Ik hou ook niet van gekrijs, maar er zit ook nog iets tusseninquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoor liever tegenwoordig dit soort stemmen, dan dat gekrijs om zoveel mogelijk hoge tonen te halen.
Maar ik word ook een oudje
Voor mij klinkt het allemaal hetzelfde, maar dat zal dan wel aan de manier van ‘zingen’ liggen ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is een nogal ander nummer dan Bad Guy. Ze zingt wel alles ingehouden en bijna onverstaanbaar. Bij live-optredens is ze dan ook niet te horen door het gegil van haar fans.
Ik vind het best mooi. Uiteraard is dat een mening, dat is 'mooi' altijd. Net als dat Sam Smith-nummer voor James Bond: best mooi, maar ook weer snel vergeten.
Je moet het ook gewoon vaker horen. Ik dacht eerst ook van mwe mwe, maar ik ken haar album nu best goed, en vind het toch wel goede muziek nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het allemaal hetzelfde, maar dat zal dan wel aan de manier van ‘zingen’ liggen ofzo.
Ik ga er even over nadenkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon vaker horen. Ik dacht eerst ook van mwe mwe, maar ik ken haar album nu best goed, en vind het toch wel goede muziek nu.
Die kende ik nog niet, maar mooi inderdaadquote:
Wel hoor, ik vind Anouk bv een prettig stem geluid hebben. Vroeger vond ik Whitney Houston bv ook een mooi stemgeluid hebben ook al kwam zij hoog.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gekrijs, maar er zit ook nog iets tussenin![]()
Als de teksten dan zo goed zijn, vind ik het jammer dat ze onverstaanbaar zijn.
Ik vind hun best goed, doet mij wat denken aan oud werk van pet shop boys.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu het toch over muziek gaat...
Voor de liefhebbers, het hagelnieuwe album van Tame Impala.
Voor de haters, negeer deze post
The Slow Rush, an album by Tame Impala on Spotify
Mooiquote:
Nouja, niet hoofdzakelijk, maar normaal gesproken post ik hier 's nachts ook wel actief mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah het kwam door jou!![]()
Wel echt fijn dat je nu een ritme hebt!![]()
Dat hebben we gemerkt jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:48 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, niet hoofdzakelijk, maar normaal gesproken post ik hier 's nachts ook wel actief mee.![]()
Ben ik ook wel blij mee ja
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee man, dat is mayonaise zoals het bedoeld is. In Nederland is die zoete meuk altijd weer een domper.
Jullie zijn nog net op tijdquote:
Ja he?quote:
Ik heb er net ook 1 opquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Er liggen er hier nog twee, maar daar blijf ik wijselijk vanaf. Mijn moeder had ze ook eigenlijk voor mijn vader gekocht, maar ik mocht er 1.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is afgelopen nacht alleen niet zo gelukt, maar dat was Strani's schuld
Ja, ik dacht nog 'eerst goedemorgen zeggen dan pas bijlezen'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |