Zoooooooquote:Op maandag 17 februari 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Op reis geweest
[ afbeelding ]
Deze pic want tetten
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wat meer Huub maar hij heeft het aardig onder controle nu
[ afbeelding ]
Ik wel hoor. Hij is alleen maar wat dikker geworden maar zijn gezicht ziet er nog precies zo uit.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik zou hem echt niet meer herkennen.
Ik herkende hem ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Hij is alleen maar wat dikker geworden maar zijn gezicht ziet er nog precies zo uit.
Echt niet? Ik vind alleen zijn gezicht wat dikker. Verder weinig veranderd. Kun je nagaan hoe iedereen met andere ogen kijkt he? Of ik ben scheelquote:
Ik zie ook nog gewoon dezelfde Huubquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind alleen zijn gezicht wat dikker. Verder weinig veranderd. Kun je nagaan hoe iedereen met andere ogen kijkt he? Of ik ben scheel
Nu ik het weet zie ik het wel, maar zo op het 1ste gezicht herkende ik hem niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind alleen zijn gezicht wat dikker. Verder weinig veranderd. Kun je nagaan hoe iedereen met andere ogen kijkt he? Of ik ben scheel
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie ook nog gewoon dezelfde Huub![]()
Ik heb hem ook wel wat langer gevolgd al natuurlijk dus wellicht went het
Ahwww nieuwe gezinslid van Huub en Robinquote:
Dat is de rest.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap alleen de telling niet, als je het bij elkaar optel kom je niet uit op die 4730 maandelijkse luisteraars![]()
Oké dat is dus niet waterdicht . Zelf gebruik ik het niet, geen idee dus hoe het precies werktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat is de rest.
En neem van mij aan dat als er cijfers te kloten zijn dan is dat wel bij spotyfy.
Zet maar eens het nr op de repeat.
Vroeger op deze manier met een bandje een coverband competitie gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |