abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 februari 2020 @ 12:07:06 #101
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_191535013
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2020 15:23 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Staat inmiddels open.

Meegenomen in 1A. Volgens mij risico-arm.
Ik vind het allemaal wel erg positief omschreven. ¤1350,- euro aan maandelijkse huurinkomsten vindt ik voor zo'n tussenwoning erg hoog. Daarnaast een waardestijging van ¤190k naar ¤233k door het vernieuwen van:

- Nieuwe badkamer (circa ¤10.000)
- Nieuwe keuken (circa ¤7.000)
- Nieuw toilet (circa ¤2.000)
- Nieuwe kozijnen (¤5.000)
- Schilderwerken (¤3.000)

Dat is een investering van ¤27.000,-. Normaal mag je zo'n 70 procent van zo'n verbouwing meetellen in een waardevermeerdering. Daarnaast zou het nog goedkoper kunnen als je wat zelf doet of minder luxe materialen neemt. Drie jaar geleden werd in de straat een identieke woning verkocht (nummer 66) voor ¤140.000,-.
pi_191535064
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal wel erg positief omschreven. ¤1350,- euro aan maandelijkse huurinkomsten vindt ik voor zo'n tussenwoning erg hoog. Daarnaast een waardestijging van ¤190k naar ¤233k door het vernieuwen van:

- Nieuwe badkamer (circa ¤10.000)
- Nieuwe keuken (circa ¤7.000)
- Nieuw toilet (circa ¤2.000)
- Nieuwe kozijnen (¤5.000)
- Schilderwerken (¤3.000)

Dat is een investering van ¤27.000,-. Normaal mag je zo'n 70 procent van zo'n verbouwing meetellen in een waardevermeerdering. Daarnaast zou het nog goedkoper kunnen als je wat zelf doet of minder luxe materialen neemt. Drie jaar geleden werd in de straat een identieke woning verkocht (nummer 66) voor ¤140.000,-.
Dat is dus precies wat Horsemen en ook ik bedoelen als zo'n huis 3 jaar geleden al ongeveer 140K opbracht, is schaal 1 A risico arm. Ik (en vermoedelijk horsemen ook niet) zoek niet het risico van schaal 1b,2 en 3 op bij dit project.
pi_191537729
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:17 schreef tnhb het volgende:

[..]

Op z'n minst een bijzondere situatie. Sinds wanneer heeft een (rechts)persoon nog iets te zeggen/te willen/voor te stellen in de afhandeling van het faillisement door de aangestelde curator? Maar ik hoor ook regelmatig dat iemand failliet is verklaard maar in werkelijkheid niet zo is (heeft zo z'n voordelen, veel mensen denken namelijk dat er dan niets meer te halen is en je wint flink tijd om bezittingen en geld weg te sturen). Ik neem aan gezien de opmerking van FNC dat de borg in dit geval dus daadwerkelijk failliet is verklaard door de rechtbank, en in het geval van een natuurlijke persoon vervolgens niet voor omzetten wsnp heeft geopteerd? (en gekregen, want dan wordt hetineens heel anders)
We missen de datum van faillietverklaring. Het zal me niet verbazen als FNC dit nieuwtje meteen heeft gepubliceerd om te laten zien hoe daadkrachtig ze zijn. Dus misschien kan de failliet nog in appel.

Hoger beroep heeft weinig te maken met juridische argumenten maar meer met de vraag of de failliet niet meer in staat van faillissement verkeerd. Oftewel, of er inmiddels betaald is. Door derden natuurlijk, want de failliet kan zelf niet meer betalen.

WSNP kom je niet zomaar in trouwens. Het is mij een raadsel dat lieden effectief kunnen dreigen met 'accepteer dit anders ga ik de WSNP in en krijg je niks'.
pi_191546980
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat Horsemen en ook ik bedoelen als zo'n huis 3 jaar geleden al ongeveer 140K opbracht, is schaal 1 A risico arm. Ik (en vermoedelijk horsemen ook niet) zoek niet het risico van schaal 1b,2 en 3 op bij dit project.
Eens :Y
pi_191548164
Crowdfunding in Nederland komt traag op gang in 2020

De markt voor crowdfunding komt maar moeizaam op gang in 2020. Dit meldt Crowdfundmarkt, een brancheorganisatie voor crowdfunding in Nederland. In de eerste 1,5 maand van dit jaar is slechts 31 miljoen euro gefund door de, bij de AFM geregistreerde, crowdfundingplatformen.

In dezelfde periode vorig jaar was al ruim 40 miljoen euro opgehaald via crowdfunding. "Dit wil nog niets zeggen over het verdere verloop in 2020", aldus Frank van der Linden van Crowdfundmarkt. "In heel 2019 is 321 miljoen euro opgehaald via crowdfunding. In deze relatief kleine markt hebben individuele projecten een grote invloed op de maandproductie."
pi_191548196
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 07:44 schreef djh77 het volgende:
Crowdfunding in Nederland komt traag op gang in 2020

De markt voor crowdfunding komt maar moeizaam op gang in 2020. Dit meldt Crowdfundmarkt, een brancheorganisatie voor crowdfunding in Nederland. In de eerste 1,5 maand van dit jaar is slechts 31 miljoen euro gefund door de, bij de AFM geregistreerde, crowdfundingplatformen.

In dezelfde periode vorig jaar was al ruim 40 miljoen euro opgehaald via crowdfunding. "Dit wil nog niets zeggen over het verdere verloop in 2020", aldus Frank van der Linden van Crowdfundmarkt. "In heel 2019 is 321 miljoen euro opgehaald via crowdfunding. In deze relatief kleine markt hebben individuele projecten een grote invloed op de maandproductie."
Voor mij persoonlijk zijn het de drukste maanden ooit qua Crowdfunding.
pi_191549233
Vandaag mijn laatste betaling van LaH terug gekregen sinds ik in 2015/2016 hier was begonnen. Zelf geen probleem gehad, maar door problemen bij andere projecten besloten niets meer daar in te leggen voor 3-4%.
pi_191549302
Sinds 10 uur staat https://www.collincrowdfund.nl/mirckle-nature-b-v/ open (Collin Direct)
pi_191549516
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:13 schreef iprhba0 het volgende:
Sinds 10 uur staat https://www.collincrowdfund.nl/mirckle-nature-b-v/ open (Collin Direct)
Tnx voor het melden. Ik laat hem lopen, weer zo een die van maandfactuur naar maandfactuur leeft. Teveel en snel opgelopen kortlopende schuld.
Pecunia non olet
pi_191549597
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 07:50 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk zijn het de drukste maanden ooit qua Crowdfunding.
Dat is ook mijn ervaring. Ik moet er nog heel wat afrekenen :@
Tegelijk zie je dat er ook steeds meer oude projecten vrijvallen.
Pecunia non olet
pi_191551494
quote:
Bij een linkje hou ik mij aanbevolen
pi_191551967
quote:
Er is wel wat gedoe met de bestemming van deze paardenhouderij met de gemeente.

https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 17-02-2020 14:22:04 ]
pi_191552058
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Er is wel wat gedoe met de betemming van deze paardenhouderij met de gemeente.

https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Dat is de ellende met een advocaat als geldnemer. Als er een probleem is kunnen ze procederen dat je een ons weegt.
pi_191552243
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2020 14:20 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dat is de ellende met een advocaat als geldnemer. Als er een probleem is kunnen ze procederen dat je een ons weegt.
Het is trouwens niet Vianen bij utrecht maar Vianen bij Nijmegen/Cuijk. Streetvieuw komt er niet maar de sateliet geeft dit object. https://www.google.com/ma(...)9,179m/data=!3m1!1e3

Zou hij bij crowdfunding terecht komen omdat de Rabo er geen vertrouwen in heeft dat die legalisering van de activiteit er komt?

[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 17-02-2020 14:46:10 ]
pi_191553096
Een nieuwe NLI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191553304
quote:
Een nieuwe NLI:
Als ik inlog bij NLI, zie ik deze niet.
Hoe kom jij hier aan?
pi_191553743
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:47 schreef bleyenburg het volgende:

[..]

Als ik inlog bij NLI, zie ik deze niet.
Hoe kom jij hier aan?
Van NLI gekregen.
Ik ging ervan uit dat alle NLI investeerders dit wel gekregen zouden hebben.
pi_191553760
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 15:35 schreef TisIk het volgende:
Een nieuwe NLI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zien we over het hoofd vraag ik me af. Zo even snel scrollend zou dit toch voor een lager rente percentage gefinancierd kunnen worden: woning in privé, met ongeveer 70%LTV.
Later vandaag nog maar eens in detail doornemen.

ps: ik heb de link ook via de mail ontvangen.
pi_191553799
dank tislk
pi_191553885
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef Horsemen het volgende:
De Koperen Ezel bij Newfunding staat nu ook open.

https://www.newfunding.nl/project/de-koperen-ezel

Het is een beetje oude zooi maar ik ga er vanuit dat het geld hier ook wel van terug gaat komen.
Meegenomen.
De koppige ezel blijft voorlopig stilstaan op 7%, blijkbaar veel investeerders met twijfels over de gepresenteerde cijfers, gecombineerd met principieele afhakers mbt dit project.
pi_191553914
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Wat zien we over het hoofd vraag ik me af. Zo even snel scrollend zou dit toch voor een lager rente percentage gefinancierd kunnen worden: woning in privé, met ongeveer 70%LTV.
Later vandaag nog maar eens in detail doornemen.

ps: ik heb de link ook via de mail ontvangen.
Ik heb de mail ook gehad. Er staat in:
quote:
Op verzoek van de ondernemer wordt deze propositie uitsluitend aan onze actieve investeerders voorgelegd, het project is alleen via de link leesbaar.
pi_191553987
Vandaag de laatste betaling van DMS civiel toezicht op IVM ontvangen, er kan weer een vlag uit want zonder problemen alle termijnen ontvangen :)
pi_191554647
Ik hou er nou echt mee op bij Colin. Weer eentje in de problemen na 5 maanden nu Ph* Kitch*n. Een droog berichtje dat de termijnen over januari en februari nog niet zijn ontvangen. Waardeloze screening van Collin. Mij zien ze er niet meer terug. :(
pi_191554855
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef zeeland6 het volgende:
. Waardeloze screening van Collin. Mij zien ze er niet meer terug. :(
Dit is een direct lening. Deze wordt zonder screening geplaatst
pi_191554878
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef zeeland6 het volgende:
Ik hou er nou echt mee op bij Colin. Weer eentje in de problemen na 5 maanden nu Ph* Kitch*n. Een droog berichtje dat de termijnen over januari en februari nog niet zijn ontvangen. Waardeloze screening van Collin. Mij zien ze er niet meer terug. :(
Mag toch hopen dat dit nog goed komt. De lening is qua grootte in relatie tot de omzet/winst niet overdreven.
pi_191554919
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef djh77 het volgende:

[..]

Dit is een direct lening. Deze wordt zonder screening geplaatst
De overall Collin Credit Score is Ruim Voldoende.
pi_191555245
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef djh77 het volgende:
Deze wordt zonder screening geplaatst
... en zelfs zonder controle van de meest eenvoudige optelsommetjes!
pi_191555283
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:18 schreef zeeland6 het volgende:
Ik hou er nou echt mee op bij Colin. Weer eentje in de problemen na 5 maanden nu Ph* Kitch*n. Een droog berichtje dat de termijnen over januari en februari nog niet zijn ontvangen. Waardeloze screening van Collin. Mij zien ze er niet meer terug. :(
Ik zit niet in dit project blijkbaar laten lopen. Ik wilde het project nog wel even bekijken ter lering.
Echter kon het niet meer vinden. Vroeger gaf deze pagina https://www.collincrowdfund.nl/investeringskansen/ alle projecten uit het verleden.

Het staat ook nog steeds aan de kop van de pagina:

Op deze pagina staan alle succesvol volgeschreven leningaanvragen sinds de eerste publicatie op 4 juni 2014. Openstaande investeringskansen waarin deelname nog mogelijk is, zijn te herkennen aan de oranje knop ‘Bekijk’.

De lijst is echter eindig en de knop om meer projecten te laden is verdwenen. Of zie ik iets over het hoofd?
pi_191555977
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik zit niet in dit project blijkbaar laten lopen. Ik wilde het project nog wel even bekijken ter lering.
Echter kon het niet meer vinden. Vroeger gaf deze pagina https://www.collincrowdfund.nl/investeringskansen/ alle projecten uit het verleden.

Het staat ook nog steeds aan de kop van de pagina:

Op deze pagina staan alle succesvol volgeschreven leningaanvragen sinds de eerste publicatie op 4 juni 2014. Openstaande investeringskansen waarin deelname nog mogelijk is, zijn te herkennen aan de oranje knop ‘Bekijk’.

De lijst is echter eindig en de knop om meer projecten te laden is verdwenen. Of zie ik iets over het hoofd?
De projecten van collin zijn heel gemakkelijk via Google te vinden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191556472
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef djh77 het volgende:

[..]

De projecten van collin zijn heel gemakkelijk via Google te vinden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Is mij ook bekend. Echter werkt alleen als je de (exacte) naam van het project weet. De andere methode gebruikte ik als ik de naam niet precies wist.
Blijkbaar dus niet meer beschikbaar tenzij ik iets over het hoofd zie.
pi_191556663
Alpha maintenance en service op gve

https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=21063
pi_191557946
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik zit niet in dit project blijkbaar laten lopen. Ik wilde het project nog wel even bekijken ter lering.
Echter kon het niet meer vinden. Vroeger gaf deze pagina https://www.collincrowdfund.nl/investeringskansen/ alle projecten uit het verleden.

Het staat ook nog steeds aan de kop van de pagina:

Op deze pagina staan alle succesvol volgeschreven leningaanvragen sinds de eerste publicatie op 4 juni 2014. Openstaande investeringskansen waarin deelname nog mogelijk is, zijn te herkennen aan de oranje knop ‘Bekijk’.

De lijst is echter eindig en de knop om meer projecten te laden is verdwenen. Of zie ik iets over het hoofd?
Ze staan er inderdaad niet meer.
Lijkt mij een foutje.
Even melden aan CCF?
pi_191558739
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 20:09 schreef TisIk het volgende:

[..]

Ze staan er inderdaad niet meer.
Lijkt mij een foutje.
Even melden aan CCF?
Ik vermoed dat het bewust is, als lener zou ik niet graag willen dat alle misschien concurrentie gevoelige informatie online toegankelijk blijft.

De pagina zal zelf wel toegankelijk moeten blijven voor degenen die het project hebben meegepakt, maar voor anderen kan op deze manier de pagina lastiger te vinden worden(zowel via het overzicht op de site als via slechtere SEO).
pi_191559000
Op 5 januari 2019 schreef ik in deze topicreeks mijn eerste berichtje over October. Toen stond ik op het punt om op dat platform te gaan investeren. Nu heb ik er 79 investeringen uitstaan. Op dit moment heb ik een rendement van 5,10 % (ná incidenten) en ben zeer tevreden.

Inmiddels heb ik één incident. Wat opvalt is dat October direct en vrij uitgebreid over de betalingsachterstand communiceert naar de investeerders toe. Het probleem (de incasso mislukte) is op 15 januari gemeld, en daarna is er op 21 januari en op 17 februari opnieuw over de achterliggende reden gecommuniceerd. Vandaag is de investeerders een voorstel ter stemming voorgelegd. De reactietermijn is een week. En wat ik verder positief vindt: dit platform past het 'Huidig rendement' direct aan zodra er een betalingsachterstand ontstaat. Niet pas na 90 dagen. Dat is even slikken, maar eigenlijk wel zo prettig.
pi_191560756
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 20:59 schreef Groepfunder het volgende:
Op 5 januari 2019 schreef ik in deze topicreeks mijn eerste berichtje over October. Toen stond ik op het punt om op dat platform te gaan investeren. Nu heb ik er 79 investeringen uitstaan. Op dit moment heb ik een rendement van 5,10 % (ná incidenten) en ben zeer tevreden.

Inmiddels heb ik één incident. Wat opvalt is dat October direct en vrij uitgebreid over de betalingsachterstand communiceert naar de investeerders toe. Het probleem (de incasso mislukte) is op 15 januari gemeld, en daarna is er op 21 januari en op 17 februari opnieuw over de achterliggende reden gecommuniceerd. Vandaag is de investeerders een voorstel ter stemming voorgelegd. De reactietermijn is een week. En wat ik verder positief vindt: dit platform past het 'Huidig rendement' direct aan zodra er een betalingsachterstand ontstaat. Niet pas na 90 dagen. Dat is even slikken, maar eigenlijk wel zo prettig.
Zelf actief sinds 27 maart 2019. Tot op heden ook zeer tevreden. Zowel de app als de website zijn een voorbeeld voor andere crowdfundplatforms. 84 leningen inmiddels. Bij de uitbetaling van vandaag inderdaad ook direct het bericht dat het met 2 leningen niet goed gaat. Voordeel is - dat ben ik met je eens - dat ze er direct op zitten en direct communiceren. Ook wordt direct een voorziening gemaakt. Mijn rendement daalde daardoor van 5,98% netto naar 5,46%, maar ik vind dit een plezierige weergave. Als ik - random - wat van mijn leningen bekijk, zie ik dat er in sommige gevallen wel 60 of 80 procent door de institutionele partijen wordt ingelegd. Dit verklaart ook wel waarom ze er zo strak "professioneel" op zitten. De core-klantengroep is de institutionele partij (altijd minimaal 51%).
pi_191560983
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:22 schreef Benger het volgende:
via de link leesbaar.
Ik vind m er erg goed uit zien, wordt niet geheel duidelijk of de lening in 2,5 jaar volledig wordt weggewerkt. Het lijkt er wel, want ik lees niets over een herfinancieringstermijn. Morgen aan de knoppen denk ik.
pi_191564090
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 20:59 schreef Groepfunder het volgende:
Op 5 januari 2019 schreef ik in deze topicreeks mijn eerste berichtje over October. Toen stond ik op het punt om op dat platform te gaan investeren. Nu heb ik er 79 investeringen uitstaan. Op dit moment heb ik een rendement van 5,10 % (ná incidenten) en ben zeer tevreden.

Inmiddels heb ik één incident. Wat opvalt is dat October direct en vrij uitgebreid over de betalingsachterstand communiceert naar de investeerders toe. Het probleem (de incasso mislukte) is op 15 januari gemeld, en daarna is er op 21 januari en op 17 februari opnieuw over de achterliggende reden gecommuniceerd. Vandaag is de investeerders een voorstel ter stemming voorgelegd. De reactietermijn is een week. En wat ik verder positief vindt: dit platform past het 'Huidig rendement' direct aan zodra er een betalingsachterstand ontstaat. Niet pas na 90 dagen. Dat is even slikken, maar eigenlijk wel zo prettig.
Ik zie hier best veel projecten staan.
Hou je hier ook een scherpe selectie criteria er op na? Of pak je bijv. via auto-invest alle B-categorie projecten?
pi_191564284
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:21 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Ik zie hier best veel projecten staan.
Hou je hier ook een scherpe selectie criteria er op na? Of pak je bijv. via auto-invest alle B-categorie projecten?
Er is geen auto invest. Ik pak bijna alle A's en B's, mits ze een ruimte hebben van 20% om financiële tegenvallers op te vangen .
Dat investeren kan al vanaf 20 euro per lening

[ Bericht 6% gewijzigd door Jaco078 op 18-02-2020 09:04:56 ]
pi_191564830
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 20:59 schreef Groepfunder het volgende:
Op 5 januari 2019 schreef ik in deze topicreeks mijn eerste berichtje over October. Toen stond ik op het punt om op dat platform te gaan investeren. Nu heb ik er 79 investeringen uitstaan. Op dit moment heb ik een rendement van 5,10 % (ná incidenten) en ben zeer tevreden.

Inmiddels heb ik één incident. Wat opvalt is dat October direct en vrij uitgebreid over de betalingsachterstand communiceert naar de investeerders toe. Het probleem (de incasso mislukte) is op 15 januari gemeld, en daarna is er op 21 januari en op 17 februari opnieuw over de achterliggende reden gecommuniceerd. Vandaag is de investeerders een voorstel ter stemming voorgelegd. De reactietermijn is een week. En wat ik verder positief vindt: dit platform past het 'Huidig rendement' direct aan zodra er een betalingsachterstand ontstaat. Niet pas na 90 dagen. Dat is even slikken, maar eigenlijk wel zo prettig.
Ik kom het niet zo snel tegen op de site maar welke zekerheden worden vastgelegd?
pi_191564947
Drouwenerzand NLI staat open.
Pecunia non olet
pi_191564952
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 16:11 schreef TisIk het volgende:

[..]

Van NLI gekregen.
Ik ging ervan uit dat alle NLI investeerders dit wel gekregen zouden hebben.
Hij was in een paar seconden vol.
Ik was net op tijd.
pi_191565005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef TisIk het volgende:

[..]

Hij was in een paar seconden vol.
Ik was net op tijd.
Ik vermoedde al zoiets. Dit zijn de projecten waar je bij wilt zijn😋😋
Pecunia non olet
pi_191565912


[ Bericht 62% gewijzigd door Jaco078 op 18-02-2020 11:55:21 ]
pi_191566201
quote:
Zie spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191566318
Thanks, bestaat er al duidelijkheid over de eventuele vergunning?
pi_191566778
Zoo adventure bij WvjG: https://waardevoorjegeld.nl/project/ZOO_Adventure
gaat 20-02-2020 open.
Men is wel erg eerlijk over de moeilijke financiële positie van het bedrijf!

Ik heb met de GvE lening meegedaan. Er was toen een incentive en ik heb toen voor mijn vrouw een paar laarzen aangeschaft met korting. Prima product!

Wat ik mis bij dit nieuwe project is een incentive! Lijkt me een zinnige toevoeging aan dit risico volle project.
Nog eens even over nadenken of ik hier na de GvE investering wederom aan mee ga doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NaRegenDeZon op 18-02-2020 13:23:28 ]
pi_191566847
Nieuwe in Rotterdam bij SIG van twee chinezen:

https://investeren.sameni(...)-augustinusstraat-73

1-A lijkt me weer risico arm.

[ Bericht 7% gewijzigd door NaRegenDeZon op 18-02-2020 13:05:19 ]
pi_191566854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:48 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Zoo adventure bij WvjG: https://waardevoorjegeld.nl/project/ZOO_Adventure
gaat 20-02-2020 open.
Men is wel erg eerlijk over de moeilijke financiële positie van het bedrijf!

Ik heb met de GvE lening meegedaan. Er was toen een incentive en ik heb toen voor mijn vrouw een paar laarzen aangeschaft met korting. Prima product!

Wat ik mis bij dit nieuwe project is een incentive! Lijkt me een zinnige toevoeging aan dit risico volle project. Nog eens even over nadenken of ik hier na de GvE investering wederom aan mee ga doen.
Heeft GVE toen ook die 2e hypotheek gevestigd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')