Maar dan kom je alsnog niet veel verder dan een 3-ploegenrooster.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Markesh het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ze daar nu echt geen 5 ploegen rooster hebben. Het is China en geen Nederland.
Ze hebben gewoon veel meer mensen nodig omdat er veel en veel
meer geïnfecteerden en zieken zijn.
twitter:iwuzhigang twitterde op donderdag 13-02-2020 om 19:55:3244 more coronavirus cases confirmed on Japanese cruise ship #DiamondPrincess #COVID19 #coronavirus #2019nCoV #Japan https://t.co/iqWQUMPsj7 reageer retweet
Het is niet 'zeker'. Na 14 dagen zou je alleen tekenen van Corona moeten zien waardoor ze hem langer opsluiten of niet. Maar erg veilig is die gedachte niet nee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Digi2 het volgende:
Hoe zeker is het dat een drager van het virus na een quarantaine van 14 dagen de ziekte niet meer kan overdragen?
het vuilnis wordt vast niet opgehaald...quarantaine ...mensen en troep, tja...fik erin is dan ook de meest voor de hand liggende keuze..quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom zijn overal opeens brandjes dan?
Ik kan er niet echt informatie over vinden die ge-update is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Digi2 het volgende:
Hoe zeker is het dat een drager van het virus na een quarantaine van 14 dagen de ziekte niet meer kan overdragen?
Er zijn gevallen bekend met een incubatietijd van 24-28 dagen in China, waren maar een paar gevallen. Bron staat ergens in een van de vorige 47 delenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Digi2 het volgende:
Ik heb dit ook met die live count sites gezien, maar dat is nu weer weg...quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend met een incubatietijd van 24-28 dagen in China, waren maar een paar gevallen. Bron staat ergens in een van de vorige 47 delen
Gezien de besmettelijkheid kunnen enkele gevallen die na de quarantaine besmettelijk blijven een nieuwe golf van besmettingen veroorzaken. Ik heb niet de indruk dat men dit risico op dit moment juist weet in te schatten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend met een incubatietijd van 24-28 dagen in China, waren maar een paar gevallen. Bron staat ergens in een van de vorige 47 delen
Dat maakt alle testen tot nu toe waardeloos. Dit loopt helemaal uit de klauwen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend met een incubatietijd van 24-28 dagen in China,
Aangezien heel veel branden ook in appartementen blokken zijn lijkt het me niet aannemelijk dat het vuil is isquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
het vuilnis wordt vast niet opgehaald...quarantaine ...mensen en troep, tja...fik erin is dan ook de meest voor de hand liggende keuze..
En wellicht nog meer ideeën hierover wat het kan zijn.
Misschien verbranden ze wel lijken uit angst voor verspreiding.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Aangezien heel veel branden ook in appartementen blokken zijn lijkt het me niet aannemelijk dat het vuil is is
Zegt die man in dat filmpje nou dat die gast met dat hele hazmat pak aan alsnog besmet is geraakt?quote:
Ze zullen geen verwarming hebben..op deze manier wel, je moet wat he als het koud is.. +meteen alle zooi verbranden wat besmettings gevaar kan zijn, weet ik het. (Zou best logisch zijn)quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Aangezien heel veel branden ook in appartementen blokken zijn lijkt het me niet aannemelijk dat het vuil is is
We weten het nu wel. Kap hiermee joh, niemand vindt je leuk of interessant.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat maakt alle testen tot nu toe waardeloos. Dit loopt helemaal uit de klauwen.
Kappen met dat kinderachtige "het loopt helemaal uit de klauwen"quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat maakt alle testen tot nu toe waardeloos. Dit loopt helemaal uit de klauwen.
Zoveel mensen bij elkaar opsluiten op een relatief klein gebied garandeert dat vrijwel iedereen ziek zal wordenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:10 schreef Markesh het volgende:
Weer 44 gevallen erbij op de Diamond Princesstwitter:iwuzhigang twitterde op donderdag 13-02-2020 om 19:55:3244 more coronavirus cases confirmed on Japanese cruise ship #DiamondPrincess #COVID19 #coronavirus #2019nCoV #Japan https://t.co/iqWQUMPsj7 reageer retweet
Ik denk dat ze dat zelf ook niet weten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Zoveel mensen bij elkaar opsluiten op een relatief klein gebied garandeert dat vrijwel iedereen ziek zal worden![]()
Ze hadden ze gelijk van de boot moeten halen en testen en dan in quarantaine.
Wat moeten ze straks met 3000 besmette mensen?
Idd, als blijkt dat mensen op de boot die negatief getest zijn alsnog het virus kunnen overdragen (bijv wegens lange incubatietijd of zeer recent besmet of anders) dan is het hele gebeuren van testen en quarantaine waardeloos.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf ook niet weten.
Het is een hele foute beslissing geweest om iedereen op die boot in quarantaine te stoppen. De besmettingen lopen iedere dag op en behoorlijk ook. Hoe lang moeten ze nu nog in quarantaine blijven? Een klein weekje, dacht ik? En dan? Iedereen die negatief test lekker naar huis laten gaan terwijl de testen soms tot 6 keer negatief aangeven en uiteindelijk bij de achtste keer positief?
Nieuwe telling. Gevallen die symptomen vertonen van het virus worden nu ook meegeteld. Dus aan de hand van bv een ct scan waar duidelijk een longontsteking is te zien icm de andere symptomen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:37 schreef hollandia02 het volgende:
Wat waren eigenlijk die 15,000 gevallen die er opeens bij kwamen?
Jij ook bedanktquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kappen met dat kinderachtige "het loopt helemaal uit de klauwen"
Dank u.
Dat van die kits vind ik ook merkwaardig, zo is Japan instaat slechts 100 kits per dag te makenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nieuwe telling. Gevallen die symptomen vertonen van het virus worden nu ook meegeteld. Dus aan de hand van bv een ct scan waar duidelijk een longontsteking is te zien icm de andere symptomen.
Dit omdat de testresultaten te lang duren cq er onvoldoende testkits zijn.
Op zich niet gek. Want er zijn 28 landen waar het zit. Dus er zijn meer landen waar het niet is dan waar het wel is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:41 schreef quirina het volgende:
wat gek dat er geen besmettingen zijn in Nederland he?
Maar er is wel een griepgolf aan de hand....
Ja, dat maakt het virus toch een soort van geniaal, maar ook gemeen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:43 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat van die kits vind ik ook merkwaardig, zo is Japan instaat slechts 100 kits per dag te maken![]()
En dan nog de vraag hoe groot het oplossend vermogen van de test is (false positiv, false negativ)
En dan nog de vraag van lange incubatietijd of recente besmetting, waardoor besmette mensen ook door de mazen glippen.
IMO is een pandemie onvermijdelijk
elke dag... moet de gast niet werken?quote:
Er valt goed geld te verdienen op Youtube.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
elke dag... moet de gast niet werken?
Inderdaad. Misselijk ventje is het.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vermoed dat YT zijn werk is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit is zijn werk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit is zijn werk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:58 schreef falling_away het volgende:
[..]
Waar staat dat hij een Uber heeft genomen? Dit staat er iig wel:
“The patient was later discharged and taken home by London Ambulance Service."
Dus zo ernstig was het blijkbaar niet?
quote:The first person to be diagnosed with coronavirus in London travelled to a nearby hospital in an Uber taxi after falling ill, the Guardian has been told.
Two staff from Lewisham hospital in south London are now in isolation at home after coming into contact with the woman, who turned up at the A&E department unannounced.
She did not arrive by ambulance or her own private vehicle and went straight to the A&E reception desk to report her symptoms – both clear breaches of guidance aimed at stopping the spread of the virus.
The woman, who has now been taken to St Thomas’ hospital for treatment, is a Chinese national who had recently arrived in the capital from China.
https://www.theguardian.c(...)p-in-cases-live-newsquote:We reported earlier that the latest patient to be diagnosed with coronavirus in the UK took an Uber to hospital in south London after developing symptoms.
Commenting on the safety of the Uber driver who drove the woman, Dr Rachel Thorn Heathcock, consultant at Public Health England, said:
We are in contact with Uber to ensure the driver receives advice and information on what to do should they feel unwell in the coming days.
As the journey was less than 15 minutes, the driver did not have close sustained contact with the individual and are not considered high risk. We would like to thank Uber for their cooperation.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef tesssssssss het volgende:
Die chirurg in Japan had gewoon symptomen, en die bleef doorwerken.
????
Een chirurg..
https://www.japantimes.co(...)avirus/#.XkW_a2hKiM8
Ja, Steve zei dat-ie nog 3 dagen had doorgewerkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]Lekker in je open liggende patiënten zitten rochelen.....
Ze hebben een ander tel-systeem ingevoerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:37 schreef hollandia02 het volgende:
Wat waren eigenlijk die 15,000 gevallen die er opeens bij kwamen?
Toen zo'n hoge knakker vervangen werd?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze hebben een ander tel-systeem ingevoerd.
Dat hadden ze gisteren ineens besloten.
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zo'n hoge knakker vervangen werd?
Nou das niet zo heel moeilijk want gisteren waren er 14.000quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:11 schreef Durmada het volgende:
Ik denk dat er vandaag minder nieuwe besmettingen zijn dan gisteren.
Voor China zou dat kunnen kloppen. Ze zijn de grootste producent van mondmaskers, dus als 2/3 van de wereld besmet raakt...quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In china is 6 een geluksgetal lol. 666 nog meer. En dat getal waarschijnlijk helemaal
Dat wordt vast een docudrama.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:10 schreef Markesh het volgende:
Weer 44 gevallen erbij op de Diamond Princesstwitter:iwuzhigang twitterde op donderdag 13-02-2020 om 19:55:3244 more coronavirus cases confirmed on Japanese cruise ship #DiamondPrincess #COVID19 #coronavirus #2019nCoV #Japan https://t.co/iqWQUMPsj7 reageer retweet
Corona Cruisequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat wordt vast een docudrama.
Misschien hebben ze nu nog een nieuwere tel-methode, he?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben benieuwd of die nieuwe telmethode nou betekend dat we misschien elke dag wel de cijfers pas om 2-3 uur snachts krijgen
Of misschien zijn ze de rel kwijt geraakt en moeten ze helemaal opnieuw beginnen met tellenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu nog een nieuwere tel-methode, he?
Ik hoop van niet. Was er zo aan gewend om elke avond rond 23.08 de cijfers te krijgen voordat ik ging slapenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben benieuwd of die nieuwe telmethode nou betekend dat we misschien elke dag wel de cijfers pas om 2-3 uur snachts krijgen
Ja, zo een brief van " ja sorry we zijn de tel kwijt"quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Of misschien zijn ze de rel kwijt geraakt en moeten ze helemaal opnieuw beginnen met tellen!
"We zijn de tel kwijt en beginnen dus maar opnieuw"quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, zo een brief van " ja sorry we zijn de tel kwijt"
Geen paniek
Ja, maar de hele situatie is volledig onder controlequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:25 schreef Coeus het volgende:
[..]
"We zijn de tel kwijt en beginnen dus maar opnieuw"
Is het nu ook bekend wat ze er feitelijk rondspuiten?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dagje op kantoor
Zie je, gewoon alles onder controle.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dagje op kantoor
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:26 schreef Coeus het volgende:
Ik heb Steve Aardappelhoofd nu ook groot op m'n tv.
Zou hij z'n haar verven?
In totaal 6200, niet alleen gisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:29 schreef Za het volgende:
Gisteren 6200 recovered, ik had dat hier nog niet gezien.
Goed inhaleren, is goed voor je! De staat waakt over u en geeft om u!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zie je, gewoon alles onder controle.
Is helemaal niet raar dat er man met een hazmat pak aaan ontsmettingsmiddel spuit in een kantoor.
Daar hoef je je verder helemaal niet druk over te maken.
Hoe denk je over dagelijks meerdere passagiersvluchten vanuit China op Schiphol? (en de rest van Europa)quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef Draak31 het volgende:
Die dokter die stug door bleef werken moeten ze aanklagen voor pure moord.
Ja, en de Staat hoeft ook helemaal niet te zeggen dat die mensen een half uurtje weg gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed inhaleren, is goed voor je! De staat waakt over u en geeft om u!
Gewoon alles doen wat De Staat je opdraagt!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en de Staat hoeft ook helemaal niet te zeggen dat die mensen een half uurtje weg gaan.
Steve doet alles alleenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
En zou Steve alleen handelen of heeft 'ie een team om zich heen? Cameraman etc.
Ik denk dat z'n vrouw man beneden zit met thee en koekjes
Nee, hij heeft geen team, en ik gok dat hij vrijgezel is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
Ik denk dat z'n vrouw beneden zit met thee en koekjes
De Staat. Mooi ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon alles doen wat De Staat je opdraagt!
[ afbeelding ]
Als willoze zombies.
Volgens mij zit hij in zijn tuinhuisje of ietsquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
Ik denk dat z'n vrouw beneden zit met thee en koekjes
Of course.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of iemand 'm door zou hebben!
Ja ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen team, en ik gok dat hij vrijgezel is.
Maar dat is een gok.
natriumhypochlorietquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het nu ook bekend wat ze er feitelijk rondspuiten?
Laatst las ik iets over dat het één of ander kankerverwekkend goedje was. (Een bepaalde natriumzout, en dan bedoel ik natuurlijk geen keukenzout.)
Ik ben even door de afbeelingen van Steve gaan "Peter. R. de Vriezen" en hij draagt nergens een trouwring.quote:
Ja, daarom zit hij ook 2 uur op de cijfers van China te wachten, op YouTube.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een harem met vrouwen uit alle windstreken heeft, en mannen.
En jij kijkt er weer naar..quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, daarom zit hij ook 2 uur op de cijfers van China te wachten, op YouTube.
Even uitrusten.
Hij is dan ook verre van aantrekkelijk...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben even door de afbeelingen van Steve gaan "Peter. R. de Vriezen" en hij draagt nergens een trouwring.
Ik heb ook maar 1 man. Ik heb het niet zo druk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En jij kijkt er weer naar..
Kun je mij laten weten hoe je dat laatste weet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:31 schreef Houtenbeen het volgende:
1 ontslagen uit het ziekenhuis, de rest ligt in het ziekenhuis maar zijn stabiel. Mogen waarschijnlijk over een week het ziekenhuis verlaten.
Wat ongezelligquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind loempia;s heel lekker en Chinezen heel aardig, maar ik ga niet weer tot het laatst op die cijfers zitten wachten, hoor?
Toe, blijf solidair met ons!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind loempia;s heel lekker en Chinezen heel aardig, maar ik ga niet weer tot het laatst op die cijfers zitten wachten, hoor?
quote:
Ja, doe gewoon in het hele land 1 tel-systeemquote:
Met andere woorden ik gebruik het virus en ander nieuws zodat mijn andere youtube kanaal ook meer views en kliks krijgen,quote:
Bij de chinees kun je ook loempia's halen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets vietnamees?
van oorsprong Chineesquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ik ze bij de Chinees haal dan vind ik het een Chinese loempia.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een misselijk ventje was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:53 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Met andere woorden ik gebruik het virus en ander nieuws zodat mijn andere youtube kanaal ook meer views en kliks krijgen,
Zie je het einde draait alles toch weer om geld.
Je hebt helemaal gelijk dat zijn ook chinese loempia'squote:Op donderdag 13 februari 2020 23:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik ze bij de chinees haal dan vind ik het een Chinese loempia.
Wat het dan ook moge zijn.
Dergelijke problemen zou je met internationaal vliegverkeer niet hebben, dat ook wetende van de volksbewegingen rond chinees nieuwjaar gewoon onverminderd door laten gaan.... tja...quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:57 schreef crystal_meth het volgende:
Quarantaine: een term afkomstig uit het Italiaans ten tijde van de pestepidemie in de 14e eeuw, van "quaranta giorni", veertig dagen. Zo lang moest een schip dat in de haven kwam wachten, als er na die periode nog geen zieken waren mochten ze aan land komen.
Maar de pest werd vooral verspreid door ratten en doorgegeven via vlooienbeten. Ratten konden het schip wel verlaten.
Suddeutsche Zeitung nou kun je van die 1 week ook 2 weken maken, want er staat op korte termijn in artikel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:47 schreef Za het volgende:
[..]
Kun je mij laten weten hoe je dat laatste weet?
3 zijn pas onlangs positief getest.
Ik probeer het zoveel mogelijk bij te houden in deze thread: NWS / Webasto besmettingsbron, aanpak Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CCP trollt de hele wereld de moeder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:56 schreef tesssssssss het volgende:
Iemand zei " Steve de CCP trollt je"
De hele bingokaart is al geweest, "de cijfer mensen hebben covid" "ze moeten de cijfers nog vervalsen" etcquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:56 schreef tesssssssss het volgende:
Iemand zei " Steve de CCP trollt je"
twitter:russian_market twitterde op donderdag 13-02-2020 om 21:52:44Reports on Power grid explosion in China. https://t.co/Uo9uLUsXrN reageer retweet
https://twitter.com/i/status/1227855083892658177twitter:Alston_Kwan twitterde op donderdag 13-02-2020 om 08:20:39北京时间2月13日今天下午1时左右,武汉市多地居民包括江夏、光谷、徐东、南湖、东西湖等地均听到巨响,微博网友说玻璃和地板都在抖动,巨响后一直有飞机飞过。 https://t.co/Bs4fDvEMYC reageer retweet
Ik denk niet dat Steve dat allemaal kan handelen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:58 schreef THEFXR het volgende:
twitter:russian_market twitterde op donderdag 13-02-2020 om 21:52:44Reports on Power grid explosion in China. https://t.co/Uo9uLUsXrN reageer retweet
https://twitter.com/i/status/1227855083892658177twitter:Alston_Kwan twitterde op donderdag 13-02-2020 om 08:20:39北京时间2月13日今天下午1时左右,武汉市多地居民包括江夏、光谷、徐东、南湖、东西湖等地均听到巨响,微博网友说玻璃和地板都在抖动,巨响后一直有飞机飞过。 https://t.co/Bs4fDvEMYC reageer retweet
Dat ziet er niet goed uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:58 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Suddeutsche Zeitung nou kun je van die 1 week ook 2 weken maken, want er staat op korte termijn in artikel.Ik zie het 'op korte termijn' niet staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 zijn net een paar dagen geleden pas bevestigde gevallen, dus kan dat ook niet imo.
Thanks, kijk ik eroverheen?
Misschien moeten ze daar dan eens stoppen met rauwe vleermuizen en andere ellende te vreten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:12 schreef Djnormandy het volgende:
Valt me op dat er in steeds meer landen buiten China, Recovered veel vaker terug komt. Een duitser is ook weer recovered al, Finland schoon , Cambodja schoon, Rusland schoon,
Wuhan gaat het echt nog steeds erg fout ergens.
Was dat het einde van Anthony Bourdain? Heeft hij het verspreid?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:14 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze daar dan eens stoppen met rauwe vleermuizen en andere ellende te vreten.
Laatste regel, 8 patienten liggen nog steeds in het ziekenhuis van Schwabing, ze zijn stabiel en worden naar verwachting snel ontslagen, zodra ze voldoen aan de nieuwe criteria, deelt het ziekenhuis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie het 'op korte termijn' niet staan.
2 zijn net een paar dagen geleden pas bevestigde gevallen, dus kan dat ook niet imo.
Thanks, kijk ik eroverheen?
.quote:In Bayern sind bislang insgesamt 14 Fälle aufgetreten. Die meisten der Patienten wurden in Schwabing behandelt, eine Familie im Krankenhaus von Trostberg im Landkreis Traunstein
Er zou staan ze zijn "klinisch stabiel en worden ook geconfronteerd met een te verwachten ontslag op basis van de nieuwe criteria," volgens de kliniek.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Laatste regel, 8 patienten liggen nog steeds in het ziekenhuis van Schwabing, ze zijn stabiel en worden naar verwachting snel ontslagen, zodra ze voldoen aan de nieuwe criteria, deelt het ziekenhuis mee.
Of mijn Duits is niet meer zo goed
Kom eens lezen in de Webasto thread, of mocht je een update hebben voor daar, heel graag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Oh er liggen er ook in nog in het ziekenhuis in Traunstein zie ik nu
twitter:BreakingPatate twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 00:30:42- A cruise liner immobilized in the port of #Sydney in #Australia while a passenger is undergoing tests to find out if he is infected with #coronavirus. The liner is in quarantine. # COVID2019 https://t.co/Qt71Njs7yI reageer retweet
In het artikel van de Suddeutsche Zeitung wordt niet gesproken over de twee laatste gevallen in Passau. Ze hebben het daar nog steeds over 14 gevallen ipv 16.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:27 schreef Za het volgende:
[..]
Kom eens lezen in de Webasto thread, of mocht je een update hebben voor daar, heel graag.
OK, maar die twee gevallen betreft Webasto gerelateerde besmettingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
In het artikel van de Suddeutsche Zeitung wordt niet gesproken over de twee laatste gevallen in Passau. Ze hebben het daar nog steeds over 14 gevallen ipv 16.
Wat een domfilmpje. Irritante narrator en gelijk al een leugen in het begin; this virus kills the young and healthy, just like the spanish flu.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:47 schreef Za het volgende:
[..]
OK, maar die twee gevallen betreft Webasto gerelateerde besmettingen.
Dus aantal cured nu op ongeveer 6900?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
en 690 ontslagen uit het ziekenhuis
Aardig wat nieuwe casesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:46 schreef tesssssssss het volgende:
Jaaaaaa!
4823 new cases
116 deaths.
Ja, maar volgens de oude telling is het toch lager.quote:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 00:49:40The number of people in serious and critical condition in Hubei province has risen sharply: from 7,084 yesterday to 9,638 today https://t.co/vnpbz03QlR reageer retweet
Ja. Owh.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:51 schreef hollandia02 het volgende:
Serieus en Kritiek wel aardig omhoog. Dus dag goed nieuws.
Dat is idd wel een big oof.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 00:49:40The number of people in serious and critical condition in Hubei province has risen sharply: from 7,084 yesterday to 9,638 today https://t.co/vnpbz03QlR reageer retweet
Je gaat nu krijgen dat bv overmorgen de labuitslagen van de "klinische diagnoses" van gisteren binnen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, maar volgens de oude telling is het toch lager.
Dus goed nieuws voor de mensen die houden van goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |