probeer dat maar niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, maar soms wil ik iets zinnigs zeggen
ja maar das andersquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
kom onder die douche vandaan dan..
milieu vervuiling..quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
Ik ben net helemaal ingezeept naar buiten gerend, scheelt toch weer
jij bent oer-Hollands zuinig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
ik had het niet over de zeepquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, die wordt ook schoon van de zeep
Ja,dat vond de kleuterschool ook waar je tegenover woont.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
Ja soms best wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ja da's in full bolk modus af en toe lastig
Ligt er maar net aan wie hier zitquote:
Alle virussen weer van je afgesppeld.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
kom onder die douche vandaan dan..
Geen idee, maar hij is er niet vaak.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
staat noodgang alweer een plekje hoger
He ga nog ff onder de douche staan of zoquote:
als chauffeur?quote:
Dacht het niet ik moet in 16 dagen zien dat ik boven de 2800 kom ik wil Hoger dan de winnaar van de vorige keer eindigenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:24 schreef aKboR het volgende:
Ja eeeeh je hebt wel ff genoeg zo dacht je niet??
Kwijl je tegen het raam?quote:
SOW BINGBONGBAM KOEKOEK ZODANquote:
En wie is de bus?quote:
quote:
quote:
Dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Man wat een flut muziek ken jij toch FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |