maar 10 centimeter bij, maar dat was omdat anders andere abbo houders zouden gaan klagen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker met 20cm extra naar keuze?
Oh die jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, net als dat spelletje. Dokter Bibber op de computer, zeg maar.
Dan is Danny wel meteen uit het rood.quote:
Ja, dat heeft Danny toen nog in de kleine lettertjes laten zettenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg er maar 10 centimeter bij, maar dat was omdat anders andere abbo houders zouden gaan klagen
Zou wel medelijden hebben met degene die mij per ongeluk kiest.quote:
Van Danny's lul jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Snap ik ook wel, anders gaat de leegloop nog harderquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Danny toen nog in de kleine lettertjes laten zetten
Volgens mij is niemand daar goed in.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die ja![]()
![]()
![]()
Was ik niet zo goed in
* Molo overweegt een carričre in Thailand als chirurg
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand daar goed in.![]()
Zag toevallig een filmpje langskomen vandaag, de patiënt was boos.
Ik geloof niet dat het storm loopt. Alle incellen lopen nog rondquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is Danny wel meteen uit het rood.
Idem hierquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch maar eens op zoek naar die fles vodka die ik nog ergens verstopt heb. Ik trek dit niet meer qua MI's
Je kan wel toffe UI’s makenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel medelijden hebben met degene die mij per ongeluk kiest.
Ik heb ergens best zin om het op een zuipen te zetten, maar niet zo handig want morgenvroeg afspraak op de Uni die nog belangrijk is voor de rest van het jaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem hier
En dan lekker door naar bed
Dat doe ik maar voor 1 iemandquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan wel toffe UI’s maken![]()
Het is ook geen geweldige sales pitch richting vrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het storm loopt. Alle incellen lopen nog rond
Ja dat klinkt dan niet als een wijs planquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ergens best zin om het op een zuipen te zetten, maar niet zo handig want morgenvroeg afspraak op de Uni die nog belangrijk is voor de rest van het jaar
Ik ook. Maar ik heb niks in huisquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ergens best zin om het op een zuipen te zetten, maar niet zo handig want morgenvroeg afspraak op de Uni die nog belangrijk is voor de rest van het jaar
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt dan niet als een wijs plan
Succes daar! En trusten
Hier alleen nog paar biertjes en een halve fles wijn zooi die eigenlijk beter weg getyft kan wordenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb niks in huis
Niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook geen geweldige sales pitch richting vrouwen.
'Wil jij een hopeloze man die er alles aan zal doen om jou gelukkig te maken, word dan nu lid en we bezorgen je er eentje!'quote:
Jij hebt net een vers glas cola gepakt.quote:
Is bijna opquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt net een vers glas cola gepakt.
Je moet er eens van genieten ipv het als een afvoerpijp weg te werken.quote:
ik ben een grote afvoerpijpquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet er eens van genieten ipv het als een afvoerpijp weg te werken.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar dat klinkt zo onaardig, dus bedankt dat je het nu zelf doet.quote:
Ja gewoon het beestje bij de naam noemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar dat klinkt zo onaardig, dus bedankt dat je het nu zelf doet.
Ik vind het heerlijk, niet zo zoetquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatver :p
begrijp niet hoe mensen dat weg krijgen
Ik gewoon water.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, niet zo zoet
Zeker ja. Gaat er in en komt er gewoon weer uit aan de onderkantquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah de normale richting.
We zijn gewoon poepmachines.
Zin aan een biertje nog.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker ja. Gaat er in en komt er gewoon weer uit aan de onderkant
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.bezigheid.nu/(...)NNpZdd6N7e7S78PEdw-o
Koffie hoort zwart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
https://www.bezigheid.nu/(...)NNpZdd6N7e7S78PEdw-o
Haha, ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die meer houden van mildere en zoete smaken, zouden volgens de studie meer sympathieke en begripvolle mensen zijn.
Mijn liefde voor cola compenseert dat
Ik ben een psychopaat en verder ook totaal verknipt, vrees ik...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die meer houden van mildere en zoete smaken, zouden volgens de studie meer sympathieke en begripvolle mensen zijn.
Mijn liefde voor cola compenseert dat
LTVDK zegt hier ook altijd dat ik super gemeen ben maar ben echt super liefquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben een psychopaat en verder ook totaal verknipt, vrees ik...
Zwarte koffie, pure chocolade, vieze stinkkaas, gin tonic, bier, jalapenos![]()
![]()
Ik drink ook wel eens een macchiato of cappucino hoor, maar dat zie ik meer als een warme chocolademelk met een lichte koffiesmaak.quote:
Dat komt omdat hij in je wil en en jij niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LTVDK zegt hier ook altijd dat ik super gemeen ben maar ben echt super lief
Als ik zeg dat je lief bent wordt je boos, dus ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens een macchiato of cappucino hoor, maar dat zie ik meer als een warme chocolademelk met een lichte koffiesmaak.
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Eetze.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Past beter bij mijn waldkorncrackers
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben in het echt even naar als hier
pics van Joke.quote:
Ik zou daar balorig van worden. Zeker op vrijdagquote:
Ik ben al balorig voor het gestart isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou daar balorig van worden. Zeker op vrijdag
Hahahaha zitten wel veel dames bij als ik de lijst bekijk 🤔quote:
Je hebt dus gewoon een cursus "Hoe veroorzaak ik een goeie #Metoo"quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahaha zitten wel veel dames bij als ik de lijst bekijk 🤔
Eerst eens kijken of dat het waard isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een cursus "Hoe veroorzaak ik een goeie #Metoo"
Onzin dit altijd, gekste cursus die ik ooit gedaan heb is aan elkaar ruiken in het donker alhoewel elkaar zittende een middag een rood balletje toegooien ook wel memorabel was.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of dat het waard is
Dit past wel bij jouquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin dit altijd, gekste cursus die ik ooit gedaan heb is aan elkaar ruiken in het donker alhoewel elkaar zittende een middag een rood balletje toegooien ook wel memorabel was.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
ja graag. en veel.quote:
Alles wat zij maar wilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Ok, wat doe je als de liefde van je leven plotsklaps aan je bureau staat.
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
dat zou niet werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou mij denk ik onder het bureau verstoppen uit verlegenheid
Hartman?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Arg soms vind ik die maxime best grappig maar jezus wat zet hij zich voor schut bij Jinek gister avond
Oh wat dan? Hij zit toch niet zo snel met zijn mond vol tanden dacht ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Arg soms vind ik die maxime best grappig maar jezus wat zet hij zich voor schut bij Jinek gister avond
Nee maar hij zegt graag dingen om te shockeren toch. Gister probeerde hij dat bij die Wiebes maar totale mistiming en niet grappig. Hij kwam wat dom overquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wat dan? Hij zit toch niet zo snel met zijn mond vol tanden dacht ik
Vragen hoe het met z'n vrouw en kinderen gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
soms is het wel wat geforceerd. Hij probeert dan grappig en gevat te zijn, maar soms is dat gewoon wat dom en misplaatst.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt graag dingen om te shockeren toch. Gister probeerde hij dat bij die Wiebes maar totale mistiming en niet grappig. Hij kwam wat dom over
Ja dat was dus bij Jinekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms is het wel wat geforceerd. Hij probeert dan grappig en gevat te zijn, maar soms is dat gewoon wat dom en misplaatst.
zo ver ik weet is de liefde van mijn leven nog singlequote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vragen hoe het met z'n vrouw en kinderen gaat.
Dat had ik dus echt een keertjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Lekker op tijd wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Druk, nu pas tijd voor ontbijt en krantje
Geloof me, ik in deze situatie ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou mij denk ik onder het bureau verstoppen uit verlegenheid
Vijf jaar lang mee geworsteldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Oh noesssssquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf jaar lang mee geworsteldMaar ze wilde me niet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf jaar lang mee geworsteldMaar ze wilde me niet.
Zeiknummer.quote:
En dan toch je ex zijn he.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze lang mee samengewoond wel, serieus de knapste vrouw ter wereld, getuige de reacties hier nog steeds, ik keek haar in haar ogen en ik wist meteen weer waarom we een paar jaar geleden stapel en stapelverliefd op elkaar raakten na een seconde elkaar aanstaren, bizar dat zoiets nog steeds terug te vinden is in een blik.
Deze, inmiddels, vrouw is nog steeds een goeide vriendin. Maar meer zal het helaas nooit worden. Jammer, we passen heel goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze lang mee samengewoond wel, serieus de knapste vrouw ter wereld, getuige de reacties hier nog steeds, ik keek haar in haar ogen en ik wist meteen weer waarom we een paar jaar geleden stapel en stapelverliefd op elkaar raakten na een seconde elkaar aanstaren, bizar dat zoiets nog steeds terug te vinden is in een blik.
moet allemaal kunnen, maar toch.quote:
Of het was tijdens hun kindertijd en was het eerst een meisje :pquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet allemaal kunnen, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:10 schreef Muck het volgende:
Bal, heb je de cakepops gezien die ik van de restjes heb gemaakt gezien?Ja gisteren alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er lekker uit
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:10 schreef Muck het volgende:
Bal, heb je de cakepops gezien die ik van de restjes heb gemaakt gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mijn geheugenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gisteren al![]()
Zien er lekker uit
Toch een keer duur luchtje op, sok in je broek en aanbellen met een bosje fresia's wellicht?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze, inmiddels, vrouw is nog steeds een goeide vriendin. Maar meer zal het helaas nooit worden. Jammer, we passen heel goed bij elkaar.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan binnen een seconde weer zo zijn maar laat ik dat maar niet doen![]()
Lijken mij niet lekker, sws niet authentiek.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb stroopwafels met chocolade gekocht
you're joking, right?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijken mij niet lekker, sws niet authentiek.
En de stroop dan?
Emmer koud water eroverheen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geilen op elkaar plakt net zo stevig
die zit er gewoon in :pquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijken mij niet lekker, sws niet authentiek.
En de stroop dan?
Lekker, voer me!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb stroopwafels met chocolade gekocht
Die jochies hebben een geweldige opvoeding genoten en gaan hun school keurig afmaken ook, en daarbij doen ze nog een krantenwijkje.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Kijk zon programma van die Danny.
13 jarigen die met machetes rondlopen die zich moeten beschermen tegen de ' opps'
Dan geef ik ze straks gewoon aan mijn collegaquote:
Ik heb dat een keer op werk gehad jaren geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jochies hebben een geweldige opvoeding genoten en gaan hun school keurig afmaken ook, en daarbij doen ze nog een krantenwijkje.
Nee, ik ben echt friendzoned. “Ik zie je meer als een broer” ditdat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch een keer duur luchtje op, sok in je broek en aanbellen met een bosje fresia's wellicht?
De tijd heelt alle wonden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was het nog een jongedame van 24.
Bizar, en toch blijkbaar helemaal van deze, en misschien wel alle tijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Later kwam er een agentie die dat bushokje moest schoonspoelen en die vroeg mijn hulp. Nog gedaan ook
Paar flessen Châteauneuf du Pape erin dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt friendzoned. “Ik zie je meer als een broer” ditdat.
Ja had nee moeten zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bizar, en toch blijkbaar helemaal van deze, en misschien wel alle tijden.
Een bosje fresia's gaat ook niet helpen.... dat is een illusie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit alcohol zien drinkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar flessen Châteauneuf du Pape erin dan.
Oh ja dat heb ik met alle vrouwen zo'n beetjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus. Het klinkt eerder als Kabul dan Den Haagquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had nee moeten zeggen.
Al dat bloed en ook die man zo kapotgestoken hakte er toch wel wat in
Boks ouwequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik met alle vrouwen zo'n beetje
Nieuwe batterij nodig voor de pizzaklok?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik met alle vrouwen zo'n beetje
Nja, boksquote:
Zou dat helpen ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nieuwe batterij nodig voor de pizzaklok?
Op elk potje past een deksel...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Jullie weten dat die hele friendzone een onzinnige term is?
Het impliceert dat vrouwen dit expres doen terwijl ze ook een andere keuze kunnen maken. Ze vinden je dan gewoon niet leuk genoeg.
Ik weet niet wat het volgens de ‘geleerden’ impliceert, maar die conclusie verbond ik er zelf ook wel aan jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Jullie weten dat die hele friendzone een onzinnige term is?
Het impliceert dat vrouwen dit expres doen terwijl ze ook een andere keuze kunnen maken. Ze vinden je dan gewoon niet leuk genoeg.
Nou ja, het moet niet, maar het alternatief is ook weer zo drastischquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, boksBegrijpen zal ik het nooit, maar goed, je moet verder he
aardigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan geef ik ze straks gewoon aan mijn collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |