SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe krijg je mooie vrouwen zo onaantrekkelijk mogelijk op een hoes
Ik dacht eigenlijk aan Kate Bush, maar die van jou is vast goed.quote:
Allebei goed! Allebei nul punten!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Kate Bush, maar die van jou is vast goed.
Als je een nummer over black bean soup kunt maken ben je voor mij sowieso al een heldquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je een nummer over black bean soup kunt maken ben je voor mij sowieso al een held
Van iemand die niet van jazz houdt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
Turn back the clock, maar van wie ook weer?
De politie?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Van iemand die niet van jazz houdt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
Turn back the clock, maar van wie ook weer?
quote:
Officiële song van de Olympische Spelen in Barcelona, 1992. Samen met "Barcelona" trouwens.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:41 schreef just me het volgende:
vriendjes voor het leven klinkt wel lief
En dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Officiële song van de Olympische Spelen in Barcelona, 1992. Samen met "Barcelona" trouwens.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Jose Carreras & Sarah Brightman - Amigos Para Siempre
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:41 schreef just me het volgende:
Zou een leuke titel voor een comedy zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:41 schreef just me het volgende:
Moet je wel een sulletje mee laten spelen, en een betweterige blondine.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou een leuke titel voor een comedy zijn
Mijn broer heeft de toenmalige vriendin van dat sulletje afgepaktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je wel een sulletje mee laten spelen, en een betweterige blondine.
Mary Lou van Steenis?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn broer heeft de toenmalige vriendin van dat sulletje afgepakt
Nee, de echte, buiten de serie om.quote:
Was dat niet echt dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de echte, buiten de serie om.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
en is het een blijvertje geworden ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, de echte, buiten de serie om.
Nee, na een jaar of 10 vonden ze het wel prima. Maar ze zijn nog steeds goede vrienden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En is hij daar nu nog steeds mee?
dus toch vriendjes voor het leven gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, na een jaar of 10 vonden ze het wel prima. Maar ze zijn nog steeds goede vrienden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
dus toch vriendjes voor het leven geworden
Wie wil er dan ook met een collega van de piepernijders van de Smiths gaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet niet meer van wie het is.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
Dat sulletje (Peter Lusse) is nu 60 jaar
vergeleken met wie ?quote:
Jezusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
Dat sulletje (Peter Lusse) is nu 60 jaar
Vergeleken met mezelf toen die serie er op was.quote:
Die vriendin ging dus voor een groen blaadje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus
Nou ja, we hebben onlangs de 50e verjaardag van mijn broer gevierd..
Yepquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vriendin ging dus voor een groen blaadje.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of je biertje al op is, Melting. Maar ik ga om 23.00 wel naar bed. Mijn dochter krijgt nog wat vriendinnen op bezoek en heeft me vriendelijk doch dringend verzocht naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |