Je bent zelf onzin.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom staat dit in ONZ? Je bedoelt het dus niet serieus?
Ik vind het wel geinig.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
Die man heeft wel een uitgebreide garderobe,
maar wat heeft hij daaronder?
[ afbeelding ]
Een prachtige lekkere wollige pak borsthaarquote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
In plaats van dit met ons te delen, heb je het hier al eens over gehad met je huisarts of je ouders?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Een prachtige lekkere wollige pak borsthaar![]()
[ afbeelding ]
en zijn voeten zijn mooi! Ik wil aan zijn tenen sabbelen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Normaal walg ik van lichaamshaar en poten, maar alles aan hem is zo opwindend
Hij heeft wel behoorlijk grote handen,quote:Op zondag 9 februari 2020 00:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
😂🤣😂🤣😂🤣😂quote:Op zondag 9 februari 2020 00:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
In plaats van dit met ons te delen, heb je het hier al eens over gehad met je huisarts of je ouders?
Ik vind felle kleuren beter staan bij hemquote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak me wel een beetje zorgen. Nu is het die man dat is nog wel grappig, alleen vergeet niet dat stalking zo begint.quote:
Heeft deze man jouw hart ook al veroverd?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind felle kleuren beter staan bij hem
Niet nodig. Is al jaren aan de gang alleen hiervoor onder een andere username met een obessie voor Louis van Gaal ipv deze Pakistaanse knul.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik maak me wel een beetje zorgen. Nu is het die man dat is nog wel grappig, alleen vergeet niet dat stalking zo begint.
[..]
Heeft deze man jouw hart ook al veroverd?
Usernames graagquote:Op zondag 9 februari 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet nodig. Is al jaren aan de gang alleen hiervoor onder een andere username met een obessie voor Louis van Gaal ipv deze Pakistaanse knul.
Ook op Bokt flink actief dus je hebt te maken met een internetgekkie in de letterlijkste zin van het woord
Sanasoufiquote:
Hij heeft 5 haartjes zittenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Heb stalkingszaken meegemaakt waarin figuren dus daadwerkelijk iemand stalkte op deze manier. Dat wil je niet meemaken, zou ook niet weten wat je met zoiets moet of wat het beleid hier is met zulke dingen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet nodig. Is al jaren aan de gang alleen hiervoor onder een andere username met een obessie voor Louis van Gaal ipv deze Pakistaanse knul.
Ook op Bokt flink actief dus je hebt te maken met een internetgekkie in de letterlijkste zin van het woord
ONZ / Zo lief!!!!!quote:
Mods lachen het weg dus dan kan je verder niks he?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb stalkingszaken meegemaakt waarin figuren dus daadwerkelijk iemand stalkte op deze manier. Dat wil je niet meemaken, zou ook niet weten wat je met zoiets moet of wat het beleid hier is met zulke dingen.
Bokt ken ik verder niet, maar dat is dan ook een site waar deze Kluun actief is? Ik vind het wel zorgelijk maar wie ben ik.
Lijkt me niet wijs, ik weet niet of op dit forum iets wordt gedeeld van privé foto's, maar zo iemand zou maar een instagram, facebook of iets vinden van iemand hier die net iets 'te' open is en dan gestalkt worden door zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mods lachen het weg dus dan kan je verder niks he?
Een newbie die niet moet denken dat FOK! zich aan hem zal aanpassen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik vind het wel zorgelijk maar wie ben ik.
Bedankt homokleur2.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Een newbie die niet moet denken dat FOK! zich aan hem zal aanpassen.
Ach, we hebben ze nog gekker gehad hier hoor.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Lijkt me niet wijs, ik weet niet of op dit forum iets wordt gedeeld van privé foto's, maar zo iemand zou maar een instagram, facebook of iets vinden van iemand hier die net iets 'te' open is en dan gestalkt worden door zoiets.
Eigenlijk is het vragen om problemen.
Bedankt, ik noteer het. Op het internet is het sowieso wel oppassen geblazen, maar hier een tikkeltje meer.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, we hebben ze nog gekker gehad hier hoor.
Hou eens snel je bek en heb wat respect. Je weet niet eens waar je aan begint flikkertje.quote:
Echt een sukkeltje ben jequote:Op zondag 9 februari 2020 01:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt, ik noteer het. Op het internet is het sowieso wel oppassen geblazen, maar hier een tikkeltje meer.
Meisje, die man kent jou niet. Ik zal dit een keer zeggen en daarna nooit meer. Je moet denk ik gaan praten met je ouders, een huisarts of een broer of zus. Vertel hen wat je ons verteld en kijk hoe zij reageren. Misschien dat ze je kunnen helpen.quote:
Waar begin ik dan aan? Ik noem je homo jij noemt mij een flikkertje? Ik heb geen interesse in een sekspartij met jou maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hou eens snel je bek en heb wat respect. Je weet niet eens waar je aan begint flikkertje.
Kowed naar viva
quote:
Jij bent nieuw? Ook fan van prins Abid? Welkomstcadeau voor je:quote:Op zondag 9 februari 2020 01:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt, ik noteer het. Op het internet is het sowieso wel oppassen geblazen, maar hier een tikkeltje meer.
Hahaaaatjes. Je klinkt dom. Heel erg dom.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waar begin ik dan aan? Ik noem je homo jij noemt mij een flikkertje? Ik heb geen interesse in een sekspartij met jou maar leuk geprobeerd.
[..]
Ik ben nieuw maar niet bepaald een fan, ik vind dat hij mooi pingelt op dat ding. Maar het is en blijft toch een andere cultuur dan de onze. Waarom verdiep je je niet eens in zijn cultuur? En ga je eens met mensen praten van daar? Bouw het langzaam op.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:08 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Jij bent nieuw? Ook fan van prins Abid? Welkomstcadeau voor je:
Beste zanger ter wereld!!!!quote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben nieuw maar niet bepaald een fan, ik vind dat hij mooi pingelt op dat ding. Maar het is en blijft toch een andere cultuur dan de onze. Waarom verdiep je je niet eens in zijn cultuur? En ga je eens met mensen praten van daar? Bouw het langzaam op.
Zo gaat het leven de goeie zijn altijd bezet en de rotzooi die overblijft komt naar hier.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaaaatjes. Je klinkt dom. Heel erg dom.
Helaas geen aanwinst voor FOK!
Om eerlijk te zijn, ik heb hem ontmoet in het echt.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Beste zanger ter wereld!!!!
Je hebt geen smaak!
Oke, blijven oefenen. Dit schuldbesef toont aan dat je er mits hard werken wel kan komen.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo gaat het leven de goeie zijn altijd bezet en de rotzooi die overblijft komt naar hier.
Ik droom ervan dat ik ooit zo slim als jou kan zijn maar ik denk dat het nog wel even duurt totdat ik in het bejaardenhuis zit.
Fijne avond verder meneer.
Wah aapko Urdu aati hai?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb hem ontmoet in het echt.
Nee nee ik word al gecoacht door @Kluun1985quote:Op zondag 9 februari 2020 01:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oke, blijven oefenen. Dit schuldbesef toont aan dat je er mits hard werken wel kan komen.
Mag ik je coachen?
Je zou willen dat je zo goed kon acterenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee nee ik word al gecoacht door @:kluun1985
Met elke foto van die seniele papzak wel, maar ik weet niet of ik er vandaag tijd voor heb.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:29 schreef Fernweh het volgende:
@:ToT Jij kan hier vast wat leuks mee.
[ afbeelding ]
Kulta's kunnen best mooi zijn om aan te doen. Vooral als je een peghri op je hoofd hebt. Maar dat draagt jouw prins nog niet zie ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:25 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik word altijd vrolijk als ik zijn kleurrijke kleding zie! Dat is heel anders dan de klederdracht van onze Hollandse kinkels![]()
Dit is mooi:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dit is zo cool:
[ afbeelding ]
![]()
En deze mooie combi:
[ afbeelding ]
![]()
Blauw:
[ afbeelding ]
![]()
Al die kleuren staan hem goed!!! Rood, blauw, paars, geel etc.
WAT EEN MAN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |