Is dat wat men daar in het nieuws brengt?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
En volgens hen kan het virus echt niet zijn ontstaan door toedoen van de Chinezen zelf. Alles eten wat beweegt, kan nooit voor gekke ziektes zorgen uiteraard... Het westen heeft een biologisch wapen op China losgelaten! Veel logischer!
Gelukkig zitten de waarheidsteams van Winnie the Flu daar bovenop en verdwijnt alle onwelgevallige informatie fake news als sneeuw voor de zon. Ook in je privé-chatgroepquote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
En volgens hen kan het virus echt niet zijn ontstaan door toedoen van de Chinezen zelf. Alles eten wat beweegt, kan nooit voor gekke ziektes zorgen uiteraard... Het westen heeft een biologisch wapen op China losgelaten! Veel logischer!
Maar ondertussen zou je toch wel gaan denken dat de bevolking daar beetje bij beetje gaat inzien, dat ze voor het lapje worden gehouden door de overheid. Getuige de razzia's... Mochten de vele filmpjes (die rondzwerven op o.a. twitter) legitiem zijn.
Waarom zou het westen ook ineens random een biologisch wapen op China loslaten?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
Maar ondertussen zou je toch wel gaan denken dat de bevolking daar beetje bij beetje gaat inzien, dat ze voor het lapje worden gehouden door de overheid. Getuige de razzia's... Mochten de vele filmpjes (die rondzwerven op o.a. twitter) legitiem zijn.
Die teringyanks zouden er achterlijk genoeg voor zijn. Me dunkt.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou het westen ook ineens random een biologisch wapen op China loslaten?
Dat gelooft echt geen hond.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:50 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Indeed![]()
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=covfefe
https://twitter.com/IsChinar/status/1226707620909719554?s=20quote:Op maandag 10 februari 2020 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat zag je in dat filmpje, dan? Want het is verwijderd op twitter.
Net daaronderquote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef vosss het volgende:
Halen we de grens van 1000 doden vandaag?
Ik vrees van wel
Er is een lange handelsoorlog gaande, ze beschuldigen China dat ze hun eigen valuta manipulerenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
1 woord: Indoctrinatie.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
10% in een etmaal. Dat zet zoden aan de dijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net daaronder
10/02/2020 43084 cases 900 fatalities
11/02/2020 47733 cases 997 fatalities
Dat idee is daar geloof ik wel geopperd ja...quote:Op maandag 10 februari 2020 22:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat wat men daar in het nieuws brengt?
Ik loop ook expres flink te hoesten in de supermarktquote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Als voordeel naast het nadeel heb ik bedacht dat je dit probleem kunt gebruiken.
Namelijk als inbraakpreventie![]()
Plak posters op je deuren en ramen met (groot font) besmet gebied Coronavirus en je zult weinig last van inbrekers hebben
Je zou ook gewoon een hond kunnen nemen. Dan slaan ze je huis doorgaans ook wel over.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Als voordeel naast het nadeel heb ik bedacht dat je dit probleem kunt gebruiken.
Namelijk als inbraakpreventie![]()
Plak posters op je deuren en ramen met (groot font) besmet gebied Coronavirus en je zult weinig last van inbrekers hebben
En al het ongehoorzame volk verdwijnt ook spontaan. Een tijdje in een strafkamp zal ze goed doen, aldus ome Winnie 🤗quote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de waarheidsteams van Winnie the Flu daar bovenop en verdwijnt alle onwelgevallige informatie fake news als sneeuw voor de zon. Ook in je privé-chatgroep
Wat een amateurs. Het is simpel:quote:Op maandag 10 februari 2020 23:05 schreef tesssssssss het volgende:
Ze zijn echt al heel lang bezig om die 60 besmette mensen van dat cruise-schip af te krijgen.
Het ziet er naar uit dat ze een tunnel gaan bouwen om die mensen doorheen te laten lopen.
twitter:BNODesk twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:09:37BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 2,097 new cases and 103 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik denk dat die mensen ook wel even iets leuks kunnen gebruiken, ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:06 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat een amateurs. Het is simpel:
[ afbeelding ]
De dooientrend is anders stijgendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |