quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
Oohja.... die voor je TS:
[ afbeelding ]
@:quotidien
quote:
Tr gezetquote:Op zondag 9 februari 2020 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
TS
je bent stom
SOOWWWWWWW SHOTS FIRED MATTIE KOEKOEK
Shut the fuck upquote:Op zondag 9 februari 2020 23:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ga je vlogs ergens anders plaatsen
Ja, Pferdelul is er zo een....quote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Quotidien het volgende:
Klacht: altijd op negatieve manier de confrontatie aangaan
Deze manquote:Op zondag 9 februari 2020 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Quotidien, kijk eens dom
Ja ho maar.
Sommige vrouwen staat een bril goed.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:07 schreef Nikonlover het volgende:
Oohja.... die voor je TS:
[ afbeelding ]
@:quotidien
Was dat een vrouw???quote:Op zondag 9 februari 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staat een bril goed.
Jij bent niet een van die sommigen.
Waar de fuck slaat dit op!!!!! Waarom direct denken dat het een vrouw is? Het kan ook genderneutraal zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staat een bril goed.
Jij bent niet een van die sommigen.
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:45 schreef Durmada het volgende:
Leuk topic voor debieltjes als nikonlover en quotidien blijkt maar weer
Jonge kom danquote:Op zondag 9 februari 2020 23:00 schreef Quotidien het volgende:
Niet louter op basis van een gentleman's agreement met respect edoch kwalitatief sterke argumentatie en met het nodige cachet, zonder enige hautainiteit maar ter lering ende vermaeck met elkander corresponderen![]()
Klacht: altijd op negatieve manier de confrontatie aangaan
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijkquote:Op zondag 9 februari 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mij in een rij met Nikonlover plaatsen, dan snap je het echt niet.
Lever geen uitkering dan met @Quotidien in de rij staanquote:Op zondag 9 februari 2020 23:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijk
Wat is mijn act?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.![]()
Ga elkaar lekker privé afzuigen ofzo
Je hoeft mijn posts niet te lezen.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei bezig met een vrij saaie en nutteloze act. Die van nikonlover is dan wellicht wel het allerkutst maar jij voedt die act alleen maar.![]()
Ga elkaar lekker privé afzuigen ofzo
Denken dat er rijen bij het UWV staanquote:Op zondag 9 februari 2020 23:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De rij bij het UWV lijkt me anders niet onwaarschijnlijk
Klopt je doet geen act maar bent echt een antifaquote:
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen topics eens doorlezen
Je bevuilt dit forum continu, er is letterlijk geen ontkomen aan. Misschien moet je eens overwegen wat anders met je leven te gaan doen. Ieder zijn ding hoor, maar ik zou er niet trots op zijn om als dé fake news idioot van FOK! gezien te worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hoeft mijn posts niet te lezen.
Zogenaamd slachtoffer spelen, aas zijn voor idioten als nikonlover, onzinnige discussies in stand houden dan wel nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zogenaamd slachtoffer spelen, aas zijn voor idioten als nikonlover, onzinnige discussies in stand houden dan wel nieuw leven inblazen.
Noem es voorbeelden dan. Ik weet niet waar je t over hebt.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bevuilt dit forum continu, er is letterlijk geen ontkomen aan. Misschien moet je eens overwegen wat anders met je leven te gaan doen. Ieder zijn ding hoor, maar ik zou er niet trots op zijn om als dé fake news idioot van FOK! gezien te worden.
Je verzonnen vriendin bijvoorbeeld. Heerlijk dat Faux je toen ontmaskerd heeftquote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ok maar kun je het toch omschrijven? Ik ben wel benieuwd wat mijn act is.
Waar heeft de ontmaskering plaatsgevonden? Met welk bewijs?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Je verzonnen vriendin bijvoorbeeld. Heerlijk dat Faux je toen ontmaskerd heeft
Aas? Gadverdamme nee. Ik kots op hem. Hoe kan hij dan aas zijn? Aas moet lekker zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?
Neem eens een kijkje je in het FB topic, waar je weggeluld bent.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Noem es voorbeelden dan. Ik weet niet waar je t over hebt.
Dus een paar mongolen die zitten te kutten in FB neem jij serieus?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje je in het FB topic, waar je weggeluld bent.
quote:Op maandag 10 februari 2020 00:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heeft de ontmaskering plaatsgevonden? Met welk bewijs?
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cmquote:Op zondag 9 februari 2020 23:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:haan33
@:michielos
@:watisverschil
@:fushia2
@:JochemSjakie
Ik heb een 36cm, je moeder is er gek opquote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cm
20cmquote:Op maandag 10 februari 2020 00:02 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Waarom staik erbij. Ik ben bered om mezelf te verdedigen aangezien iedereen mij op de meetup wil slaan. Maakt niet uit ben 198cm 101 kg puur spier 20cm
Het zijn eindeloze discussies die idioten als nikonlover alleen maar weer een platform geven om te reageren.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is er mis met discussies in stand houden? Slachtoffer waarvan? Hoezo ben ik aas van iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |