Geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Blond haar
Leeftijd tussen de 18-27
Lengte tussen de: 1.70 - 1.76
Erg populair onder korfballers.
Wie oh wie weet wie deze dame is?
[ afbeelding ]
Blond haar
Leeftijd tussen de 18-27
[ afbeelding ]
Blond haar
Leeftijd tussen de 18-27
Google denkt van niet.quote:
je weet maar nooit he tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Google denkt van niet.
Ik deed Google Image Reverse Search en toen kreeg ik dit:
Girl
DescriptionA girl is a young female human, usually a child or an adolescent. When she becomes an adult, she is described as a woman. The term girl may also be used to mean a young woman, and is sometimes used as a synonym for daughter.
BEDANKT GOOGLE
Ik ben al oud, al die nieuwe termen snap ik niet hoor. fluid non binair cis weet ik veelquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je mensen niet zo in een hokje stoppen? Namens de gelijkheidscommissie van Fok!, bedankt.
Het is de vrouw links op de foto.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:28 schreef Banaanvragen het volgende:
Is dat niet die vrouw van Lucky letters?
Er bestaan helemaal geen bekende korfbalsters.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's een bekende korfbalster.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er bestaan helemaal geen bekende korfbalsters.
Dit is op zich niet onwaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er bestaan helemaal geen bekende korfbalsters.
Nee, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft niet eens dezelfde haarkleur
bemoei jij je er maar niet meer mee.
Okequote:Op donderdag 13 februari 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om.
Jij zegt dat er geen bekende korfbalsters zijn. Dit was 1 van de resultaten toen ik googlede op "bekende korfbalsters". En daarom geeft ze je een valse blik.
Goed gevonden!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
UPDATE
Hier mogelijk een andere foto van de vrouw in kwestie. (maar het kan ook een totaal andere vrouw zijn)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |