Goed zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Genderspecificatie, TR gemacht
Mwah,ik wil graag weten waar ik mee te maken heb.quote:
quote:
www.ggz.nl/skysherrifquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwah,ik wil graag weten waar ik mee te maken heb.
quote:
Waz een borekquote:
Nu weet ik nog zo.quote:
Heb ik slaven voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef skysherrif het volgende:
geen zin om aan te passen je gaat zelf maar op google zoeken
Bedankt, jij krijgt vnv rijst.quote:
Hier ook, maar soms wil ik iets zinnigs zeggenquote:
Haha ja da's in full bolk modus af en toe lastigquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, maar soms wil ik iets zinnigs zeggen
probeer dat maar niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, maar soms wil ik iets zinnigs zeggen
ja maar das andersquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
kom onder die douche vandaan dan..
milieu vervuiling..quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
Ik ben net helemaal ingezeept naar buiten gerend, scheelt toch weer
jij bent oer-Hollands zuinig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
ik had het niet over de zeepquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, die wordt ook schoon van de zeep
Ja,dat vond de kleuterschool ook waar je tegenover woont.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef noodgang het volgende:
Ja soms best wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ja da's in full bolk modus af en toe lastig
Ligt er maar net aan wie hier zitquote:
Alle virussen weer van je afgesppeld.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
kom onder die douche vandaan dan..
Geen idee, maar hij is er niet vaak.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
staat noodgang alweer een plekje hoger
He ga nog ff onder de douche staan of zoquote:
als chauffeur?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |