Zo lief!quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:50 schreef espri het volgende:
Mijn kleinzoon moest net even videobellen want hij ging koekjes bakken met papa maar hij moest even zeggen dat ik maar weer langs moet komen want hij houdt van mij tot in de puntjes van zn tenen... whahahha dan smelt je toch he?
Ben trots op jequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net op ja, ik heb me inderdaad kunnen beheersen
Lief.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:50 schreef espri het volgende:
Mijn kleinzoon moest net even videobellen want hij ging koekjes bakken met papa maar hij moest even zeggen dat ik maar weer langs moet komen want hij houdt van mij tot in de puntjes van zn tenen... whahahha dan smelt je toch he?
Nee een uurtje rijden helaas.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lief!![]()
Wonen ze een beetje in de buurt?
Vet. Een klein beetje mag wel maakt je menselijk en weerbaarder voor ziektes.quote:
Kleine charmeur!quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:52 schreef espri het volgende:
[..]
Nee een uurtje rijden helaas.
Hij is net 4 geworden maar weet goed hoe hij je moet laten smelten.
Daarom deze manier, da’s niet teveel in 1 keerquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vet. Een klein beetje mag wel maakt je menselijk en weerbaarder voor ziektes.
Als je overigens teveel vet verliest in 1x kan je eigen lichaam je vergiftigen met giftige stoffen zoals zware metalen die had opgeslagen in je vetcellen.
Plus dat ik een beetje vet ook niet lelijk vind staan, juist mooier dan zo'n droog afgetraind lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vet. Een klein beetje mag wel maakt je menselijk en weerbaarder voor ziektes.
Als je overigens teveel vet verliest in 1x kan je eigen lichaam je vergiftigen met giftige stoffen zoals zware metalen die had opgeslagen in je vetcellen.
Ligt ook niet lekker op een zak met botten vind ik hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat ik een beetje vet ook niet lelijk vind staan, juist mooier dan zo'n droog afgetraind lichaam.
Preciesquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ligt ook niet lekker op een zak met botten vind ik hoor.
Da’s ook het doel niet, gelukkigquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat ik een beetje vet ook niet lelijk vind staan, juist mooier dan zo'n droog afgetraind lichaam.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:50 schreef espri het volgende:
Over het buikje aaien brengt geluk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die buddhas lachen altijd zo lief ja
quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
nou, dat klinkt als teveel van het ‘goede’
Met de hartelijke groeten erbijquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:05 schreef espri het volgende:
[..]Zal het door geven aan meneer espri….
Dat is niet best dan, zaterdag geloof ik ook he?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:18 schreef notturna het volgende:
Gadver, zie net dat het morgen een natte dag gaat worden. Zo schiet het nooit op met het timmerwerk van de timmerlieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |