En wat was de uitkomst van het onderzoek?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:21 schreef Da hopman het volgende:
Er is pas nog onderzoek geweest of het wel een vergissingsbombardement was of dat de Amrikanen een snelle doorsteek richting de waalbrug wilden creëren.
quote:De Van Rossems zijn in Schiedam, maar ze zijn niet alleen. De heilige Liduina, patrones van de chronisch zieken, reist met ze mee. Hoe dat zit, legt Sis uit. In Schiedam is de erfenis van de jeneverindustrie nog goed te zien, bijvoorbeeld in de imposante brandermolens. Ook de Korenbeurs van de Italiaanse architect Giudici danken we aan het jenever stoken. Het Coöp-museum vertedert de Van Rossems en in het Stedelijk Museum, gevestigd in het voormalige Sint Jacobsgasthuis, bewonderen ze de beroemde Cobra-collectie. Hier was ooit Pierre Janssen conservator, de man die heel Nederland wist te begeesteren met zijn aanstekelijke verhalen over kunst.
Ze hadden natuurlijk al de pech dat ze bij paleis het Loo weinig kunnen zien aangezien daar een verbouwing aan de gang is, de parken brachten ze wel mooi in beeld is inderdaad nog steeds voor de rijkere Apeldoorner, veel artsen enzo wonen in die buurt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Vond het deze keer mwoah. Op bovenstaande 3 comments na ja dat was wel lollig.
Dat ze dan naar Kroller-Moller gaan wat eigenlijk niks met Apeldoorn te maken heeft. Dan is Deventer nog dichterbij.
Ik vind het wel grappig dat ze in ieder geval 1 van die molens gebruiken om stroom op te wekkenquote:Op zondag 6 juni 2021 11:47 schreef Goitske het volgende:
Ik vond Schiedam wel leuk, kan me ook niet herinneren dat ik er ooit geweest ben maar zou er wel eens een kijkje willen nemen als ik in de buurt ben vooral om die molens te zien
The horror, wat een nachtmerrie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op allemaal random plekken de Van Rossems tegenkwam.
Ik woon een stuk verderop aan dezelfde dijk, het is altijd gezeur met fietsers hierquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
Wel mooi gebaar dat iedere dag de openbare verlichting per lantaarn wordt aangezet op De Oversteek om de militairen te eren. En dat er ook nog iedere dag een veteraan de brug over loopt.
Verder, die buik van VincentAlsof er een grote bal onder zn trui zit
[ twitter ]
Zaterdag 16 april 2022quote:Gorinchem is een vestingstad waar het verleden voelbaar is. De stad is trots op zijn helden. 'De Nederlandse Leonardo da Vinci' werd hier geboren. Een andere zoon van Gorinchem schopte het tot nationale held van Korea. Ook de dichter Ida Gerhardt, door de Van Rossems zeer bewonderd, kwam uit Gorinchem. Sis leest een gedicht van haar voor. Houden de mannen het droog? Maarten vertelt over een omstreden burgemeester. Vincent belicht een eigenzinnig monument. Het bezoek wordt afgesloten bij een belangrijk stukje vaderlandse geschiedenis, het poortje van Hugo de Groot, maar hier moet Maarten de gemeente Gorinchem toch echt even streng toespreken.
@PowerLoungenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
https://www.ntr.nl/Hier-zijn-de-Van-Rossems/50
[..]
Zaterdag 16 april 2022
Yups.quote:
Dat is vrij lastig omdat de nieuwe afleveringen op 16 april beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:25 schreef psv-gomes het volgende:
Bedankt.
Ga ik morgen even terug kijken
😂😂😂quote:Op donderdag 7 april 2022 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig omdat de nieuwe afleveringen op 16 april beginnen.
Heb zelden zo'n extreme buik gezienquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Die buik van Vincent, dat kan echt niet.
Da's niet gezond nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Die buik van Vincent, dat kan echt niet.
Nee gewoon 6 afleveringen (Zaandam, Heerlen, Amsterdam, Deventer, Lelystad volgen nog), maar inderdaad; ze gaan het niet lang meer volhouden ben ik bang.quote:Op zondag 17 april 2022 11:59 schreef Eightyone het volgende:
Als ik me niet vergis telt dit seizoen ook maar drie afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |