Dat zijn een stel legitieme redenenquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dode Topic Spel
Alleen daar waart Mario rond en nu ook nog een of andere rat van een mod die me voor racist uitmaakt
Dat dus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn een stel legitieme redenen
Poeh poehquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dode Topic Spel
Alleen daar waart Mario rond en nu ook nog een of andere rat van een mod die me voor racist uitmaakt
Is het ook wel. Zeer verslavend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:24 schreef pullup het volgende:
Heb 1 keer in een zweefvliegtuigje gezeten, moet zeggen dat dat wel supertof was
Dat laatste wist ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook wel. Zeer verslavend.
En nog een heel betaalbare hobby ook.
Check maar eens op vliegclubs in je regio.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik nietZal eens gaan checken
Kost dat dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook wel. Zeer verslavend.
En nog een heel betaalbare hobby ook.
Verschilt per club en hun vloot.quote:
En mag je dan onbeperkt vluchten maken?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Verschilt per club en hun vloot.
Reken tussen de 6- en 800 euro contributie. Komt nog keuringen en verzekering bij.
Ik zit nu op grofweg een 1100 euro per jaar. Zit ik bij een club met een grote, moderne vloot.
Dat is niet echt enorm duur inderdaad als je er rekening mee houd van wat voor soort materiaal je gebruik kan makenquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Verschilt per club en hun vloot.
Reken tussen de 6- en 800 euro contributie. Komt nog keuringen en verzekering bij.
Ik zit nu op grofweg een 1100 euro per jaar. Zit ik bij een club met een grote, moderne vloot.
Enjoyquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen, lekker vrij vandaag
Morning ieni, wat ga je doen op je vrije dag?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen, lekker vrij vandaag
Ben je dan officieel boswachter?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond laatste cursus avond van Natuurmonumenten en de rest van de dag weet ik nog niet. Ik zet in op schoonmaken
Verschilt ook weer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En mag je dan onbeperkt vluchten maken?
Het is zo betaalbaar omdat het winteronderhoud en het grondbedrijf tijdens vliegdagen ook door de leden gedaan wordtquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet echt enorm duur inderdaad als je er rekening mee houd van wat voor soort materiaal je gebruik kan maken
Roeiclubs zijn een euro of 5/600 per jaar voor de basiscontributie en daar komt ook nog wel wat bij altijd
Nee. Het is vrijwilligerswerk dus je bent helemaal niets.quote:
Maar je zult vast eerst een brevet moeten halen..quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Verschilt ook weer.
Bij de goedkopere clubs word soms startgeld gehanteerd, 8 tot 10 euro per lierstart.
Andere clubs is de contributie all-in. Dus onbeperkt vliegen.
Sleepstarts uitgezonderd, dan is het ongeveer 4 euro per minuut dat je achter de sleepkist hangt. En daar hang je al gauw een kwartier achter. Voordeel is dan wel dat je hoger, en vaak in een thermiekbel afgezet wordt.
Okquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Het is vrijwilligerswerk dus je bent helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |