Hoe denk je over dagelijks meerdere passagiersvluchten vanuit China op Schiphol? (en de rest van Europa)quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:23 schreef Draak31 het volgende:
Die dokter die stug door bleef werken moeten ze aanklagen voor pure moord.
Ja, en de Staat hoeft ook helemaal niet te zeggen dat die mensen een half uurtje weg gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed inhaleren, is goed voor je! De staat waakt over u en geeft om u!
Gewoon alles doen wat De Staat je opdraagt!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en de Staat hoeft ook helemaal niet te zeggen dat die mensen een half uurtje weg gaan.
Steve doet alles alleenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
En zou Steve alleen handelen of heeft 'ie een team om zich heen? Cameraman etc.
Ik denk dat z'n vrouw man beneden zit met thee en koekjes
Nee, hij heeft geen team, en ik gok dat hij vrijgezel is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
Ik denk dat z'n vrouw beneden zit met thee en koekjes
De Staat. Mooi ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon alles doen wat De Staat je opdraagt!
[ afbeelding ]
Als willoze zombies.
Volgens mij zit hij in zijn tuinhuisje of ietsquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef Coeus het volgende:
Ik denk dat z'n vrouw beneden zit met thee en koekjes
Of course.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of iemand 'm door zou hebben!
Ja ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen team, en ik gok dat hij vrijgezel is.
Maar dat is een gok.
natriumhypochlorietquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het nu ook bekend wat ze er feitelijk rondspuiten?
Laatst las ik iets over dat het één of ander kankerverwekkend goedje was. (Een bepaalde natriumzout, en dan bedoel ik natuurlijk geen keukenzout.)
Ik ben even door de afbeelingen van Steve gaan "Peter. R. de Vriezen" en hij draagt nergens een trouwring.quote:
Ja, daarom zit hij ook 2 uur op de cijfers van China te wachten, op YouTube.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een harem met vrouwen uit alle windstreken heeft, en mannen.
En jij kijkt er weer naar..quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, daarom zit hij ook 2 uur op de cijfers van China te wachten, op YouTube.
Even uitrusten.
Hij is dan ook verre van aantrekkelijk...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben even door de afbeelingen van Steve gaan "Peter. R. de Vriezen" en hij draagt nergens een trouwring.
Ik heb ook maar 1 man. Ik heb het niet zo druk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En jij kijkt er weer naar..
Kun je mij laten weten hoe je dat laatste weet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:31 schreef Houtenbeen het volgende:
1 ontslagen uit het ziekenhuis, de rest ligt in het ziekenhuis maar zijn stabiel. Mogen waarschijnlijk over een week het ziekenhuis verlaten.
Wat ongezelligquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind loempia;s heel lekker en Chinezen heel aardig, maar ik ga niet weer tot het laatst op die cijfers zitten wachten, hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |