quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)9T0eiEi35.mp4?tag=10
quote:Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Jaap Stam komende zomer naar Feyenoord komt. ‘We kennen elkaar al heel lang, dus we weten bij Feyenoord wat voor iemand we binnen halen. Jaap is een indrukwekkende verschijning. Met hem komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen. Jaap is een realist met een duidelijke visie en met een zeer indrukwekkende staat van dienst als speler en de nodige ervaring als trainer. Logisch dus dat ik zeer blij ben dat we met de medewerking van PEC Zwolle hem nu al hebben kunnen vastleggen voor de komende seizoenen.’
Kent de stad, kent de club. Kan er geen ene klote van.quote:Technisch directeur Martin van Geel is blij snel te hebben kunnen handelen, nadat onderzoek dinsdag uitwees dat Eric Botteghin de rest van het seizoen is uitgeschakeld wegens een knieblessure. ‘Het is ontzettend triest voor Eric dat hij er zo lang niet bij kan zijn. Nu hij is weggevallen, zouden we eventuele nieuwe tegenslagen in de defensie moeilijk op kunnen vangen. Dat ondervangen we met Martina, die in het verleden ook al bij ons op de radar stond, zeer ervaren en allround is, op alle posities in de verdediging kan spelen en bovendien de stad en de club al kent,’ aldus Van Geel.
Maar met het materiaal wat Nederland heeft is het het perfecte systeem.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is sowieso een heel ander systeem. Net als een De Vrij die op een positie uitblinkt die bij Nederland in het huidige systeem niet eens bestaat.
We missen wel een goede 10.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar met het materiaal wat Nederland heeft is het het perfecte systeem.
De 10 in dat systeem moet vooral kunnen lopen en schieten toch? Dan zou je daar WIjnaldum prima neer kunnen zetten, evt zelfs doorwisselen met vd Beek. De Jong als '6' is ook niet zo'n probleem meer als er 3 achter hem staan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We missen wel een goede 10.
Of in ieder geval hebben we geen 10 van categorie Van der Vaart, Sneijder enz.
In principe op papier kan het inderdaad. Met Bergwijn en Depay in spits heb je ook wel een redelijke voorhoede. Waarbij ik dan wel vraagtekens neerzet bij terugkeer van Depay want wat hij doet qua herstel is buitengewoon bizar. Als hij zo doorgaat gaat hij het halen maar tegelijkertijd zou het me niets verbazen als hij bij eerste oefenwedstrijd weer zn kruisband afscheurt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 10 in dat systeem moet vooral kunnen lopen en schieten toch? Dan zou je daar WIjnaldum prima neer kunnen zetten, evt zelfs doorwisselen met vd Beek. De Jong als '6' is ook niet zo'n probleem meer als er 3 achter hem staan.
Het probleem is meer dat veel van onze spitsen niet fit lijken te zijn. Maar je hebt wel 4 of 5 spelers die die 'voetballende' aanvalsposities op kunnen vullen. Al zijn het allemaal meer types Papu.
Andere opties zijn allemaal heel vergelijkbaar. Promes, Malen (niet fit), Boadu. Luuk is wel een werker, maar vind ik eigenlijk het niveau niet hebben. Dost is een luie zak dus die past niet. Weghorst zou een interessante zijn, maar die wordt structureel ondergewaardeerd door alle coaches.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In principe op papier kan het inderdaad. Met Bergwijn en Depay in spits heb je ook wel een redelijke voorhoede. Waarbij ik dan wel vraagtekens neerzet bij terugkeer van Depay want wat hij doet qua herstel is buitengewoon bizar. Als hij zo doorgaat gaat hij het halen maar tegelijkertijd zou het me niets verbazen als hij bij eerste oefenwedstrijd weer zn kruisband afscheurt.
Positiewisselingen tussen Frenkie (6) en Wijnaldum (10) zou ook kunnen, tussen linies opduiken kunnen ze allebei. Ik zie wel liever een ander soort spits dan Bergwijn en Depay want dat zijn ongeveer zelfde types. Koeman heeft wel eerder met 5-3-2 gespeeld, het is in ieder geval geen onbekend terrein.
Blij dat deze griezel weg is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)9T0eiEi35.mp4?tag=10
We kunnen het ook over de nieuwe plaat van Eefje de Visser hebben, als je dat liever hebtquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom gaat het hier de helft van de tijd over voetbal
Het blijft in beide gevallen toch een beetje een herhaling van zettenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kunnen het ook over de nieuwe plaat van Eefje de Visser hebben, als je dat liever hebt
Ik wil nog kaartjes voor haar optreden in Utrecht maar andere mensen zijn me steeds te snel afquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kunnen het ook over de nieuwe plaat van Eefje de Visser hebben, als je dat liever hebt
Excuses. Soms leuk om hier over voetbal te praten ipv in VBL waar je nauwelijks een fatsoenlijke discussie kan voerenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom gaat het hier de helft van de tijd over voetbal
Dat zou natuurlijk kunnen, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excuses. Soms leuk om hier over voetbal te praten ipv in VBL waar je nauwelijks een fatsoenlijke discussie kan voeren
Dat is een ander verhaal. Ik zie Koeman dat niet doen omdat 1) Van Gaal daar succes mee heeft gehad en 2) hij in zijn eerste wedstrijden zo speelde in zijn eerste wedstrijden (matig uitgevoerd weliswaar) en dat niet werkte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar met het materiaal wat Nederland heeft is het het perfecte systeem.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koeman neemt zichzelf veel te serieus, hij moet eens beseffen dat hij uiteindelijk ook maar gewoon een enorm matige trainer is.
Heb je als Nagelsmann-fanboy joelend voor de TV gezeten gisteren?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Het Zesde Metaal.
Ik heb genoten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je als Nagelsmann-fanboy joelend voor de TV gezeten gisteren?
Ik heb gekeken naar de andere pot, maar zo te lezen is Mourinho redelijk overklast. Niks mis mee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb genoten.
Ook wel gelachen om het feit dat elftallen van Nagelsmann nog altijd 100 kansen nodig hebben om te scoren. Sommige dingen veranderen nooit.
Tottenham werd volledig weggespeeld ja. Als Werner en Schick kwaliteiten hadden gehad was het 5-0 geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar de andere pot, maar zo te lezen is Mourinho redelijk overklast. Niks mis mee.
Tottenham kon er bijzonder weinig van inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar de andere pot, maar zo te lezen is Mourinho redelijk overklast. Niks mis mee.
Toch een knappe prestatie om met een team met Alderweireld, Wanyama, Tadic, Mané, Schneiderlin, Clyne 7e te worden in de Premier League.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koeman neemt zichzelf veel te serieus, hij moet eens beseffen dat hij uiteindelijk ook maar gewoon een enorm matige trainer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |