Dat zeg ik niet. Maar zit op een zonnig eiland blijkbaar met een of ander jong mokkel en heeft ook nog eens geen financiële zorgen. Het zijn wel een paar mooie randvoorwaarden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Is "binnen zijn" een garantie voor een gelukkig leven?
Hij woont bij zijn fucking moeder hoor, paar jaar geleden volledig failliet geweest en nu ene scheiding die heb veel gaat kosten. Wil je met hem ruilen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar zit op een zonnig eiland blijkbaar met een of ander jong mokkel en heeft ook nog eens geen financiële zorgen. Het zijn wel een paar mooie randvoorwaarden.
Nee, zelfs niet als hij niet zou scheiden. Elke dag naast die leontien wakker worden? Neuh. Die is echt in verregaande staat van ontbinding.quote:
’En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog,quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:53 schreef Tinus78 het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet als hij niet zou scheiden. Elke dag naast die leontien wakker worden? Neuh. Die is echt in verregaande staat van ontbinding.
dat dusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
’En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog,
Iris "sletje" hont nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:53 schreef Tinus78 het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet als hij niet zou scheiden. Elke dag naast die leontien wakker worden? Neuh. Die is echt in verregaande staat van ontbinding.
Dat heb ik ook wel als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
’En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog,
We zijn nog niet klaar a matskoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal tegenvallen met de beerput, maar ik stel dan ook onrealistisch hoge eisen aan mijn celebrityschandaaltjes.
Nee, dat is waar, misschien moet het nog even op gang komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:20 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar a matsko
Dat zeker weten, maar wij zijn geen BN'er, misschien BF'er. Als jij je als BN'er laat betrappen dan verdien je het ook om breed uitgemeten te worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:32 schreef Ezio het volgende:
Jaloezietopics
Alsof niet elke FOK!ker op die leeftijd zelf jonge deernes zou neuken als ze dat konden
Ditquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:43 schreef Tinus78 het volgende:
[..]
Dat zeker weten, maar wij zijn geen BN'er, misschien BF'er. Als jij je als BN'er laat betrappen dan verdien je het ook om breed uitgemeten te worden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs die moeder is koalo eng.
Dit is nep, toch? Toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs die moeder is koalo eng.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat Marco prive allemaal uitvreet boeit me niet zo.
Zijn 25 jarige muzikale terreurbewind is de klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |