Waar, wie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89 en ik kijken naar een bepaalde nummer 121.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
Een opgevoerde GDM is wel leuk, dat wordt weer genieten op Malhao.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Reserve (unused) Xandro Meurisse
Dit is niet zo leuk.
Cepeda en Kämna, 80 resp. 100%. Stom dat ik Meurisse niet had.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen met Cepeda, Meurisse en Kamna hebben het goed voor elkaar.
Ik heb alleen Kamna. Op 80%.
Kop of munt tussen Meurisse en Sietze Vliegen, bijzonder pijnlijk allemaal. Joewauw 150%?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een opgevoerde GDM is wel leuk, dat wordt weer genieten op Malhao.
En wat met Antunes?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kop of munt tussen Meurisse en Sietze Vliegen, bijzonder pijnlijk allemaal. Joewauw 150%?
Netjesquote:Op zondag 16 februari 2020 16:29 schreef wimderon het volgende:
Bedankt Tibo, bedankt Naiero, bedankt Goddu, bedankt Luts, bedankt Cort, bedankt Pavel, bedankt Wielco, bedankt Vlasov en bedankt Jezus.
Gefeliciteerd Wim.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:29 schreef wimderon het volgende:
Bedankt Tibo, bedankt Naiero, bedankt Goddu, bedankt Luts, bedankt Cort, bedankt Pavel, bedankt Wielco, bedankt Vlasov en bedankt Jezus.
Een van de weinigen met Vlasov zie ik, netjesquote:Op zondag 16 februari 2020 16:29 schreef wimderon het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan nog geen McNulty opstellen terwijl hij volgens mij wel gewoon start?
Nou wat goed van jou. Ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan hem gewoon kiezen hoor.
Oei, wat nu?quote:“I want to get stuck into a good five days of racing. There are a lot of guys in our team who have already done at least a week of racing - Rohan, Dylan, Kwiato - and they’re targeting early races and going really well. I’ll be there to give them a hand and should still be up there but I won’t be going for the win. I’ll be helping the other boys in that regard. It’ll be nice to be affecting a race again.”
Ik had hem sowieso al niet haha.quote:
Wie heb je wel?quote:
Je mist Gallego.quote:
Mooi dat zo'n goudeerlijke jongen gewoon gelijk weer aan de bak kan bij Boavista.quote:
Bij Boavista doen ze niet al te moeilijk, Joao Benta kreeg ook netjes een tweede kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi dat zo'n goudeerlijke jongen gewoon gelijk weer aan de bak kan bij Boavista.
Geen stress, zo heb ik ooit een koers gewonnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zie nu pas dat ik een mannetje mis in Spanje.
Ik sta voorlopig keurig 19e.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen stress, zo heb ik ooit een koers gewonnen.
Gezellig samen met mij derde in de daguitslag.quote:
Je zou voor minder.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezellig samen met mij derde in de daguitslag.
Over het randje.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik laat Schachmann thuis. Ik leef op het randje.
Ik geloof in de spreidingsfilosofie. Had niet verwacht dat ie hier zo goed zou zijn.quote:
Kan nu wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kunnen we UAE nog niet invullen? Ik heb de Optak al van onder naar boven gelezen.
Haha.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb mijn formatie inderdaad al samengesteld.
Mijn God Gaviria en Groenewegen doen ook nog mee. Ja Demaree, opdonderen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, Lutsenko, ja die moet ik nog even inpassen ja. Ja Kevoerman jij deruit. Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Nando werd zelfs verplicht om Tour Colombia te skippen omdat deze bende een groot doel is voor de mannen die onder de handdoek heel goed geföhnd zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn God Gaviria en Groenewegen doen ook nog mee. Ja Demaree, opdonderen.
Dit vermoeden blijkt te kloppen. Hoera.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef wimderon het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat @:Bravo Andalucia gaat winnen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vermoeden blijkt te kloppen. Hoera.
1 t/m 9 in het eindklassement, dat is een primeur.
Je had jezelf ook wat beter in kunnen lezen voordat je hem selecteerde.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:11 schreef Mani89 het volgende:
4de in de Algrave, Jowawo je wordt vriendelijk bedankt, pannenkoek.
Sorry, ik had er niet bij nagedacht dat Joao de belangrijkste koers na de Volta zou freewheelen ten faveure van de Turkije Toer.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had jezelf ook wat beter in kunnen lezen voordat je hem selecteerde.
Als het echt zo belangrijk was als je hier betoogt had Balarcon allang minstens een keer op het hoogste treetje gestaan.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ik had er niet bij nagedacht dat Joao de belangrijkste koers na de Volta zou freewheelen ten faveure van de Turkije Toer.
Hij eindigde hier vorig jaar in de top 10 ...quote:Op zondag 23 februari 2020 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als het echt zo belangrijk was als je hier betoogt had Balarcon allang minstens een keer op het hoogste treetje gestaan.
Klopt, en in de Volta had hij normaliter moeten knechten voor Balarcon. Geven en nemen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij eindigde hier vorig jaar in de top 10 ...
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt, en in de Volta had hij normaliter moeten knechten voor Balarcon. Geven en nemen.
Mooi zo. Hoef ik nog minder moeite te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben nu ook een voorbeschouwing met sterretjes.
FAVOURITES FOR OMLOOP HET NIEUWSBLAD
*** Mathieu van der Poel
** Zdenek Stybar
* Greg Van Avermaet
FAVOURITES FOR KUURNE-BRUSSELS-KUURNE
*** Fabio Jakobsen
** Jasper Philipsen
* Tim Merlier
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben nu ook een voorbeschouwing met sterretjes.
FAVOURITES FOR OMLOOP HET NIEUWSBLAD
*** Mathieu van der Poel
** Zdenek Stybar
* Greg Van Avermaet
FAVOURITES FOR KUURNE-BRUSSELS-KUURNE
*** Fabio Jakobsen
** Jasper Philipsen
* Tim Merlier
Ik mis een aantal functionaliteiten. Noors prutswerk.quote:
Vooral het bekijken van andere teams.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis een aantal functionaliteiten. Noors prutswerk.
Je kan nog wel terug naar de oude site.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef Pistolero het volgende:
Maare, is het niet meer mogelijk om je eigen team of dat van anderen te zien nadat de deadline is gesloten? Want ik weet nu dus niet meer wat ik heb ingevuld voor La Drome.
Dat die gestuiterd is heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Madouas selecteren was wellicht niet zo handig.
Taiwan stond oorspronkelijk wel op de lijst, maar is geschrapt omdat de voorlopige startlijst niet op tijd was.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik schrok toen ik opeens de Tour de Taiwan in de lijst zeg staan, maar de inschrijving daarvan is nooit open geweest volgens mij.
Die Noren maken er echt een gigantische teringbende van.
Het was een constatering.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet iets om trots op te zijn me dunkt.
Dit vind ik ook bijzonder verwerpelijk. Als onze Tomas enigszins verstandig was, had hij een test gedaan en aan de hand van feedback van de gebruikers een website in de lucht gegooid, in plaats van een halfbakken product de wereld in te slingeren, wat nu dus wel het geval is.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
net als het feit dat ze de leeftijden van de renners weg hebben gehaald bij de uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |