quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
Oohja.... die voor je TS:
[ afbeelding ]
@:quotidien
quote:
Tr gezetquote:Op zondag 9 februari 2020 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
TS
je bent stom
SOOWWWWWWW SHOTS FIRED MATTIE KOEKOEK
Shut the fuck upquote:Op zondag 9 februari 2020 23:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ga je vlogs ergens anders plaatsen
Ja, Pferdelul is er zo een....quote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Quotidien het volgende:
Klacht: altijd op negatieve manier de confrontatie aangaan
Deze manquote:Op zondag 9 februari 2020 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Quotidien, kijk eens dom
Ja ho maar.
Sommige vrouwen staat een bril goed.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
Oohja.... die voor je TS:
[ afbeelding ]
@:quotidien
Was dat een vrouw???quote:Op zondag 9 februari 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staat een bril goed.
Jij bent niet een van die sommigen.
Waar de fuck slaat dit op!!!!! Waarom direct denken dat het een vrouw is? Het kan ook genderneutraal zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staat een bril goed.
Jij bent niet een van die sommigen.
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:45 schreef Durmada het volgende:
Leuk topic voor debieltjes als nikonlover en quotidien blijkt maar weer
Jonge kom danquote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Quotidien het volgende:
Niet louter op basis van een gentleman's agreement met respect edoch kwalitatief sterke argumentatie en met het nodige cachet, zonder enige hautainiteit maar ter lering ende vermaeck met elkander corresponderen![]()
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijkquote:Op zondag 9 februari 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.
Lever geen uitkering dan met @Quotidien in de rij staanquote:Op zondag 9 februari 2020 23:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijk
Wat is mijn act?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.![]()
Ga elkaar lekker privé afzuigen ofzo
Je hoeft mijn posts niet te lezen.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.![]()
Ga elkaar lekker privé afzuigen ofzo
Denken dat er rijen bij het UWV staanquote:Op zondag 9 februari 2020 23:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijk
Klopt je doet geen act maar bent echt een antifaquote:
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen topics eens doorlezen
Je bevuilt dit forum continu, er is letterlijk geen ontkomen aan. Misschien moet je eens overwegen wat anders met je leven te gaan doen. Ieder zijn ding hoor, maar ik zou er niet trots op zijn om als dé fake news idioot van FOK! gezien te worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hoeft mijn posts niet te lezen.
Zogenaamd slachtoffer spelen, aas zijn voor idioten als nikonlover, onzinnige discussies in stand houden dan wel nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zogenaamd slachtoffer spelen, aas zijn voor idioten als nikonlover, onzinnige discussies in stand houden dan wel nieuw leven inblazen.
Noem es voorbeelden dan. Ik weet niet waar je t over hebt.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bevuilt dit forum continu, er is letterlijk geen ontkomen aan. Misschien moet je eens overwegen wat anders met je leven te gaan doen. Ieder zijn ding hoor, maar ik zou er niet trots op zijn om als dé fake news idioot van FOK! gezien te worden.
Je verzonnen vriendin bijvoorbeeld. Heerlijk dat Faux je toen ontmaskerd heeftquote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.
Waar heeft de ontmaskering plaatsgevonden? Met welk bewijs?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Je verzonnen vriendin bijvoorbeeld. Heerlijk dat Faux je toen ontmaskerd heeft
Aas? Gadverdamme nee. Ik kots op hem. Hoe kan hij dan aas zijn? Aas moet lekker zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?
Neem eens een kijkje je in het FB topic, waar je weggeluld bent.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Noem es voorbeelden dan. Ik weet niet waar je t over hebt.
Dus een paar mongolen die zitten te kutten in FB neem jij serieus?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje je in het FB topic, waar je weggeluld bent.
quote:Op maandag 10 februari 2020 00:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heeft de ontmaskering plaatsgevonden? Met welk bewijs?
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cmquote:Op zondag 9 februari 2020 23:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:haan33
@:michielos
@:watisverschil
@:fushia2
@:JochemSjakie
Ik heb een 36cm, je moeder is er gek opquote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cm
20cmquote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cm
Het zijn eindeloze discussies die idioten als nikonlover alleen maar weer een platform geven om te reageren.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?
Een topic uit september waarin over en weer met modder werd gegooid, nou wat een ontmaskering.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef wollah het volgende:
[..]![]()
Je topic dat je huilend van je toetsenbord wegliep omdat je klemgeluld werd door Faux en PZ
quote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus een paar mongolen die zitten te kutten in FB neem jij serieus?Kijk eens in NWS. Daar doe ik altijd heel serieus mee
Pleurt lekker op meaugeaulquote:
@Nikonlover is jaren geleden allang ontmaskerd in dit topic:quote:Op maandag 10 februari 2020 00:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het zijn eindeloze discussies die idioten als nikonlover alleen maar weer een platform geven om te reageren.
Slachtoffer waarvan? Ik hoop dat je slim genoeg bent om daar zelf een antwoord op te vinden.
Je bent een continue prooi op FOK! en dat komt omdat je jezelf nogal ongelukkig uit, terwijl ik het nog best vaak met je eens ben. Maar om voor elke scheet een topic aan te maken, werkt gewoon niet in je voordeel. Daardoor krijg je eenzelfde status als nikonlover en dat gun je niemand,
*doet popcorn pakken*quote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Je verzonnen vriendin bijvoorbeeld. Heerlijk dat Faux je toen ontmaskerd heeft
Ik ben geen prooi, ik ben in casu de jager.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het zijn eindeloze discussies die idioten als nikonlover alleen maar weer een platform geven om te reageren.
Slachtoffer waarvan? Ik hoop dat je slim genoeg bent om daar zelf een antwoord op te vinden.
Je bent een continue prooi op FOK! en dat komt omdat je jezelf nogal ongelukkig uit, terwijl ik het nog best vaak met je eens ben. Maar om voor elke scheet een topic aan te maken, werkt gewoon niet in je voordeel. Daardoor krijg je eenzelfde status als nikonlover en dat gun je niemand,
Een topic uit september waarin jij werd klemgeluld en ontmaskerd werd idd. Goed dat je dat zelf ook inzietquote:Op maandag 10 februari 2020 00:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een topic uit september waarin over en weer met modder werd gegooid, nou wat een ontmaskering.
Leuk toch. Ik moet toch ook mn plezier hebben. Zonder @Quotidien zou ik geen leven hebbenquote:Op maandag 10 februari 2020 00:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Op wie jaag je dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben geen prooi, ik ben in casu de jager.
Ok dorpsgek/trollquote:Op maandag 10 februari 2020 00:05 schreef wollah het volgende:
[..]
Een topic uit september waarin jij werd klemgeluld en ontmaskerd werd idd. Goed dat je dat zelf ook inziet
Had je geen afscheid genomen hier?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Quotidien het volgende:
Niet louter op basis van een gentleman's agreement met respect edoch kwalitatief sterke argumentatie en met het nodige cachet, zonder enige hautainiteit maar ter lering ende vermaeck met elkander corresponderen![]()
Een ieder die onzin lult. En aangezien het daar op FOK! van stikt, ben je dan wel even bezig.quote:
Ja iedereen lult onzin volgens jou.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een ieder die onzin lult. En aangezien het daar op FOK! van stikt, ben je dan wel even bezig.
Als ik al stop ga ik niet afscheid nemen, zo'n narcist ben ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Had je geen afscheid genomen hier?
Er zijn genoeg verstandige, kundige mensen hier te vinden.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja iedereen lult onzin volgens jou.
Ok doei.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik al stop ga ik niet afscheid nemen, zo'n narcist ben ik niet.
Als je het zelf maar gelooftquote:Op maandag 10 februari 2020 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben geen prooi, ik ben in casu de jager.
De enige die loog over zijn identiteit ben jij, KZquote:Op maandag 10 februari 2020 00:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja iedereen lult onzin volgens jou.
Ja. Doe gewoon es serieus ipv diequote:Op maandag 10 februari 2020 00:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bent snel op je teentjes getrapt he
Je maakt sowieso al een fout door alles letterlijk en serieus te nemen. Niet alles is 100% serieus bedoeld en blijkbaar heb je moeite met satire van echt te onderscheiden.quote:
Ga lekker met elkaar appen dan ofzo, deze act van jullie beiden kunnen jullie vast doorzetten op een ander platform.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik moet toch ook mn plezier hebben. Zonder @:quotidien zou ik geen leven hebben
Nee waarom zou ik?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ga lekker met elkaar appen dan ofzo, deze act van jullie beiden kunnen jullie vast doorzetten op een ander platform.
Ik spot een act, dus daar ga je al de mist in. Ik vind deze act van jullie alleen kanjervermoeiend dus daar reageer ik lekker op.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je maakt sowieso al een fout door alles letterlijk en serieus te nemen. Niet alles is 100% serieus bedoeld en blijkbaar heb je moeite met satire van echt te onderscheiden.
Blok ons danquote:Op maandag 10 februari 2020 00:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik spot een act, dus daar ga je al de mist in. Ik vind deze act van jullie alleen kanjervermoeiend dus daar reageer ik lekker op.
Waarom?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik spot een act, dus daar ga je al de mist in. Ik vind deze act van jullie alleen kanjervermoeiend dus daar reageer ik lekker op.
Jullie kunnen beiden gewoon stoppen toch? Of heb jij geen uitermate leuk liedje geschreven voor quotidien? Zoo grappig ookquote:Op maandag 10 februari 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik?
Trap @:quotidien gewoon naar Joop.nl en dan zijn we van al het gezeik af
Ik heb geen liedje geschreven hoor. Waarom zou ik?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie kunnen beiden gewoon stoppen toch? Of heb jij geen uitermate leuk liedje geschreven voor quotidien? Zoo grappig ook![]()
![]()
Omdat er best eens tegengas gegeven mag worden, niet elk topic hoeft hetzelfde te zijn toch?quote:
Je spot een act, maar je kunt niet duiden wat de act is. Goed verhaal wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eenschquote:Op maandag 10 februari 2020 00:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je spot een act, maar je kunt niet duiden wat de act is. Goed verhaal wel.
Bij jou is de act wel duidelijk natuurlijk, rechtse gekkie. Daar zit geen nuance in.quote:
Mwah, jij wilt niet horen dat je een act bent. Dat is een ander verhaal. Maar ga lekker weer "bekvechten" met nikonlover. Dat is exact wat dit forum nodig heeft inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je spot een act, maar je kunt niet duiden wat de act is. Goed verhaal wel.
Nou, maar jij bent de grootste prijswinnaar daarin.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een ieder die onzin lult. En aangezien het daar op FOK! van stikt, ben je dan wel even bezig.
Ik kan me niet heugen van jou een goed topic of sterke post te zien. Je bent een totaal blanco figuur. Dan zie ik liever de smaakmakers ipv alle filler en vanillefiguren die niks toevoegen.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah, jij wilt niet horen dat je een act bent. Dat is een ander verhaal. Maar ga lekker weer "bekvechten" met nikonlover. Dat is exact wat dit forum nodig heeft inderdaad.![]()
Ik ben geen rechts gekkie. Ik stem GroenLinks dus weet niet wat je lult?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bij jou is de act wel duidelijk natuurlijk, rechtse gekkie. Daar zit geen nuance in.
#viesmadquote:Op maandag 10 februari 2020 00:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen van jou een goed topic of sterke post te zien. Je bent een totaal blanco figuur. Dan zie ik liever de smaakmakers ipv alle filler en vanillefiguren die niks toevoegen.
Wit bedoel je neem ik aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen van jou een goed topic of sterke post te zien. Je bent een totaal blanco figuur. Dan zie ik liever de smaakmakers ipv alle filler en vanillefiguren die niks toevoegen.
Zeker niet, maar als je je zo stoort dan zou ik wegblijven.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat er best eens tegengas gegeven mag worden, niet elk topic hoeft hetzelfde te zijn toch?
Hahahahahahhaah tering dit is echt een pareltje.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:04 schreef wollah het volgende:
[..]
@:nikonlover is jaren geleden allang ontmaskerd in dit topic:
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
Deze Kees is allang Closed dus
Echt zoquote:Op maandag 10 februari 2020 00:20 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Hahahahahahhaah tering dit is echt een pareltje.
Liever een vanillefiguur dan bekend staan als de grootste debiel op een forum voor debielen. Wellicht zou je wat meer energie in je studie moeten stoppen? Waar ik dit jaar als vanillefiguur mijn bachelor rechten ga halen, stop jij met je studie om ook nog eens als de minst grappige debiel op FOK! te staan. Respect.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:16 schreef Quotidien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 00:27 schreef Watisverschil het volgende:
2. Ik lees dat ze een man was of is. In dat gebal teansgender. Ik ben op dat gebied beetje verkennende en zou graag hem of haar ze contact willen hebben
Ik ga gewoon door vriend. Maar meer tijd in de studie is wel een goede.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Liever een vanillefiguur dan bekend staan als de grootste debiel op een forum voor debielen. Wellicht zou je wat meer energie in je studie moeten stoppen? Waar ik dit jaar als vanillefiguur mijn bachelor rechten ga halen, stop jij met je studie om ook nog eens als de minst grappige debiel op FOK! te staan. Respect.
Ik zou eerst aan je spelling werken, sowieso wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:27 schreef Watisverschil het volgende:
1. Is nikonlover een bekende user
2. Ik lees dat ze een man was of is. In dat gebal teansgender. Ik ben op dat gebied beetje verkennende en zou graag hem of haar ze contact willen hebben
Nou sorry hoor. Ik doe mijn best. Is ze bekend hier en is ze van man naar vrouw of andersom. Ben benieuwd welke vorm transgender ze heeftquote:Op maandag 10 februari 2020 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou eerst aan je spelling werken, sowieso wel.
Nou ik ben blij dat ik je in dat geval nog een goede tip heb kunnen geven.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door vriend. Maar meer tijd in de studie is wel een goede.
Wel fijn dat je je bachelor bijna hebt afgerond. Weet je al wat je qua master gaat doen?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik je in dat geval nog een goede tip heb kunnen geven.
Arbeidsrechtquote:Op maandag 10 februari 2020 00:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je bachelor bijna hebt afgerond. Weet je al wat je qua master gaat doen?
Nee, ik voel geen agressie bij je username/icon dus dan zal het wel goed zitten denk ik.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 01:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, ik voel geen agressie bij je username/icon dus dan zal het wel goed zitten denk ik.
Ik neuk je de moeder?quote:
Sorry en sterkte.quote:Op maandag 10 februari 2020 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die heeft kankerOw
True story
*geen bezwaar trouwens
WTF, nou bedankt hoor, ze loopt er al 20 jaar mee rondquote:Op maandag 10 februari 2020 01:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sorry en sterkte.
Ik heb ooit wel een kameraad gehad die de moeder van zijn vriend heeft geneukt, en zijn zus. En die vriend had geen idee.
Echt hehquote:Op maandag 10 februari 2020 01:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gedraag je eens even. Je kan toch niet ineens zo'n bak schuldgevoel op die argeloze user leggen?! Sterkte though 🌹
Inderdaad als het hem niet aanstaat.quote:
Inderdaad dat geldt voor alle vlakken van het leven.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Verbeter de wereld. Begin bij jezelf
Lol inderdaad als hij bedroefd is.quote:
Echt hequote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Verbeter de wereld. Begin bij jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |