Als we dan maar niet wegwaaien, want krijgen we weer storm.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:25 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is niet best dan, zaterdag geloof ik ook he?
Wat laat je verbouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Als we dan maar niet wegwaaien, want krijgen we weer storm.
Nou eigenlijk niks, maar de kozijnen worden opgeknapt. Alleen de vereniging van eigenaren hebben een niet zo handige periode gekozen omdat te laten doen. Dit duurt al een paar maanden.quote:
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niks, maar de kozijnen worden opgeknapt. Alleen de vereniging van eigenaren hebben een niet zo handige periode gekozen omdat te laten doen. Dit duurt al een paar maanden.
Het valt nog mee, maar wat als ze straks hier aan de gang gaan. Ze zitten nu nog bij de buren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:33 schreef espri het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Tsja of je zat in de kou of nu in de wind. niet handig nee.
Ja geen idee en je kan natuurlijk ook niet zeggen doe maar ff niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Het valt nog mee, maar wat als ze straks hier aan de gang gaan. Ze zitten nu nog bij de buren.
Nee idd, maar als ze het maar in het weekend openlaten liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ja geen idee en je kan natuurlijk ook niet zeggen doe maar ff niet.
Vervelend hoor, hoop voor je dat het toch goed komt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee idd, maar als ze het maar in het weekend openlaten liggen.
Ik ga van het goede uit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:42 schreef espri het volgende:
[..]
Vervelend hoor, hoop voor je dat het toch goed komt.
Staat hij straks weer bij jou aan de deur.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef D. het volgende:
Gisteren stond er een getinte jongen aan de deur die vroeg of er een pakketje bezorgd was. Ik had niets.
Vandaag is er een pakketje bezorgd (afgeleverd bij de buren) maar we verwachtten niets...
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef D. het volgende:
Gisteren stond er een getinte jongen aan de deur die vroeg of er een pakketje bezorgd was. Ik had niets.
Vandaag is er een pakketje bezorgd (afgeleverd bij de buren) maar we verwachtten niets...
Ben benieuwd
Mogelijk, maar als ie denkt dat ie een pakje meekrijgt heeft ie pechquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Staat hij straks weer bij jou aan de deur.
Daar lijkt het idd opquote:
Ik zou iig de buren even informeren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op
Gisteren dacht ik ook nog dat ze misschien kwamen controleren of er iemand thuis was
Als er straks idd een pakketje ligt wat ‘verkeerd geleverd’ is dan zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zou iig de buren even informeren.
Was dit een toevoeging die echt nodig was? 🙄quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dit een toevoeging die echt nodig was? 🙄
Je had ook gewoon jongen die ik niet ken kunnen zeggen. Iets meer woorden iets minder profilerend en neigend naar racisme.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Want ik heb geen getinte buren, dus hij was ‘out of place’
Nee, jongen die ik niet ken kan evengoed verderop wonen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had ook gewoon jongen die ik niet ken kunnen zeggen. Iets meer woorden iets minder profilerend en neigend naar racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |