En een andere die ik heb gehad vertelde me dat ze zwanger is. (En nee, niet door mij kan ik je vertellen)quote:
Dat goddelijke spel waarbij men iedereen kan neerknallen die hij wilquote:
Ik speel nu rollercoaster tycoonquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat goddelijke spel waarbij men iedereen kan neerknallen die hij wil
Lekker vriendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel nu rollercoaster tycoon
Ik heb 800 gasten verzopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker vriendal mensen uit een achtbaan gegooid?
800 alquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 800 gasten verzopen.
Doe eens even normaal waarom weet je dat ik precies nu kom lurken engnek voel me gelijk onveiligquote:
Hij staat voor je raamquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Doe eens even normaal waarom weet je dat ik precies nu kom lurken engnek voel me gelijk onveilig
Moest gewoon aan je denkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Doe eens even normaal waarom weet je dat ik precies nu kom lurken engnek voel me gelijk onveilig
Absolute no go.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En een andere die ik heb gehad vertelde me dat ze zwanger is. (En nee, niet door mij kan ik je vertellen)
Mag ik erbij?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar ik zit in bad EN ER IS HIER GEEN RAAM ZAL IK MIJN TEL MAAR GWN KAPOTMAKEN
We praatten nog af en toe (ook een no go) dus ze wilde het vertellen. Op zich wel logisch hoor maar ik wilde wel ff dood toen.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We praatten nog af en toe (ook een no go) dus wilde het vertellen. Op zich wel logisch hoor maar ik wilde wel ff dood toen.
Ben je niet bang dat je je apparaat laat vallen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Issjus me myself and I and wine
23quote:
De laatste telefoon die ik had die niet tegen water kon was een s4 en dat is LANG geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je apparaat laat vallen?
In my feelsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet je geen moeders doen. Ga lekker voor een fris hertje
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan moet je geen moeders doen. Ga lekker voor een fris hertje
Ja heb dissociaties blijkbaar en vanavond speel ik Patricia dan kan Myrr lekker rustig badderen in haar eigen wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij wordt het weer zo'n avond met myrr
Niet aan beginnen johquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook welze was trouwens 20
Paay?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb dissociaties blijkbaar en vanavond speel ik Patricia dan kan Myrr lekker rustig badderen in haar eigen wereld.
Dat lijkt me een uitstekend planquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet aan beginnen joh
Zullen we in Danzig meisjes van 18 lastig vallen vanavond
Hoeveel kinderen zal ze nu hebben.. Wordt ze geslagen door haar man. Zit ze aan de drugsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja goed. Denk ik.
Anders zou ze hier nog wel posten.
Zie je om 23:30 op den Haag Centraalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan
Joequote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je om 23:30 op den Haag Centraal
Getrouwd met krio.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zal ze nu hebben.. Wordt ze geslagen door haar man. Zit ze aan de drugs
Zoveel vragen
Altijd bbquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:43 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zit jimmy zijn eigen onzekerheden weer op een ander te projecteren?
Ik vind 'm maar matig.quote:
Hoeveel katten hebben ze gekeeld voor dit gejank?quote:
42quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoeveel katten hebben ze gekeeld voor dit gejank?
Hoeveel Siamesen?quote:
Ik hoop dat het enkel naaktkatten warenquote:
Mr. Bigglesworthquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat het enkel naaktkatten waren
Denk dat Chevy weer op zwart gaatquote:
Noël ookquote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat Chevy weer op zwart gaat
Watje, ouwe vrouwen moet je gewoon klappenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wilde eigenlijk net “soloflopski” terug zeggen maar dat doe ik maar niet.
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
De SC weer van de KLB'ers
@:verbruikersnaam
@:wollah
@:nismo91
@:wielrennerdt
@:hakunamatafaka
@:neef_Wuppie
@:Hyaenidae
@:plompzakker
@:vogeltjesdans
@:sebbeswensje
@:jigggy
Ah ja dat gaat net zo'n succes worden als die 2e SC voor het GTWV kliekje destijds. Nu met nog meer kutusers.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
@vogeltjesdansquote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ja dat gaat net zo'n succes worden als die 2e SC voor het GTWV kliekje destijds. Nu met nog meer kutusers.
Gerookte zalm of gebakken ?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt lekker, mooie kleur had het ook.
@Catkillerquote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ja dat gaat net zo'n succes worden als die 2e SC voor het GTWV kliekje destijds. Nu met nog meer kutusers.
Mensen die wetenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
HAAAAA!quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
Ewaquote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso vriend en anders met dille mosterd, niet van de ikeaquote:Op zondag 16 februari 2020 13:38 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Weten![]()
Broodje gerookte zalm![]()
Met roomkaas ?
Ik stamp op mierenquote:Op zondag 16 februari 2020 14:31 schreef Rozevla het volgende:
IK DRINK BIER, EET GEVULDE KOEKEN EN BEN AAN HET ZAGEN.
WAT DOEN JULLIE?????
GROETJONS
Wetenquote:Op zondag 16 februari 2020 14:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sowieso vriend en anders met dille mosterd, niet van de ikea
WETEN:quote:Op zondag 16 februari 2020 14:55 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Weten![]()
die van de Ikea is idd niet te vreten.
Ha die Plomp.quote:
Nog een beetje kunnen frituren dit weekend?quote:
Ik heb flink gefrituurd. En jij?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen frituren dit weekend?
Wc was verstopt dus dit weekend helaas nietquote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb flink gefrituurd. En jij?
Haha ik ben hier weleens geweest, gare wijven wonen daar.quote:
Vieze poepgaten iddquote:Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef TTSS het volgende:
Sowieso zijn Minervasletjes wel het ergst.
‘VO VOOR DE LEDEN!quote:Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef TTSS het volgende:
Sowieso zijn Minervasletjes wel het ergst.
Virtus, kracht, deugd, den grondslag van 't gebouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |