ja de eerste 3 jaar was omdat ik alles in de avond uurtjes deed door de weeks omdat ik vaak weg was in het weekend, ook kwam erbij dat ik zelf de garage aan het bouwen was. door de ziekte van mijn (ex schoonvader) hebben we een tijdje stil geleegen omdat de situatie hier even niet naar was. Ik zie idd zelf soms ook wel in dat we misschien beter rustig aan hadden kunnen beginnen en langzamerhand opbouwen, helaas is dit niet gebeurd en kan ik niet meer terugdraaien.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:06 schreef Elpis het volgende:
Ik bleef eerst even steken op 3 jaar klussen in een nieuwbouwwoning. WTF?
Zelfs als het casco opgeleverd wordt zou zoiets toch sneller moeten kunnen?
Verder is hierboven denk ik alles al gezegd. Kan van alles zijn. Depressie, burn out, de koek die echt op is en geen keuze daarin durven maken.
Zoals jullie je huis perfect wilden hebben geldt dat voor haar voor haar leven ook? Perfectionisme kan je ook wel eens compleet vast laten lopen. En misschien ben jij op papier wel haar perfecte partner wel maar ontbreekt het perfecte gevoel wel.
Ik zou maar eerst eens bezien hoe dat met haar bij de psycholoog gaat alvorens er weer in te trappen als ze weer voor je deur staat. En gewoon tekenen die papieren.
Dit ..quote:
Og ajb zeg!! Ze is overspannen lees je toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:41 schreef Ifrane het volgende:
Van mij moet je het niet aannemen en de diagnose zou ik toch echt aan de psych overlaten, maar ze komt een beetje borderline bij mij over als het klopt wat je zegt met het constante aantrekken en afstoten. Maar een persoonlijkheidsstoornis is altijd lastig te zien of te oordelen.
Ik hoop voor je dat ze het traject bij de GGZ kan volgen, denk dat dat meer duidelijkheid creëert voor jou maar ook voor haar.
Dat vond ik al een beetje een raar verhaal als ik eerlijk benquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Og ajb zeg!! Ze is overspannen lees je toch?
Zolang je nog 'de luxe' hebt om te bedenken of je wel hulp wil, dan ben je denk ik nog niet volledig ziek, denk ik soms wel eensquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:19 schreef mellie99 het volgende:
[..]
ik vond ook oprecht jammer dat hier zo over gedacht word, maar zoals de huisarts zei als zei als je er maar voor 99,9 procent in geloofd gaat het al niet werken, je moet er 100% achterstaan en zelf willen.
Nou, daar kan ik je wel iets over vertellen. Je kan haar niet helpen, je kan het niet voor haar oplossen (moet je ook niet willen, want je gaat er zelf aan onderdoor), ze zal het zelf moeten doen, en er zijn zorgverleners die daarvoor zijn getraind om haar daarmee te helpen. Dat zij geen zorg wil, is haar keuze. Hoef jij niet op te vangen, of zelf te geven. Ze zal het echt zelf moeten doen. Het enige dat jij kan doen is zeggen dat ze voor problemen beter naar de huisarts kan gaan (en hopen dat de huisarts het lukt om tot haar door te dringen. Maar laat dat aan de professionals over).quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef mellie99 het volgende:
ik wilde dit verhaal meer delen om te kijken of er mensen waren die een vergelijkbare situatie hebben/hadden. en misschien meer duidelijkheid kunnen geven hoe iemand denkt die met een depressie/overspanning te maken heeft of heeft gehad.
Ja dat lees ik, ik uit gewoon mijn vermoeden. Dat hoeft niet perse te kloppen hè (en ik hoop dat het niet klopt). Het was gewoon herkenbaar voor mij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Og ajb zeg!! Ze is overspannen lees je toch?
ik heb dit advies zelf al van de huisarts gekregen, en dat vind ik juist het lastige van alles, je geeft om iemand en bouwt samen een bepaalde toekomst op. maar ik zou die persoon enorm graag willen helpen en vechten voor onze relatie maar dat is dus juist het genen wat ik niet moet doen en haar de rust en ruimte geven die ze denkt nodig te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zolang je nog 'de luxe' hebt om te bedenken of je wel hulp wil, dan ben je denk ik nog niet volledig ziek, denk ik soms wel eens. Als je echt in crisis zit, dan is het geen vraag meer of je nog hulp wilt. Dan wil je gewoon hulp. Maar goed, haar keuze. (en je kan natuurlijk zelf wel bedenken of wat jij er zelf eigenlijk van vindt. Iemand die niet voor haar relatie wil knokken door aan zichzelf te werken... wil je daar zelf wel een relatie mee?)
[..]
Nou, daar kan ik je wel iets over vertellen. Je kan haar niet helpen, je kan het niet voor haar oplossen (moet je ook niet willen, want je gaat er zelf aan onderdoor), ze zal het zelf moeten doen, en er zijn zorgverleners die daarvoor zijn getraind om haar daarmee te helpen. Dat zij geen zorg wil, is haar keuze. Hoef jij niet op te vangen, of zelf te geven. Ze zal het echt zelf moeten doen. Het enige dat jij kan doen is zeggen dat ze voor problemen beter naar de huisarts kan gaan (en hopen dat de huisarts het lukt om tot haar door te dringen. Maar laat dat aan de professionals over).
Dus als jij het heel moeilijk hebt dan maak jij een relatie uit/ ga je gelijk scheiden?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:07 schreef Karina het volgende:
van dit:
[..]
en
dit
[..]
En dan ook nog eens dit
[..]
Zou ik ook compleet in de stress raken. Dus ik begrijp wel dat je vriendin overspannen is en de relatie heeft verbroken. Advies heb ik verder niet, maar ik snap je vriendin wel.
Nou dit was een beetje een raar verhaal, ik dacht heel eerlijk gezegd dat dit beetje door de ziekte van der vader kwam, dat ze het er gewoon heel moeilijk mee had en heel erg naar iemand zocht die haar een baaplde aandacht zou geven of in de buurt is als ze dat nodig had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:44 schreef HSG het volgende:
Heeft ze, voordat het de eerste keer uit ging, al gepoogd met jou over eventuele problemen te praten die jij misschien niet zag?
Of was het meer van "dit is niet wat ik had verwacht" dus ga ik er maar vandoor?
Maar dit was nadat het uit was en nadat ze weer op de stoep stond. Maar het gaat erom of ze daarvoor al iets heeft laten merken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:56 schreef mellie99 het volgende:
[..]
Nou dit was een beetje een raar verhaal, ik dacht heel eerlijk gezegd dat dit beetje door de ziekte van der vader kwam, dat ze het er gewoon heel moeilijk mee had en heel erg naar iemand zocht die haar een baaplde aandacht zou geven of in de buurt is als ze dat nodig had.
maar toen ik met haar aan de praat raakte zei ze dat het kwam omdat ze het gevoel had dat ze kwa huishouden er alleen voor stond omdat ik vaak werken of bezig was. dit vond ik niet helemaal eerlijk , puur omdat ik dat extra werk ook deed omdat wij zoveel wilde in de woning.
Dat ze blijft twijfelen over haar gevoelens en relatie geeft al aan dat het gewoon niet gaat werken. Ik vind dat jullie een goed gesprek moeten voeren of over wat jullie echt beiden willen want nu is het een soort van knipperlicht.quote:ik heb toen ook aangegeven dat ik hier mee ging stoppen en ben toen heel veel thuis geweest, dit vond zij enorm fijn en gaf ze ook regelmatig aan. de maanden daarna waren dan ook een hele verbetering gaf ze aan, en ze gaf ook meerdere keren aan dat het echt weer goed aanvoelde.
we hebben in september nog een hele leuke vakantie gehad met mijn schoonouders omdat ze zoveel jaar getrouwd waren. hier merkte ik wel dat ze de laatste 2 dagen van de vakantie ( 9Dagen) heel er kortaf reageerde naar haar ouders en gaf ze bij mij aan dat het voor haar lang genoeg heeft geduurt.
dit was voor mij best opmerkelijk, helemaal omdat zij super close is met haar vader en moeder.
toen ze in november besloot om naar der ouders te gaan, gaf ze aan dat der gevoel weer opspeelde, maar na 2 dagen miste ze me wel zei ze ( dit neem ik maar even aan dat ze hier niet over liegt ) daarna hebben we veel gesprekken gevoer over hoe we dit aan gaan pakken.
ik kreeg wel veel te horen: dat ze enorm moeilijk vind om aan te geven wat ze nu voelt, het ene moment twijfelt ze over der gevoel en andere moment zegt ze ik ben echt gelukkig dit is echt wat ik wil.
toen hebben we de huisarts bezocht en die zat te denken aan overspannen.
dit is beetje zoals het gelopen.
En hoe laat ze dat zien dan..? Wat zijn haar plannen op dit gebied?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:44 schreef mellie99 het volgende:
[..]
@ miss_sly de huisarts had idd geconstateerd dat ze overspannen was en dat alles de afgelopen jaren te veel was geworden. ze vind psychologen zweverig en denkt het zelf wel op te kunnen lossen.
De impact is niet altijd goed in te schatten, maar verhuizen en verbouwen scoren berucht hoog.quote:Vorig jaar ben iik ook gestopt met de weekenden werken en heb ik het beperkt tot het verbouwen om dit zo snel mogelijk af te krijgen, dit was een keuze van ons samen zodat we eerder konden gaan genieten van ons huisje samen. helaas hebben we dit niet gered
Is het echt zo wisselend of heb je misschien niet de juiste parameters ingezet?quote:Voor mij is het heel lastig dat zij die wisselende signalen af blijft geven, zo zegt ze van de week nog, toen ze spullen kwam halen dat ze echt gevoel had dat dit de beste keuze was. maar dat ze wel van me houd en niks liever wilde dan dat dit ging werken ook wilde ze zelfs nog langer doorproberen omdat ze het zo graag wilt.
Sowieso twijfelachtige opmerking over niks willen veranderen. Moet je überhaupt ook niet teveel willen, laat staan of het realistisch is..quote:Daarna stelde mijn vader de vraag waarom ze nooit aan relatie therapie heeft gedacht? omdat ze vooral aangeeft dat ze moeite heeft dat sommige dingen gebeurd zijn: zoals een ruzie 4,5 jaar geleden, heb wel is een flinke discussie gehad met mijn schoonouders wat best hoog opliep (zij is best close met der ouders )dit is allemaal netjes uitgepraat en goedgekomen . hierdoor is er vorig jaar in mei iets geknapt en die twijfel is nooit meer weggegaan zegt ze. toen mijn vader die vraag stelde kreeg hij ook het antwoord dat een relatie therapeut ons niet kan helpen omdat ze vind dat onze relatie echt goed is en er niks is wat ze aan mij zou willen veranderen.
Zeggen de mindere momenten niet juist veel meer over hoe goed een relatie is?quote:krijg zo sterk het vermoeden dat ze zich zelf iets aan het aanpraten is, dat ze naar antwoorden aan het zoeken is waarom ze zich zo slecht voelt en dan ze dan uitkomt op onze relatie, terwijl op de momentjes na dat ze weg is gegaan, zie je haar constant genieten en zoekt ze heel veel fysiek contact op en geeft veel knuffels en kusjes. ook had ze super veel ambitie om vakanties te boeken en leuke dingen samen te doen.
Wat ik zo lees lijkt ze wel bepaalde pleasende of ontwijkende tactieken te hebben. Ongeacht wat daar de oorzaak van is, het zit het functioneren danig in de weg. En toch wel handig om in je achterhoofd te houden bij die mixed signals, of ze je echt denkt te helpen met haar ik hou zo van je of haar schuldgevoel zo probeert te verzachten..quote:Tussen ons is er op moment geen relatie meer, ze gaf aan dat ze duidelijkheid had gevonden maar zoals ik net al zei, op moment dat je door gaat vragen breekt ze ineens en word ze emotioneel en zegt ze ineens , ik had het nog langer willen proberen en hou nog steeds van je. ik wil zo graag dat dit allemaal gewoon werkt. ik blijf idd in het huis wonen en ga haar uitkopen zij blijft lekker bij der ouders wonen in een warm nest.
zij is echt een enorme binnenvetter, ze heeft geen signalen afgegeven dat het effe niet lekker liep, was voor mij ineens een klap. maar ze heeft de eerste 2x ook niet gezegd dat ze uit elkaar wilde. puur dat ze met der gevoel in de knoop zat en even naar de ouders wilde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar dit was nadat het uit was en nadat ze weer op de stoep stond. Maar het gaat erom of ze daarvoor al iets heeft laten merken.
[..]
Dat ze blijft twijfelen over haar gevoelens en relatie geeft al aan dat het gewoon niet gaat werken. Ik vind dat jullie een goed gesprek moeten voeren of over wat jullie echt beiden willen want nu is het een soort van knipperlicht.
De klassieker hier op FOK! Het ligt aan TS. Hij had gewoon x of y iets anders moeten doen. Dan was er geen enkel probleem geweestquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:42 schreef Elan het volgende:
Een relatie is als een plantje, die moet je af en toe ook een beetje water geven.
Als jij min of meer 7 dagen per week werkt, en de rest van de tijd in een immense verbouwing gaat zitten blijft er voor de dingen die echt belangrijk zijn in het leven amper tijd over.
Het zit bij haar dieper dan je denkt. Hele tijd zeggen dat ze het niet wil uitmaken maar je bent al 3x gedumpt. Ik denk dat het een beetje einde verhaal is en dat ze eerst aan haarzelf moet werkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef mellie99 het volgende:
[..]
zij is echt een enorme binnenvetter, ze heeft geen signalen afgegeven dat het effe niet lekker liep, was voor mij ineens een klap. maar ze heeft de eerste 2x ook niet gezegd dat ze uit elkaar wilde. puur dat ze met der gevoel in de knoop zat en even naar de ouders wilde.
wat het voor haar zo moeilijkt maakt, is dat ze harstikke gelukkig is, alleen sommige momenten dat ze in bed ligt gaat ze zich ineens afvragen is dit wat ik wil. en dan weer paar minuten later is dit weg. alleen soms heeft ze dagen dat ze heel zenuwachtig word van die gedachten waardoor ze veel gaat piekeren.
maar ze wil niks liever dan samen oud worden en ze geeft ook aan dat ze de relatie perfect vind sinds ik meer thuis ben. ze vind niks zo fijn dan elke avond samen te douchen, bank lekker knufflene en ook in bed ligt ze het liefst heel de nacht tegen me aan. ook krijg ik van haar elke ochtend als ik naar me werk rij een whatsappje, hoeveel ze wel niet van me houd en een hartje erbij.
lijkt me toch dat iemand steeds meer afstand neemt als het gevoel er niet meer is?
Nee de fout ligt bij hun beiden. Zij laat niet merken waarmee ze zit en TS is meer aan het werk dan dat hij bij haar is wanneer zij hem nodig heeft. Verder hadden een zeer onrealistisch beeld over wat ze beiden willen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De klassieker hier op FOK! Het ligt aan TS. Hij had gewoon x of y iets anders moeten doen. Dan was er geen enkel probleem geweest
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En hoe laat ze dat zien dan..? Wat zijn haar plannen op dit gebied?
( dit heb ik ook meerdere keren gevraagd, maar zij wilde vooral rust paken en leuke dingen gaan doen, dit voelde voor mij vrij machteloos. helemaal omdat de huisarts mij een advies had gegeven om haar alles behalve te pushen)
[..]
De impact is niet altijd goed in te schatten, maar verhuizen en verbouwen scoren berucht hoog.
Een praktische oplossing haalt lang niet altijd de bijbehorende emoties weg. Zeker niet als je verder nog steeds relatief veel gedoe zoals klussen op je bordje houdt..
(klopt dit is mij ook zeer tegen gevallen maar je bent jong en ambitieus.
[..]
Is het echt zo wisselend of heb je misschien niet de juiste parameters ingezet?
Wat wil ze dan komen proberen door weer terug te komen? Hoe kan iets weer gaan werken als je niet weet waar je aan wil werken, laat staan hoe?
( ik heb haar ook gevraagd wat het nut was om 2 dagen weg te gaan en vervolgens op de zelfde voet weer verder te gaan. maar dit was voor haar de manier. ik heb ook relatie therapie aangeboden. maar zei gaf aan dat onze relatie perfect was en dat ze dit zelf moest uitzoeken )
Houden van is leuk om te horen, maar niet altijd even veelzeggend over blijvende compatibiliteit.
Daarnaast is liefde ook relatief, want wat is je liefde waard als je partner je niet liever iemand gunt met wat minder twijfels?
[..]
Sowieso twijfelachtige opmerking over niks willen veranderen. Moet je überhaupt ook niet teveel willen, laat staan of het realistisch is..( hier had ik ook enorm veel moeite mee helemaal omdat ik mensen om mij heen hulp hebben zien krijgen omdat ze even in een flinke dip zaten. dat is ook de reden waarom ik er echt in geloof dat die mensen jou handvaten kunnen geven)
Wat maakt dit zo een goede relatie dan? Zij is niet gelukkig, jij nu ook niet en jij wist niet eens dat zij al zolang met shizzle in d'r maag zit. Laat staan hoe diep het zat. Dat moet toch ergens te denken geven..? ( klopt helemaal neem het mezelf ook deels kwalijk dat ik het nooit gezien heb, maar klinkt heel dom maar ik kan wel zeggen dat ik oprecht gelukkig met haar was, we hadden dezelfde humor en konden enorm lachen om domme dingen. ook mensen om ons heen hebben nooit iets gemerkt! zelfs haar beste vriendinnen en haar moeder wisten niks over de situatie, terwijl zij alles bespreekt met haar moeder.
[..]
Zeggen de mindere momenten niet juist veel meer over hoe goed een relatie is?
Waarom komt ze ondanks al die andere factoren juist bij jullie relatie uit?
( ook hierin geef ik je gelijk, helaas ben ik niet iemand die het heel snel opgeeft, en heeft de huisarts mij verteld dat als iemand overspannen of depressief is al je emoties woorden afgevlakt, dus ook je gevoelens voor een persoon, misschien houd ik hier te veel aan vast maar klonk vrij logisch voor mij.
Is het misschien niet ook een soort weg willen vluchten van? Lekker uit dat huis wat jullie zoveel kost en weg uit het gewone leven.
Of hardvochtig proberen om die twijfels weg te knuffelen en te zoenen? Of een keihard schuldgevoel, waarbij ze even vergeet dat y/n gebeuren misschien nog veel kutter voor jou is dan een clean break? ( dit zou idd kunnen , maar als jij maanden met iemand moet kussen en knufflen zal je heus wel ergens een steekje laten vallen toch ? maar ze wilde niks liever dan samen zijn ) maar misschien ben ik wel heel naief.
[..]
Wat ik zo lees lijkt ze wel bepaalde pleasende of ontwijkende tactieken te hebben. Ongeacht wat daar de oorzaak van is, het zit het functioneren danig in de weg. En toch wel handig om in je achterhoofd te houden bij die mixed signals, of ze je echt denkt te helpen met haar ik hou zo van je of haar schuldgevoel zo probeert te verzachten..
Heel verstandig om geen heftige administratieve verbintenis aan te gaan, zoals een huis. Fijn als je haar uit kan kopen en niet krom hoeft te liggen om het in je eentje te kunnen rooien.
Trek zulke grenzen ook gerust emotioneel, want je laat haar misschien teveel vrij om in te zien wat de impact is van haar twijfelkonten. Omgekeerd heeft ze laten zien hoe emoties en gedachten verbergen averechts werkt, dus beter maak je niet dezelfde fout. Het is ook mogelijk om niet verwijtend erover te kunnen communiceren. Leuker kun je het niet maken, wel makkelijker..
Sterkte met het afronden en verwerken
Je vult dingen in die ik niet zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De klassieker hier op FOK! Het ligt aan TS. Hij had gewoon x of y iets anders moeten doen. Dan was er geen enkel probleem geweest![]()
ik heb idd veel te veel hooi op mijn vork genomen, maar dit was iets wat wij samen wilde.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:18 schreef RM-rf het volgende:
Wat me opvalt aan je verhaal is het zeer grote aantal overdrijvingen die je gebruikt:
- "ons geluk kon niet op"
- "volledig in de ban van klussen "
- "we wilde alles perfect hebben"
- "de weken hierop waren fantastisch"
- "we communiceerde enorm goed"
- "ik zag een sprookje dat zo mooi was "
- "deze vakantie werd door iedereen van de familie als fantastich beschouwd"
Je zou er bijna moe van worden, hoe goed en perfect alles gaat... maar vreemd genoeg worden die overdrijvingen over 'hoe goed alles ging' afgewisseld met duidelijke signalen dat het eigenlijk helemaal niet zo _perfect_ was .
Zowel het gegeven dat zij regelmatig aangeeft problemen te hebben... maar evengoed uit je beschrijving van je eigen activiteiten klinkt het ook voor jou een beetje alsof je eigenlijk veels teveel hooi op je vork neemt en kennelijk continu problemen hebt ... kennelijk financieel ook lang niet alles klopt en je ook in de weekenden moet werken en vrijwel alles aan de verbouwing al jarenlang in je eentje doet.
Ik kan begrijpen dat iemand graag wil dat zijn leven helemaal goed is, dat alles klopt: perfecte relatie, groot huis, verbouwd naar je eigen wensen, succesvol in werk en leuke vakanties....
maar soms lukt dat gewoon niet, en soms is het juist ook goed je beperkingen te erkennen en een stap terug te doen.
Ik geef eigenlijk je partner gelijk als ze zich voor zichzelf ook realiseert en daarop handelt, zeker als het alternatief is vooral door te gaan in een streven dat misschien lastig haalbaar is en een hele hoop energie kost die niet iedereen kan opbrengen.
Ik vermoed dat je partner het idee heeft dat een stapje terugnemen in een relatie met jou niet zal lukken, dat jij steeds verder wil gaan en het liefst een treetje extra wil zetten of desnoods 's nachts doorwerken, klopt dat?
haha bedankt voor deze mooie benaming( clown )quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vult dingen in die ik niet zeg.
Het lijkt mij persoonlijk gewoon heel erg lastig als je er nooit bent om een gezonde relatie te onderhouden over een periode van 2 jaar.
En als je dan thuis bent moet er keihard geklust worden. Dan heb je types hier die roepen dat dat meisje gek is, borderliner zelfs. Maar wie zou daar nou niet depressief van worden?
Helemaal met zo'n clown als partner die doet alsof alles hosanna en het perfecte plaatje is. Op papier misschien ja.
Ik denk dat je het punt een beetje mist. Als de superlatieven die je gebruikt echt bij je horen, lijkt het me vrijwel onmogelijk voor bijvoorbeeld je vriendin om iets niet perfect, geweldig en fantastisch te vinden. Bovendien kun je je afvragen hoe reëel het is dat je je leven zó positief bekijkt. Of is dat nu alleen voor het topic?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:36 schreef mellie99 het volgende:
[..]
haha bedankt voor deze mooie benaming( clown )
ik snap waar je vandaan komt, maar als je goed gelezen had, heb ik ook verteld dat ik enorm de deksel op mijn neus heb gekregen en ik letterlijk niks heb gemerkt. ik denk persoonlijk dat veel mensen op moment dat het misgaat en geen signalen worden gegeven, geen flauw idee hebben.
dit betekend niet dat het fout is dat ik het niet gezien heb en al helemaal niet dat het een goeie zet was om maar door te blijven gaan.
Clown niet als belediging maar als stereotype van iemand die zijn problemen weglacht/wegwuift.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:36 schreef mellie99 het volgende:
[..]
haha bedankt voor deze mooie benaming( clown )
ik snap waar je vandaan komt, maar als je goed gelezen had, heb ik ook verteld dat ik enorm de deksel op mijn neus heb gekregen en ik letterlijk niks heb gemerkt. ik denk persoonlijk dat veel mensen op moment dat het misgaat en geen signalen worden gegeven, geen flauw idee hebben.
dit betekend niet dat het fout is dat ik het niet gezien heb en al helemaal niet dat het een goeie zet was om maar door te blijven gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |