Zo lang mogelijk de cijfers artificieel laag houden tot de doden beginnen op te vallen. Dan wanneer het paniekgedrag van de bevolking begint; supermarkt runs etc etc introduceer je martial law. Dat denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:25 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vraag me af hoe de aantallen in landen als Thailand zullen evolueren de volgende weken.
En ik vraag me af hoe de werkelijke situatie er evolueert. En hoe andere landen zullen reageren, op de aantallen of op de vermoedens dat er veel meer zijn...
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het isquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb echt heel vaak het woord "late" gehoord bij Steve.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:30 schreef Pwnicorn het volgende:
[..]
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het is
Ook " it is interesting that it is late"quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:30 schreef Pwnicorn het volgende:
[..]
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het is
Door?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Durmada het volgende:
Cijfers nemen met de dag af, deze hype is weer snel voorbij. Zoals voorspeld.
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaalquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Durmada het volgende:
Cijfers nemen met de dag af, deze hype is weer snel voorbij. Zoals voorspeld.
Want een pandemie komt alleen voor in films.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaal
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Eerste lockdown buiten China?
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef Fukushima het volgende:
As a Vietnamese, I really hope that Vinh Phuc will not become a second Wuhan.
Camping in Zeelandquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.
Denk niet dat dat Vietnamese stadje een"tweede Wuhan" wordt.
Maar wel een serieuze maatregel, de eerste buiten China. Afwachten wat de komende weken brengen voor Thailand/Singapore/Japan/Hongkong. Best wel erg spannend.
En waar moet ik nou toch eens heen op vakantie dit jaar?
Isle of Skye. Daar is echt niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.
Denk niet dat dat Vietnamese stadje een"tweede Wuhan" wordt.
Maar wel een serieuze maatregel, de eerste buiten China. Afwachten wat de komende weken brengen voor Thailand/Singapore/Japan/Hongkong. Best wel erg spannend.
"Time you enjoy wasting, is not wasted time."quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:05 schreef Pwnicorn het volgende:
Al een uur aan het luisteren naar een meneer die iets te luid praat over hoe hij aan het F5'en is en alles te laat is. Wat doe ik met mijn leven
Filipijnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Azie op dit moment nog even niet zitten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Filipijnen
eiland Negros zuid of Palawan noord
aan te bevelen, als je geen weed meeneemt dan
Nu blijf ik ook zitten tot ik die cijfers weet ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:05 schreef Pwnicorn het volgende:
Al een uur aan het luisteren naar een meneer die iets te luid praat over hoe hij aan het F5'en is en alles te laat is. Wat doe ik met mijn leven
Mwa, er zijn er die voedselschaarste door een pandemic vrezen, er zijn er die vrezen dat die groep met hun hamsteren een voedselschaarste zullen veroorzaken. Ik vrees schaarste door een overreactie van degenen die schaarste door het hamsteren van die tweede groep vrezen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaal
Het is de realiteit in China. Natuurlijk, ik den ook niet dat het snel in NL kan gebeuren. Maar ondenkbaar is het niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn hamster was een keer ontsnapt toen ik klein was en die had heel veel groentes in zijn wangzakken toen hij terug kwam.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, er zijn er die voedselschaarste door een pandemic vrezen, er zijn er die vrezen dat die groep met hun hamsteren een voedselschaarste zullen veroorzaken. Ik vrees schaarste door een overreactie van degenen die schaarste door het hamsteren van die tweede groep vrezen.
Ik denk dat er straks staat " jaa, iedereen is weer beter hoor"quote:
Ook die van de rest van mainland China naast die van Hubei?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu blijf ik ook zitten tot ik die cijfers weet ook![]()
![]()
![]()
Nee, die haal ik niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ook die van de rest van mainland China naast die van Hubei?
Lol, nu zit ik video's van zich volproppende hamsters te bekijken...quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn hamster was een keer ontsnapt toen ik klein was en die had heel veel groentes in zijn wangzakken toen hij terug kwam.
Ik denk van de buurvrouw.
Dat was wel off-topic, ja.
Van Jerry Springer? Steve, Steve. Geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:28 schreef Richestorags het volgende:
Wie the fuck is die Steve waar hier de hele tijd over wordt gepraat? Leef ik onder een steen?
Steve Jobs. Daarom heb ik een macbook, geen virussen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:28 schreef Richestorags het volgende:
Wie the fuck is die Steve waar hier de hele tijd over wordt gepraat? Leef ik onder een steen?
Aardappelhoofdquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:28 schreef Richestorags het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:28 schreef Richestorags het volgende:
Oké, na drie seconden al afgehaakt. Evenzogoed bedanktquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is Steve, maar je springt niet echt van de bank van de spanning, hoor. Hij zit al een uur op de cijfers te wachten.
..en te refreshen.
..en te zeggen dat de cijfers te laat zijn.
Daarnaast niet te vergeten, fungeert hij nu tevens als sprekende klok.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit is Steve, maar je springt niet echt van de bank van de spanning, hoor. Hij zit al een uur op de cijfers te wachten.
..en te refreshen.
..en te zeggen dat de cijfers te laat zijn.
Ja, en straks moet hij twee sites tegelijk refreshen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:35 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Daarnaast niet te vergeten, fungeert hij nu tevens als sprekende klok.
Graag gedaan, ik wilde eigenlijk die cijfers ook wel zien, maar ik denk dat ze in China denken " jah, zo belangrijk is het nou ook weer niet"quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oké, na drie seconden al afgehaakt. Evenzogoed bedankt
Is er vandaag hier op het forum al gezegd dat ze cijfers nog aan het veranderen zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
BNO update: nog geen cijfers
2 doden en 4.000.000 hersteldquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is er vandaag hier op het forum al gezegd dat ze cijfers nog aan het veranderen zijn?
Anders doe ik het:
Ze zijn de cijfers aan het manipuleren
Kunnen ze niet een beetje opschieten, men wil ook eens slapen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is er vandaag hier op het forum al gezegd dat ze cijfers nog aan het veranderen zijn?
Anders doe ik het:
Ik nog niet, maar ik had er wel al lang in moeten liggen!quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat iedereen in slaap is gevallen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Anders doe ik het:
Zhangwan District, Shiyan, Hubei, implements wartime control] Zhangwan District, Shiyan City, Hubei Province issued a notice of the new crown pneumonia epidemic prevention and control headquarters, announcing that Zhangwan District will implement wartime control from 24:00 on February 12, the control measures in principle Take 14 days as a cycle, depending on the city and Zhangwan District's epidemic prevention and control effect, it can be lifted or implemented in advance.twitter:PDChinese twitterde op woensdag 12-02-2020 om 18:18:52【湖北十堰張灣區實施戰時管制】湖北省十堰市張灣區新冠肺炎疫情防控指揮部發布通告,宣布張灣區全域從2月12日24:00起實施戰時管制,管制措施原則上以14天為一周期,視全市及張灣區疫情防控效果予以提前解除或持續實施。 https://t.co/XiFHVyzfE6 reageer retweet
Er zijn nu 242 new deaths. Dat was het enige wat ik nog een beetje kon volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
Wat wat wat? Zijn die filmpjes van massagraven dus wel echt of wat is deze????
Dat is een record. En een flink ook. Vorige stond op mnider dan de helft toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn nu 242 new deaths. Dat was het enige wat ik nog een beetje kon volgen.
en 14840 new cases.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een record. En een flink ook. Vorige stond op mnider dan de helft toch?
Diagnose op basis van symptomen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:50 schreef zipcon het volgende:
Ze hebben blijkbaar de definitie veranderd om ook "klinische diagnose" op te nemen. Het is me niet meteen duidelijk wat dat betekent, die patiënten die na geen klachten naar huis werden gestuurd?
14.000!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:46 schreef Houtenbeen het volgende:
14.000 nieuwe gevallen gisteren in Hubei
quote:Klinische diagnose: diagnose vooral gesteld op basis van de klachten en verschijnselen van de patiënt, zonder grote rol daarbij van laboratoriumonderzoek
Ja... volgens het document wat de Chinese overheid uitgeeft.quote:
Wtf dat is enormquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
en 14840 new cases.
Ja.
Steve gaat helemaal uit zijn dak, en ik moet het ook nog even laten bezinken.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 13-02-2020 om 00:48:34BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 14,840 new cases, including clinically diagnosed cases, and 242 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Dat komt dan overeen met een aantal krantenberichten waar ze breken over de "bronchitis die iedereen kent".quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Diagnose op basis van symptomen.
Waarom zouden ze dat in China nou ineens hebben besloten?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
welke FOK!ers gingen nou net slapen? Hoe maken we die wakker
De WHO, kan niet anders.... die zijn wat, eergister ofzo in China aangekomen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in China nou ineens hebben besloten?
Toch wel, he?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De WHO, kan niet anders....
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit zou dus misschien een eenmalige correctie zijn om het recht te trekken.
http://wjw.hubei.gov.cn/fbjd/dtyw/202002/t20200212_2024650.shtmlquote:Er waren 11.295 vermoedelijke gevallen, 6.756 werden op de dag uitgesloten; 4890 nieuwe klinisch gediagnosticeerde gevallen werden toegevoegd en 10.567 bestaande klinisch gediagnosticeerde gevallen; 15514 vermoedelijke en klinisch gediagnosticeerde gevallen werden geconcentreerd geïsoleerd.
Laten we het hopen!!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit zou dus misschien een eenmalige correctie zijn om het recht te trekken. Hoop ik dan maar.
dit zijn nog de gecensureerde cijfersquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:56 schreef zipcon het volgende:
[..]
Dat komt dan overeen met een aantal krantenberichten waar ze breken over de "bronchitis die iedereen kent".
Het is duidelijk dat er niet genoeg testen zijn om zwart op wit te bewijzen.
Het aantal doden blijft nog redelijk beperkt (of toch niet massagraven proportie).
Gisteren en de dagen daarvoor stonden die cijfers er nog niet bij in die rapporten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:03 schreef zipcon het volgende:
Uit de cijfers van gisteren
[..]
http://wjw.hubei.gov.cn/fbjd/dtyw/202002/t20200212_2024650.shtml
Het werd er vermeld maar niet bij geteld en staat helemaal onderaan, dan is iedereen al lang weggeklikt. Het kan zijn dat ze de tabellen van de voorbije dagen druk aan het bijstellen waren.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 13-02-2020 om 00:59:14Coronavirus update:- 60,016 cases worldwide- New criteria includes clinically diagnosed cases- 16,067 suspected cases- 1,355 fatalities- 8,070 in serious/critical condition- 5,611 recovered- Most cases in China- 25 countries reporting cases reageer retweet
Kliks en views en voer voor de trolls en doomsayersquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm. BNO maakt nog wel steeds melding van suspected cases als apart kopje.
Klopt dat dan niet meer?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm. BNO maakt nog wel steeds melding van suspected cases als apart kopje.
Geen idee. Ik weet niet meer wat ik onder een 'suspected case' moet verstaan of onder een 'confirmed case'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |