abonnement Unibet Coolblue
pi_191590154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:51 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

Sjeee dus elke gek kan eigenlijk zeggen dat ze personal trainer is :D Maar zoals ze dan verder zeggen in dat stukje of het slim en wijs is, nee, haal je papieren!
Vind sowieso dat waar je in dienst ben, ze moeten controleren en eisen dat je in het bezit bent van de juiste en nodige papieren. Als je trainen toepast op jezelf ala maar zodra je je te maken krijgt met andere mensen mag je niet klakkeloos maar aanrommelen vind ik, mogen daar wel betere eisen aan gaan stellen dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 18:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij snapt het :D
Het viel mij meteen op ja hahaha ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191590191
quote:
Vunzige dronken Jessie Donnie
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191590445
quote:
Alsof koningin Maxima op bezoek is geweest, dat zaaddodende Fiequheuhn gezeik _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door DKUp op 19-02-2020 21:03:12 ]
SOONY
pi_191590741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Alsof koningin Maxima op bezoek is geweest, dat zaaddodende Fiequheuhn gezeik.
"Dit lijkt een doodnormale foto" zegt hij nog. :') Hij geeft dus iemand de opdracht om zichzelf te laten fotograferen als hij aan het vreten is met de bedoeling om op zijn Instagram te plaatsen. Dat vind ik al achterlijk. En dat gaat hij ook nog eens excuses vragen dat het niet lijkt wat het is. :|W
Mensen zouden wel het idee kunnen krijgen dat hij daar een niet-veganistische maaltijd zat te verorberen. :o Maar hij plaats zelf die foto op zijn Instagram. :')
pi_191590781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"Dit lijkt een doodnormale foto" zegt hij nog. :') Hij geeft dus iemand de opdracht om zichzelf te laten fotograferen als hij aan het vreten is met de bedoeling om op zijn Instagram te plaatsen. Dat vind ik al achterlijk. En dat gaat hij ook nog eens excuses vragen dat het niet lijkt wat het is. :|W
Kijk ons eens bijzonder en anders zijn!
SOONY
pi_191591040
Adriaan's recept voor groentesnot, Snert zonder dierlieke producten, groentesnot dus.
pi_191591583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"Dit lijkt een doodnormale foto" zegt hij nog. :') Hij geeft dus iemand de opdracht om zichzelf te laten fotograferen als hij aan het vreten is met de bedoeling om op zijn Instagram te plaatsen. Dat vind ik al achterlijk. En dat gaat hij ook nog eens excuses vragen dat het niet lijkt wat het is. :|W
Mensen zouden wel het idee kunnen krijgen dat hij daar een niet-veganistische maaltijd zat te verorberen. :o Maar hij plaats zelf die foto op zijn Instagram. :')
Volgens mij is het gewoon grappig bedoeld.
pi_191591608
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Adriaan's recept voor groentesnot, Snert zonder dierlieke producten, groentesnot dus.
Erwtensoep zonder vlees is lekker. :Y)
pi_191595132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef shiitake het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon grappig bedoeld.
Ja is het ook
pi_191595224
quote:
webcam girl gerda uut grun
pi_191599233
Lotus in het ziekenhuis:
(Niks ernstigs)
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_191601980
Lotus terug uit het ziekenhuis:
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_191601986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lotus terug uit het ziekenhuis:
Nou wat fijn :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191605830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou wat fijn :')
wat een vreemd interessant gedoe
Make trouble not war
pi_191618442


Eeuwige slijmbal Richman heeft weer een nieuwe prooi gevonden om zich omhoog te likken.
pi_191618505
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Eeuwige slijmbal Richman heeft weer een nieuwe prooi gevonden om zich omhoog te likken.
Zijn vrienden. Die Quincy draaide vaak in de club in Lloret waar Gerrit fotograaf was :Y
pi_191618558
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Eeuwige slijmbal Richman heeft weer een nieuwe prooi gevonden om zich omhoog te likken.
Hij ging voor Utopia al met hem om.
SOONY
pi_191618581
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:14 schreef jasoe het volgende:

[..]

Zijn vrienden. Die Quincy draaide vaak in de club in Lloret waar Gerrit fotograaf was :Y
Ik ken die Quincy nog geeneens. Ik zag die slijmkop van Gerrit met zijn overdreven "Bro, ben trots op je". Vermoede gelijk al dat Quincy iets in de muziekindustrie zou doen... en ja hoor.... mijn verwachting werd bevestigd nadat ik gegoogeld had op die naam.
pi_191619464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Snap alleen de telling niet, als je het bij elkaar optel kom je niet uit op die 4730 maandelijkse luisteraars :?
Het zakt nog meer :+



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191619500
Romy hobbelt nog lekker door, officiele uitrekendatum is dus 7 maart lees ik.

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191619737


shelleyvanzetten
🍭sometimes all you need is a little splazZzh with colour in your life #colors #green #blue #red #pink #babyblue #funtimes #pictureperfect #gurl #gurls #heels #heelsaddict #jadatbenik #helpmeouthere
9 u.

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191620051
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:59 schreef DaniqueV het volgende:

[ afbeelding ]

shelleyvanzetten
🍭sometimes all you need is a little splazZzh with colour in your life #colors #green #blue #red #pink #babyblue #funtimes #pictureperfect #gurl #gurls #heels #heelsaddict #jadatbenik #helpmeouthere
9 u.

[ afbeelding ]
'Heelsaddict', haha, ik hoop maar voor haar dat ze inmiddels op hakken kàn lopen.
Stampstamp door heel Utopia-wonderland :P
pi_191620420
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:23 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

'Heelsaddict', haha, ik hoop maar voor haar dat ze inmiddels op hakken kàn lopen.
Stampstamp door heel Utopia-wonderland :P
Ja met die kromme pootjes erboven, vond het wel grappig gezicht :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191620593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja met die kromme pootjes erboven, vond het wel grappig gezicht :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, arm apie...
Sjel koos er zelf voor en dat zag er echt grappig uit! :D
  vrijdag 21 februari 2020 @ 20:52:19 #229
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191620639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja met die kromme pootjes erboven, vond het wel grappig gezicht :@ _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W blijf volhouden :*
pi_191620767
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:50 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Ach, arm apie...
Sjel koos er zelf voor en dat zag er echt grappig uit! :D
Dat is een bekend aapje, altijd op stap met een witte hond, boodschappen doen en zo, ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W blijf volhouden :*
Ik doe mijn best lieverd :P ;) :* maar er is steeds minder te bekijken, ze gooien stuk voor stuk de boel op slot of ze posten niets meer _O- _O- _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:08:15 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191620979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:59 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dat is een bekend aapje, altijd op stap met een witte hond, boodschappen doen en zo, ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik doe mijn best lieverd :P ;) :* maar er is steeds minder te bekijken, ze gooien stuk voor stuk de boel op slot of ze posten niets meer _O- _O- _O-
Tsja, ik snap het ook nog wel , dat ze hun tv optreden nog zoveel mogelijk proberen uit te baggeren , wat na ijlende wanhoop cashen… #zoveelmogelijkbaggerplempenvoorgeld
pi_191621055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Tsja, ik snap het ook nog wel , dat ze hun tv optreden nog zoveel mogelijk proberen uit te baggeren , wat na ijlende wanhoop cashen… #zoveelmogelijkbaggerplempenvoorgeld
Ja vooral dat valt mij meer en meer op, voor vanalles filmpje maken en maar gratis dingen vangen. Volgens mij komen Romy en Cemal ook om in de dingen voor die kleine die nog geboren moet worden, mooie hangwieg waar de kat heerlijk gebruik van maakt, bedje aan hun bed, waar de kat gebruikt van maakt _O-

Maar er is nog hoop voor Shell als actrice. Ik zag net de naam Romy Krommert voorbij komen op insta toen ik zocht op Romy Koldenhof , ik dacht ik ken die naam maar waarvan ook al weer :?
Na ff zoeken zag ik, ze kwam gelijk met Beau erin en zij kon weer naar huis. Schijnbaar heeft zij nu een rol in GTST? Ik kijk dat nooit hoor maar zag dat ze linkjes deelde

https://www.instagram.com/romykrommert/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:19:28 #233
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:12 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja vooral dat valt mij meer en meer op, voor vanalles filmpje maken en maar gratis dingen vangen. Volgens mij komen Romy en Cemal ook om in de dingen voor die kleine die nog geboren moet worden, mooie hangwieg waar de kat heerlijk gebruik van maakt, bedje aan hun bed, waar de kat gebruikt van maakt _O-
Precies dat ja.. bergen #deduvelenzijnouwemoer #gratisrotzooi #babyuitmelken

En geen hond weet eigenlijk meer we die gasten waren.. dat ze nog geen eigen Reality Show hebben waar ze haar haar zwangerschap uitgebreid live 24h per dag kan uitmelken verbaast me eigenlijk wel
pi_191621228
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Precies dat ja.. bergen #deduvelenzijnouwemoer #gratisrotzooi #babyuitmelken

En geen hond weet eigenlijk meer we die gasten waren.. dat ze nog geen eigen Reality Show hebben waar ze haar haar zwangerschap uitgebreid live 24h per dag kan uitmelken verbaast me eigenlijk wel
Sttttt anders ziet die Maurice daar ook weer brood (lees: geld!) in ;(


Kaylee laat zich nog voller kladderen












Bij Dylan kan je eerdaags ook hole-in-one scoren :+



[ Bericht 10% gewijzigd door DaniqueV op 21-02-2020 21:33:35 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:30:51 #235
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:12 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja vooral dat valt mij meer en meer op, voor vanalles filmpje maken en maar gratis dingen vangen. Volgens mij komen Romy en Cemal ook om in de dingen voor die kleine die nog geboren moet worden, mooie hangwieg waar de kat heerlijk gebruik van maakt, bedje aan hun bed, waar de kat gebruikt van maakt _O-

Maar er is nog hoop voor Shell als actrice. Ik zag net de naam Romy Krommert voorbij komen op insta toen ik zocht op Romy Koldenhof , ik dacht ik ken die naam maar waarvan ook al weer :?
Na ff zoeken zag ik, ze kwam gelijk met Beau erin en zij kon weer naar huis. Schijnbaar heeft zij nu een rol in GTST? Ik kijk dat nooit hoor maar zag dat ze linkjes deelde

https://www.instagram.com/romykrommert/
Allemaal meeliften, ik gun ze een geweldige carriëre.. Geile Gluipkutje is het wel gelukt als "presentatrice" van dat flutprogramma, hulde

pi_191621469
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:35:25 #237
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Sttttt anders ziet die Maurice daar ook weer brood (lees: geld!) in ;(

Kaylee laat zich nog voller kladderen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij Dylan kan je eerdaags ook hole-in-one scoren :+

[ afbeelding ]
Vreselijk, wat een vieze zooi, maar het is hun eigen vel
pi_191621487
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Allemaal meeliften, ik gun ze een geweldige carriëre.. Geile Gluipkutje is het wel gelukt als "presentatrice" van dat flutprogramma, hulde

[ afbeelding ]
Romy en Cemal werken ook voor die gast nu, met zijn 3en druk bezig reclame maken op de zondagmorgen. Dan reken ik dat insta er nog niet eens bij waar ze ook steeds met zin 2en op bezig zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:37:25 #239
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621515
quote:
Wat een scheetje, uit welk gesticht komt dat?
pi_191621540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Allemaal meeliften, ik gun ze een geweldige carriëre.. Geile Gluipkutje is het wel gelukt als "presentatrice" van dat flutprogramma, hulde

[ afbeelding ]
Romy en Cemal werken ook voor die gast nu, met zijn 3en druk bezig reclame maken op de zondagmorgen. Dan reken ik dat insta er nog niet eens bij waar ze ook steeds met zijn 2en op bezig zijn.

quote:
Die heeft een stuk staal uit de teen laten halen, ik wist niet eens dat ze dat erin had. Maar volgens haar zelf doet ze een Romy na , lichaam stoot het af ...daarom eruit, zegt Bill dan ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:35 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Vreselijk, wat een vieze zooi, maar het is hun eigen vel
Ik kan dit ook niet mooi vinden hoor :N zit je mooi mee opgescheept de rest van je leven. Net als die slingerringen in Dylan zijn oren :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:44:14 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621635
Even grappig.. hoe beroemd is Shelly op Google? 1ste hit

pi_191621701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
Even grappig.. hoe beroemd is Shelly op Google? 1ste hit

[ afbeelding ]
:D _O- _O- _O-

Johan *O*

Johan ziet er goed uit en is al een tijdje gelukkig in de liefde, gun het hem :Y

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:53:47 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191621788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-

Johan *O*

Johan ziet er goed uit en is al een tijdje gelukkig in de liefde, gun het hem :Y

[ afbeelding ]
Kannie.. zo'n lekker wijf met zo'n eikel…

Shelly heeft d'r gratis shit ook weer binnen van.. "Influencertje" spelen

pi_191621805
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Kannie.. zo'n lekker wijf met zo'n eikel…

Shelly heeft d'r gratis shit ook weer binnen van.. "Influencertje" spelen

[ afbeelding ]
Zij dus ook al.het is de nieuwe manier van reclame maken, hoe meer volgers, hoe emer kans erop :{


Ik weet niet wat ik zieliger vind, dat aapje die zelf schoenen uitzocht of die kleine van Madilia met die schoenen aan -O-

Gelukkig zien ze er groot uit maar die kleine babyvoetjes in dat soort schoenen stoppen vind ik niet zo goed idee :@



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191621874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-

Johan *O*

Johan ziet er goed uit en is al een tijdje gelukkig in de liefde, gun het hem :Y

[ afbeelding ]
Johan _O- Die had ik gemist

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191621938
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Johan _O- Die had ik gemist

[ afbeelding ]
Moest mijn hersens ook kraken wat zijn achternaam ook al weer was, godzijdank bestaat google *)

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_191621988
Superzoet *; haha

Maar vind hem leuk, hoop voor hem (en voor haar natuurlijk) op een lang en gelukkig leven :Y

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:08:09 #248
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191622023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef DaniqueV het volgende:
Superzoet *; haha

Maar vind hem leuk, hoop voor hem (en voor haar naturlijk) op een lang en gelukkig leven :Y

[ afbeelding ]
Leuke fotosessie… afrekenen na afloop, ik bespeur toch lichte fake..
pi_191622039
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef DaniqueV het volgende:
Superzoet *; haha

Maar vind hem leuk, hoop voor hem (en voor haar natuurlijk) op een lang en gelukkig leven :Y

[ afbeelding ]
Vond hem drama :D maar gun hem zeker een goed leven
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191622098
Carnaval met Britt

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')