Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)quote:Coronavirussen
De coronavirussen is een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.
Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.
Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-rotterdam-onderzoek
Ligt aan het aantal besmettingen..quote:Op maandag 10 februari 2020 18:06 schreef Draak31 het volgende:
Met een mortality-rate van gemiddeld 3 a 4 procent is het toch wel weer een meevaller hè tot nu toe?
Nouja wordt hoogstens een paar mil doden. Dat is niks natuurlijk wereldwijd.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal besmettingen..
Klopt maar als wereldwijd alles stil ligt.... vliegverkeer, scheepvaart, fabrieken,... gaat dat wel wat effect hebbenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:08 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nouja wordt hoogstens een paar mil doden. Dat is niks natuurlijk wereldwijd.
Mja hun zijn ook 1 van de eersten. Dus wel logisch dat ze extra zorg kregen.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt maar als wereldwijd alles stil ligt.... vliegverkeer, scheepvaart, fabrieken,... gaat dat wel wat effect hebben
Ander nieuws:
2 vd 4 cases in het VK zijn (waren) beide actief in de zorg...
huh?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:11 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mja hun zijn ook 1 van de eerste. Dus wel logisch dat ze extra zorg kregen.
Haha chronisch zieken, die zijn pas buitengewoon actief in de zorgquote:Op maandag 10 februari 2020 18:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
huh?
Het zijn mensen die in de zorg werken. Ja ze zullen nu wel extra zorg krijgen maar dat bedoelde ik niet. 1 is een dokter die dus niet wist dat ie het had.
Of bedoel je dat mensen in de zorg extra gevaar lopen omdat ze als eerste in aanraking komen met besmettingen. Dat is natuurlijk wel een beetje zo ja.
In dit tempo gaat een paar miljoen nog wel even duren.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:08 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nouja wordt hoogstens een paar mil doden. Dat is niks natuurlijk wereldwijd.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha chronisch zieken, die zijn pas buitengewoon actief in de zorg
Waar waren ze actief in de zorg? Ik weet het al, eentje was een huisarts.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt maar als wereldwijd alles stil ligt.... vliegverkeer, scheepvaart, fabrieken,... gaat dat wel wat effect hebben
Ander nieuws:
2 vd 4 cases in het VK zijn (waren) beide actief in de zorg...
2% dacht ik. En momenteel is SARS peanuts tgo deze uitbraak.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:06 schreef Draak31 het volgende:
Met een mortality-rate van gemiddeld 3 a 4 procent is het toch wel weer een meevaller hè tot nu toe?
Daar kan je nu nog niet al te veel over zeggen want het is nog onduidelijk wat de mortality-rate is. Voor non mainland China is die circa 0,5% tot nu toe maar dat kan oplopen gezien het aantal serious/critical gevallen.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:06 schreef Draak31 het volgende:
Over de rellen daar hoor je nu ook helemaal niks meer eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
17:56: 1 new case in the United Arab Emirates. (Source)
16:00: 4 new cases in Hong Kong. (Source)
Hong Kong blijft ook lekker doorgaan.
Ja, tijdens de rellen maakte de avondklok niets uit, maar nu durven die mietjes niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over de rellen daar hoor je nu ook helemaal niks meer eigenlijk.
Grote mensenmassa's bij elkaar lijken me nu ook niet echt handig meer daar.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, tijdens de rellen maakte de avondklok niets uit, maar nu durven die mietjes niet meer.
Klopt, mijn post was een grapjequote:Op maandag 10 februari 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote mensenmassa's bij elkaar lijken me nu ook niet echt handig meer daar.
Jawel, het vindt nu weerklank in mainland China. Het gebrek aan transparantie en de censuur komen daar nu in de cross hairs.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over de rellen daar hoor je nu ook helemaal niks meer eigenlijk.
Ow!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, mijn post was een grapje.
Oef.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:36 schreef Markesh het volgende:
Jezustwitter:jenniferatntd twitterde op maandag 10-02-2020 om 16:25:56Terrible! Woman fell & died while trying to escape from quarantine, one of the many scenes in #China during #CoronavirusOutbreak . 女子为逃脱隔离翻楼摔死。#武汉肺炎 #新冠肺炎 https://t.co/Hk05X17hPT reageer retweet
Zeker heftig. Ik heb denk ik bijna alle filmpjes wel gezienquote:Op maandag 10 februari 2020 20:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Oef.
Die Jennifer komt wel steeds met heftige filmpjes, zeg. En ze lijken behoorlijk echt steeds. Maar 100% zeker weten doe je nooit, zeker niet op Twitter e.d.
Maar ik heb al de nodige filmpjes voorbij zien komen van aan de quarantaine ontsnappende burgers, meegesleurde burgers, etc.
Wat zag je in dat filmpje, dan? Want het is verwijderd op twitter.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:03 schreef Markesh het volgende:
[..]
Zeker heftig. Ik heb denk ik bijna alle filmpjes wel gezien
We’re doomedquote:Op maandag 10 februari 2020 21:27 schreef Puntenjager het volgende:
Goed nieuwsOpperdebiel en oranjehoofd heeft in zijn goddelijke voorzienigheid bepaalt dat de Woehaanhoest in april verdwijnt.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-verdwijnt-in-april
Ik vind het wel illustratief dat zelfs in de gecontroleerde en volledig afgesloten microcosmos van een cruiseschip, het niet lukt om de verspreiding van het virus te stoppen.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)willen-hier-weg.html
Niet echt nieuwswaardig maar opzich wel interessant hoe het eraan toe gaat.
De besmetting kan natuurlijk allang gebeurd zijn in de voorliggende periode. Zou ook niet weten hoe de luchtverversing van de binnenhutten werkt (vraag me wel af wie in godsnaam zo op vakantie wil).quote:Op maandag 10 februari 2020 21:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik vind het wel illustratief dat zelfs in de gecontroleerde en volledig afgesloten microcosmos van een cruiseschip, het niet lukt om de verspreiding van het virus te stoppen.
Behalve dat veel werkgevers (enbedrijfsartsen) daar anders over denken... Nog steeds.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:39 schreef HiZ het volgende:
Misschien dat we van deze crisis eindelijk gaan leren dat naar je werk gaan met een beginnende verkoudheid / griep naar je werk gaan gewoon asociaal is.
Trump!!quote:Op maandag 10 februari 2020 21:27 schreef Puntenjager het volgende:
Goed nieuwsOpperdebiel en oranjehoofd heeft in zijn goddelijke voorzienigheid bepaald dat de woehaanhoest in april verdwijnt.
Hersenlozen aller landen, verenigt uquote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Trump!!![]()
![]()
Lets make liberals cry again!
Dat over besmetting voor je symptomen hebt is niet zeker.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve dat veel werkgevers (enbedrijfsartsen) daar anders over denken... Nog steeds.
En dat je ook anderen met het coronavirus kunt besmetten als je nog geen symptomen hebt.
Ja, beide mogelijkheden besef ik. En ja, het grootste conundrum is nog wel waarom je voor je lol op zo'n schip gaat zittenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
De besmetting kan natuurlijk allang gebeurd zijn in de voorliggende periode. Zou ook niet weten hoe de luchtverversing van de binnenhutten werkt (vraag me wel af wie in godsnaam zo op vakantie wil).
Ja bij de liberals natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2020 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hersenlozen aller landen, verenigt u
"Don´t dead open inside".quote:Op maandag 10 februari 2020 21:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Van die filmpjes vind ik het dichtlassen van deuren bizar.
Er zitten nog mensen in en die zijn dus of de Sjaak of moeten hopen dat iemand na twee weken niet vergeet de deuren weer open te maken![]()
![]()
* Denkt aan scenario van dat de deurenopenmaakman ( * 3 keer woordwaarde in scrabble) overleden is aan het virus wie haalt je dan ooit uit je woning?
Zou voor sommige mensen wel een oplossing zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 21:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Van die filmpjes vind ik het dichtlassen van deuren bizar.
Er zitten nog mensen in en die zijn dus of de Sjaak of moeten hopen dat iemand na twee weken niet vergeet de deuren weer open te maken![]()
![]()
* Denkt aan scenario van dat de deurenopenmaakman ( * 3 keer woordwaarde in scrabble) overleden is aan het virus wie haalt je dan ooit uit je woning?
Waarschijnlijk is een groot woord.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
Wow, lees nu pas dat er in Nederland nog niet eerder werd getest op het virus, maar nu wel... wow... hoe zo laat. Lekker naïef weer.
En ook dat het virus wellicht een incubatietijd heeft van 24 dagen, i.t.t. de 14 dagen:
https://www.independent.c(...)s-time-a9326591.html
Het wonderlijke is dat deze dame een boek heeft geschreven over een virus op een cruiseschip...quote:Op maandag 10 februari 2020 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)willen-hier-weg.html
Niet echt nieuwswaardig maar opzich wel interessant hoe het eraan toe gaat.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:07 schreef Coeus het volgende:
[..]
Het wonderlijke is dat deze dame een boek heeft geschreven over een virus op een cruiseschip...
Ik voel een mop aankomen....quote:Op maandag 10 februari 2020 22:14 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft iemand misschien nog iets gehoord over dat WHO-team dat naar China is gegaan?
april 2030?quote:Op maandag 10 februari 2020 21:27 schreef Puntenjager het volgende:
Goed nieuwsOpperdebiel en oranjehoofd heeft in zijn goddelijke voorzienigheid bepaald dat de woehaanhoest in april verdwijnt.
Absurd hè? (Hoe moet ik met m'n telefoon econs toevoegen?)quote:Op maandag 10 februari 2020 22:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]![]()
WTF je hebt gelijk
http://gaycourter.com/books/girl-in-the-box/
quote:
Ze hebben dingen gezien die niet naar buiten mogen komen. China heeft ze daarom maar preventief de oven ingeschoven met de rest van Wuhan.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:14 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft iemand misschien nog iets gehoord over dat WHO-team dat naar China is gegaan?
Ja, dat is altijd lastig met het Oranje Genie. Soms versta je gewoon niet wat ie brabbelt.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]![]()
Ja, ik had het getypt, en ik realiseerde het me ook.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:17 schreef Puntenjager het volgende:
Evolutiebioloog Tom Wenseleers (KU Leuven) maakt zich zorgen over wat hij ‘een naïeve onderschatting’ van de problematiek noemt. Hij zegt verbaasd te zijn over de tegenstelling tussen de draconische maatregelen enerzijds en de sussende verklaringen anderzijds. Hij is geen viroloog, maar heeft veel ervaring met wiskundige modellen. Er zijn de jongste weken al meer dan vijftig wetenschappelijke publicaties over de nieuwe uitbraak verschenen, met veel cijfers. Uit de gegevens leidt hij af dat de mate van mortaliteit van gehospitaliseerde personen veel hoger kan zijn dan de 2 procent waarmee geschermd wordt. Die bevinding wordt ondersteund door de recentste cijfers uit China: de Chinese Academie voor Wetenschappen hanteert nu een mortaliteit voor het coronavirus van 6,5 procent. Wenseleers berekende dat de mortaliteit van sars in de eerste weken van de epidemie destijds met de rekentechnieken die vandaag voor het nieuwe virus gehanteerd worden, ook slechts 2 procent zou hebben bedragen, en geen 10 procent zoals later zou blijken.
De Sjinezen zijn inderdaad wel lekker bezig met hun landgenoten.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:19 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
Ze hebben dingen gezien die niet naar buiten mogen komen. China heeft ze daarom maar preventief de oven ingeschoven met de rest van Wuhan.
Van het Belgische blad of krant 'Knack'. Zit in mijn feed op Blendle.quote:
Meh, iedereen loopt tegenwoordig racisme en discriminatie te roepen, maar op het gedoe rondom Gordon na zijn chinezen altijd wel erg terughoudend daar in geweest voor zover ik weet. Daarmee hebben ze wel wat credit opgebouwd!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De Sjinezen zijn inderdaad wel lekker bezig met hun landgenoten.
Maar als het buurtopic hier in NWS volgt, dan weet je dat Sjinezen hier in het Westen pas echt het slachtoffer zijn. Van ons westerlingen uiteraard.
Racisme is kut, maar ze schenken daar meer aandacht aan dan aan het echte gevaar: het virus zelf. Policor zijn heeft meer belang dan de gezondheid van de bevolking, lijkt het.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De Sjinezen zijn inderdaad wel lekker bezig met hun landgenoten.
Maar als je het buurtopic hier in NWS volgt, dan weet je dat Sjinezen hier in het Westen pas ècht slachtoffer zijn. Van ons westerlingen uiteraard.
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:24 schreef Xenorium het volgende:
Dat artikel spreekt van mortaliteit van gehospitaliseerde personen, dus niet het totaal aantal geïnfecteerden vs doden.
Zo kan ik het ook, de meeste mensen die in het ziekenhuis liggen gerelateerd aan Corona hebben al serieuze klachten, de mensen die het gewoon ondergaan als normale griep die dan thuis blijven worden sowieso niet meegeteld. Dan krijg je toch een hoge mortaliteit ratio logischerwijs..
En de mensen die in de wachtrijen voor de ziekenhuizen er dood bij neervallen, worden niet in de statistieken opgenomen. Doodsoorzaak: onbekend.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee.
Als je goed leest dat zie je dat er staat dat die wetenschapper zich inderdaad baseert op de aantallen mensen die opgenomen zijn in het ziekenhuis, maar dat hij op basis daarvan de mortaliteit tov het totaal aantal besmette mensen modelleert.
Sowieso is het begrip mortaliteit altijd een percentage van het totaal aantal mensen dat besmet is geraakt. Niet een percentage van de mensen die in een ziekenhuis hebben gelegen.
Overigens heb ik vorige week ook al gesteld dat de mortaliteit ws significant hoger ligt dan 2%, omdat er een lag van een aantal weken zit tussen ziekenhuisopname en sterfte. Het sterftecijfer moet je dus correleren aan het aantal gehospitaliseerden van bijvoorbeeld 3 weken daarvoor. Vervolgens moet je obv van het aantal ziekenhuisopenamen weer een schatting maken van het totaal aantal besmette mensen.
Het is voor een deel gewoon een diktaat uit Peking. Winnie the Flu en zijn club is met een massieve campagne bezig dat het Westen kut is en dat het Westen Chinezen discrimineert, maar dat Chinezen geweldig zijn. Dat schijnt letterlijk 99% van het virusnieuws te zijn in China. Nieuws van de staatmedia welteverstaan. Echter er bestaat geen onafhankelijke pers in China.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:32 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
Racisme is kut, maar ze schenken daar meer aandacht aan dan aan het echte gevaar: het virus zelf. Policor zijn heeft meer belang dan de gezondheid van de bevolking, lijkt het.
OMFG!!!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:26 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
'100% dodelijk onder de mensen die eraan stierven'.
Iemand die aan de buitenkant van een flatgebouw hing en naar beneden viel.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat zag je in dat filmpje, dan? Want het is verwijderd op twitter.
Vrouw die op 1 of andere manier wilde ontsnappen en van minimaal 10 hoog naar beneden viel.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
En volgens hen kan het virus echt niet zijn ontstaan door toedoen van de Chinezen zelf. Alles eten wat beweegt, kan nooit voor gekke ziektes zorgen uiteraard... Het westen heeft een biologisch wapen op China losgelaten! Veel logischer!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is voor een deel gewoon een diktaat uit Peking. Winnie the Flu en zijn club is met een massieve campagne bezig dat het Westen kut is en dat het Westen Chinezen discrimineert, maar dat Chinezen geweldig zijn. Dat schijnt letterlijk 99% van het virusnieuws te zijn in China. Nieuws van de staatmedia welteverstaan. Echter er bestaat geen onafhankelijke pers in China.
Belgen sgreiven beter netherlants als den ollanderschquote:Op maandag 10 februari 2020 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Van het Belgische blad of krant 'Knack'. Zit in mijn feed op Blendle.
Altijd lachen die domme Belgen, maar ze hebben stiekem wel goede journalistiek.
Cofevequote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Belgen sgreiven beter netherlants als den ollandersch
Is dat wat men daar in het nieuws brengt?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
En volgens hen kan het virus echt niet zijn ontstaan door toedoen van de Chinezen zelf. Alles eten wat beweegt, kan nooit voor gekke ziektes zorgen uiteraard... Het westen heeft een biologisch wapen op China losgelaten! Veel logischer!
Gelukkig zitten de waarheidsteams van Winnie the Flu daar bovenop en verdwijnt alle onwelgevallige informatie fake news als sneeuw voor de zon. Ook in je privé-chatgroepquote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
En volgens hen kan het virus echt niet zijn ontstaan door toedoen van de Chinezen zelf. Alles eten wat beweegt, kan nooit voor gekke ziektes zorgen uiteraard... Het westen heeft een biologisch wapen op China losgelaten! Veel logischer!
Maar ondertussen zou je toch wel gaan denken dat de bevolking daar beetje bij beetje gaat inzien, dat ze voor het lapje worden gehouden door de overheid. Getuige de razzia's... Mochten de vele filmpjes (die rondzwerven op o.a. twitter) legitiem zijn.
Waarom zou het westen ook ineens random een biologisch wapen op China loslaten?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
Maar ondertussen zou je toch wel gaan denken dat de bevolking daar beetje bij beetje gaat inzien, dat ze voor het lapje worden gehouden door de overheid. Getuige de razzia's... Mochten de vele filmpjes (die rondzwerven op o.a. twitter) legitiem zijn.
Die teringyanks zouden er achterlijk genoeg voor zijn. Me dunkt.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou het westen ook ineens random een biologisch wapen op China loslaten?
Dat gelooft echt geen hond.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:50 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Indeed![]()
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=covfefe
https://twitter.com/IsChinar/status/1226707620909719554?s=20quote:Op maandag 10 februari 2020 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Net daaronderquote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef vosss het volgende:
Halen we de grens van 1000 doden vandaag?
Ik vrees van wel
Er is een lange handelsoorlog gaande, ze beschuldigen China dat ze hun eigen valuta manipulerenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
1 woord: Indoctrinatie.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
10% in een etmaal. Dat zet zoden aan de dijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net daaronder
10/02/2020 43084 cases 900 fatalities
11/02/2020 47733 cases 997 fatalities
Dat idee is daar geloof ik wel geopperd ja...quote:Op maandag 10 februari 2020 22:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat wat men daar in het nieuws brengt?
Ik loop ook expres flink te hoesten in de supermarktquote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Als voordeel naast het nadeel heb ik bedacht dat je dit probleem kunt gebruiken.
Namelijk als inbraakpreventie![]()
Plak posters op je deuren en ramen met (groot font) besmet gebied Coronavirus en je zult weinig last van inbrekers hebben
Je zou ook gewoon een hond kunnen nemen. Dan slaan ze je huis doorgaans ook wel over.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Als voordeel naast het nadeel heb ik bedacht dat je dit probleem kunt gebruiken.
Namelijk als inbraakpreventie![]()
Plak posters op je deuren en ramen met (groot font) besmet gebied Coronavirus en je zult weinig last van inbrekers hebben
En al het ongehoorzame volk verdwijnt ook spontaan. Een tijdje in een strafkamp zal ze goed doen, aldus ome Winnie 🤗quote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de waarheidsteams van Winnie the Flu daar bovenop en verdwijnt alle onwelgevallige informatie fake news als sneeuw voor de zon. Ook in je privé-chatgroep
Wat een amateurs. Het is simpel:quote:Op maandag 10 februari 2020 23:05 schreef tesssssssss het volgende:
Ze zijn echt al heel lang bezig om die 60 besmette mensen van dat cruise-schip af te krijgen.
Het ziet er naar uit dat ze een tunnel gaan bouwen om die mensen doorheen te laten lopen.
twitter:BNODesk twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:09:37BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 2,097 new cases and 103 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik denk dat die mensen ook wel even iets leuks kunnen gebruiken, ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een amateurs. Het is simpel:
[ afbeelding ]
De dooientrend is anders stijgendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |