quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1 / [F1 Testing] Waar de eerste rondjes gereden worden
Als hij gewoon kon interviewen zonder zijn eigen vragen eigenlijk al te beantwoorden in de vraag zelf zouden veel minder mensen moeite met hem hebben. Dat kan hij niet hij stelt een gesloten vraag waar je een zeker antwoord op krijgt. Hij stelt ze eigenlijk zo dat er maar ruimte is voor 1 antwoord: Dat wat hij wilt horen. Dat is gewoon een debiele manier van interviewen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is gewoon de perceptie die de haters hebben. In realiteit loopt hij al een jaar of 20 op die paddock en is hij aardig ingeburgerd.
Ik blijf erbij dat het voor de haters gewoon simpele jaloezie is terwijl de haters vergeten dat het in het begin ook maar een heeeeele dure hobby was voor Jack.
Beetje kul. Hoe gaan ze die 0,2 seconde meten? Zit het in de motor of in het chassis? Hoe bewijs je dat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ct-bij-red-bull.html
Verstappen heeft ontsnappingsclausules in zijn contract, nu officieel bevestigd.
[..]
Het verschil is wel dat Olav dingen wil weten, en Plooij zijn stellingen bevestigd wil zien. Dat is idd heel wat anders.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als hij gewoon kon interviewen zonder zijn eigen vragen eigenlijk al te beantwoorden in de vraag zelf zouden veel minder mensen moeite met hem hebben. Dat kan hij niet hij stelt een gesloten vraag waar je een zeker antwoord op krijgt. Hij stelt ze eigenlijk zo dat er maar ruimte is voor 1 antwoord: Dat wat hij wilt horen. Dat is gewoon een debiele manier van interviewen.
Leg dan Olav's of Sky's stijl van interviewen ernaast en het is een wereld van verschil + Olav snapt het wereldje gewoon beter, ook al zit hij er vaak naast.
Ze kunnen op basis van de gps-data redelijk nauwkeurig bepalen hoeveel vermogen ze missen tov de concurrentie..quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje kul. Hoe gaan ze die 0,2 seconde meten? Zit het in de motor of in het chassis? Hoe bewijs je dat?
nou ja, is toch gewoon een doodnormale man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef Zorro het volgende:
Dat niet alleen, Plooij loopt ook rond met een air van "ik beteken hier wat en jullie zijn maar armzalig volk dat er niks van snapt en ik wel."
Walgelijke vent.
Met al die verschillende motor standen is dat ook maar giswerk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze kunnen op basis van de gps-data redelijk nauwkeurig bepalen hoeveel vermogen ze missen tov de concurrentie..
Dan zullen ze geen methode hebben en stro'tjes trekken tot een best of 15 beslist isquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met al die verschillende motor standen is dat ook maar giswerk.
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nou ja, is toch gewoon een doodnormale man.
Hoi, ben jij nieuw hier?quote:
Kan niet vaak genoeg gepost worden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nou ja, is toch gewoon een doodnormale man.
Volgens mij kneep Max flink hard ookquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 05:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Volgens mij kneep Max flink hard ook
als dat 140 keer per GP goed moet werken wordt het snel kwetsbaar. Maar als ze het alleen in kwalificaties gebruiken en bijvoorbeeld dan kan het al knap winst opleverenquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
WTF hebben die moffies nu weer bedacht?
https://racingnews365.nl/(...)et-voorwielophanging
Lijkt mij een beetje kwetsbaar; na de eerste wheelbang dartelt het ding natuurlijk alle kanten op..
ALS..het al legaal is.
Zo goed als zeker loopt het systeem op geleidebussen in om rond de wiellagers en de fusee. De dwarsgeleidingen van de wielen zullen ze mechanisch moeten locken met elektrische bekrachtigde klembussen of pinnen. Dat is onafgeveerd gewicht, potentiële speling en hoog risico storing (effect is namelijk significant).quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dat 140 keer per GP goed moet werken wordt het snel kwetsbaar. Maar als ze het alleen in kwalificaties gebruiken en bijvoorbeeld dan kan het al knap winst opleveren
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
WTF hebben die moffies nu weer bedacht?
https://racingnews365.nl/(...)et-voorwielophanging
Lijkt mij een beetje kwetsbaar; na de eerste wheelbang dartelt het ding natuurlijk alle kanten op..
ALS..het al legaal is.
Ja en hier kan ik slecht tegen want ik heb gewoon meer verstand van hoe zo'n auto aerodynamisch in elkaar zit in mijn kleine teen dan hij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef Zorro het volgende:
Dat niet alleen, Plooij loopt ook rond met een air van "ik beteken hier wat en jullie zijn maar armzalig volk dat er niks van snapt en ik wel."
Walgelijke vent.
Als dat mag en zo iets blijft heel hebben de Mercedes engineers de status van magicians bereikt imo. Petje af dan hoor. Maar ik heb zo'n idee dat zelfs als het volgens de regelementen mag de FIA dit heel snel inde kiem gaat smoren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
WTF hebben die moffies nu weer bedacht?
https://racingnews365.nl/(...)et-voorwielophanging
Lijkt mij een beetje kwetsbaar; na de eerste wheelbang dartelt het ding natuurlijk alle kanten op..
ALS..het al legaal is.
Dat idee heb ik ook en daarbij, is het niet ook een klein complimentje naar RedBull toe dat zij beter bandenmanagment hebben dan MGP? Het zal mij niets verbazen dat RBR het wel gaat proberen, maar dat ze het anderzijds niet nodig hebben. Het is ook extra gewicht denk ik + de gevoeligheid inderdaad van eventuele faillures ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja en hier kan ik slecht tegen want ik heb gewoon meer verstand van hoe zo'n auto aerodynamisch in elkaar zit in mijn kleine teen dan hij.
[..]
Als dat mag en zo iets blijft heel hebben de Mercedes engineers de status van magicians bereikt imo. Petje af dan hoor. Maar ik heb zo'n idee dat zelfs als het volgens de regelementen mag de FIA dit heel snel inde kiem gaat smoren.
Dat krijg je met verschillende topics. Een algemeen en een live topic is zinvol maar de rest is versplintering.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:30 schreef Starflyer het volgende:
Kan dit niet in het andere topic, anders zijn er twee topics waar hetzelfde besproken wordt
F1 / [F1 Testing] Waar de eerste rondjes gereden worden
Het testtopic is een soort van live topicquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat krijg je met verschillende topics. Een algemeen en een live topic is zinvol maar de rest is versplintering.
Ja dat is ook waar iddquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het testtopic is een soort van live topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |