quote:
Ja het nieuwe ritme is wennen hequote:

Behoorlijk jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja het nieuwe ritme is wennen he

Dat zegt niet zoveel; ik lig ook al uren in bedquote:Op woensdag 12 februari 2020 02:07 schreef I het volgende:
[..]
Behoorlijk ja

Heb mezelf toch in bed gekregen.
Trusten!

Goedemorgen allemaal,quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me ook nog wel herinneren!Wie was dat ook alweer?
Er was wel bij TVOH een keer een Syrisch vluchtelingetje waarvan de vader zou zijn omgekomen, maar die bleek nog gewoon te levenVerhaal was verzonnen

Ja was verleden jaar ook zo leuk, afgelopen zaterdag weer volgens mij het meest gelezen en besproken ESF voorronde/finale topic.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!We gebruiken hier NSF eigenlijk voor alle voorrondes.

San Remo heeft afgelopen week gewoon 50 jaar bij mijn leeftijd opgeteld
Maar wat hebben we wat afgelachen in dat topic

Si. Althans, vroeg op pad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 05:48 schreef ato het volgende:
[..]
Mogge, jij bent ook altijd vroeg op. Vroeg werken?

Succesquote:Op woensdag 12 februari 2020 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si. Althans, vroeg op pad.

quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit kunnen de onschuldige dames in dit topic toch helemaal niet aan Tim

Al de hele weekquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:18 schreef Redefine het volgende:
Wat maken de NS en Prorail er vandaag weer een puinhoop van

Dat komt door de werkzaamheden bij Leiden. Daar is helaas niks aan te doen. Maar hoe ze het treinverkeer reguleren wel. En dat gaat echt nergens overquote:

Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door de werkzaamheden bij Leiden. Daar is helaas niks aan te doen. Maar hoe ze het treinverkeer reguleren wel. En dat gaat echt nergens over

Oh ja klopt, Voice Kids!quote:Op woensdag 12 februari 2020 05:45 schreef ato het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
was toch bij the voice kids?

Succes met wat je ook gaat doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si. Althans, vroeg op pad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |