Uhuh, niet met zijn eerste post.quote:

Ja apart he? die wou die echt rijden alleen bij grote dikke mensen heel raarquote:

Hem continue benoemen etc hoeft ook niet lijkt me ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Uhuh, niet met zijn eerste post.
Dus het is nergens voor nodig om hem te beschermen. Tis een grote jongen.

ik ook niet neequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
Ik hou niet van tenen. Ook niet van voeten, zelfs niet als ze schattig zijn.

Sjoef op de kleine teen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.

Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik noem maar eens een keertje geen namen.

Je bent niet zo lenig, hč?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
In Love Island moesten ze op een teen zuigen, nou ik sterf liever

Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chufi zal je daar dankbaar voor zijn, denk ik.

ach vlikker op Pietquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die maakt zich niet zo druk en heeft klein teentje gelijk ook.

die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoedenquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:33 schreef PP_Sound het volgende:
In deze SC was het irritant figuur die tongemans.

Het zal me een hobbelpaard zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
die lurkt hier vast nog steeds is mijn vermoeden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |