Zo lang mogelijk de cijfers artificieel laag houden tot de doden beginnen op te vallen. Dan wanneer het paniekgedrag van de bevolking begint; supermarkt runs etc etc introduceer je martial law. Dat denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:25 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vraag me af hoe de aantallen in landen als Thailand zullen evolueren de volgende weken.
En ik vraag me af hoe de werkelijke situatie er evolueert. En hoe andere landen zullen reageren, op de aantallen of op de vermoedens dat er veel meer zijn...
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het isquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb echt heel vaak het woord "late" gehoord bij Steve.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:30 schreef Pwnicorn het volgende:
[..]
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het is
Ook " it is interesting that it is late"quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:30 schreef Pwnicorn het volgende:
[..]
Ook fijn om elke minuut te horen hoe laat het is
Door?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Durmada het volgende:
Cijfers nemen met de dag af, deze hype is weer snel voorbij. Zoals voorspeld.
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaalquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Durmada het volgende:
Cijfers nemen met de dag af, deze hype is weer snel voorbij. Zoals voorspeld.
Want een pandemie komt alleen voor in films.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaal
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Eerste lockdown buiten China?
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef Fukushima het volgende:
As a Vietnamese, I really hope that Vinh Phuc will not become a second Wuhan.
Camping in Zeelandquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.
Denk niet dat dat Vietnamese stadje een"tweede Wuhan" wordt.
Maar wel een serieuze maatregel, de eerste buiten China. Afwachten wat de komende weken brengen voor Thailand/Singapore/Japan/Hongkong. Best wel erg spannend.
En waar moet ik nou toch eens heen op vakantie dit jaar?
Isle of Skye. Daar is echt niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Hmm, een stadje van 10.000 tegenover een stadje van 10 miljoen.
Denk niet dat dat Vietnamese stadje een"tweede Wuhan" wordt.
Maar wel een serieuze maatregel, de eerste buiten China. Afwachten wat de komende weken brengen voor Thailand/Singapore/Japan/Hongkong. Best wel erg spannend.
"Time you enjoy wasting, is not wasted time."quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:05 schreef Pwnicorn het volgende:
Al een uur aan het luisteren naar een meneer die iets te luid praat over hoe hij aan het F5'en is en alles te laat is. Wat doe ik met mijn leven
Filipijnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Azie op dit moment nog even niet zitten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Filipijnen
eiland Negros zuid of Palawan noord
aan te bevelen, als je geen weed meeneemt dan
Nu blijf ik ook zitten tot ik die cijfers weet ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:05 schreef Pwnicorn het volgende:
Al een uur aan het luisteren naar een meneer die iets te luid praat over hoe hij aan het F5'en is en alles te laat is. Wat doe ik met mijn leven
Mwa, er zijn er die voedselschaarste door een pandemic vrezen, er zijn er die vrezen dat die groep met hun hamsteren een voedselschaarste zullen veroorzaken. Ik vrees schaarste door een overreactie van degenen die schaarste door het hamsteren van die tweede groep vrezen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Al die zolderkneuzen hier ook allemaal voedsel inslaan, teveel slechte series gekeken. Doe ff normaal
Het is de realiteit in China. Natuurlijk, ik den ook niet dat het snel in NL kan gebeuren. Maar ondenkbaar is het niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn hamster was een keer ontsnapt toen ik klein was en die had heel veel groentes in zijn wangzakken toen hij terug kwam.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, er zijn er die voedselschaarste door een pandemic vrezen, er zijn er die vrezen dat die groep met hun hamsteren een voedselschaarste zullen veroorzaken. Ik vrees schaarste door een overreactie van degenen die schaarste door het hamsteren van die tweede groep vrezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |