Maar er moet staan Leonie is de Mol.quote:
Ja zeiden ze hier ook alquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:58 schreef Justevo het volgende:
Die Miljuschka heeft wel een flink stel werpheupen zeg, goeiendag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mol krijgt nooit de schuldquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:59 schreef I het volgende:
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Potverdorie, sow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
[..]
bohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
[..]
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Bruyneelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
ONCE op het kamerbordje. Wie heeft er bij ONCE gereden?
Hoax. Mil poept niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.
Breukinkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
ONCE op het kamerbordje. Wie heeft er bij ONCE gereden?
Dat was vorige weekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
Ah shit zal dit net de aflevering zijn dat niemand eruit gaat zekerheb al 2x niemand ingevuld in de prono en toen ging er toch iemand uit, maar nu heb ik johan ingevuld
Vorige week ging er niemand uit, vanavond welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
Ah shit zal dit net de aflevering zijn dat niemand eruit gaat zekerheb al 2x niemand ingevuld in de prono en toen ging er toch iemand uit, maar nu heb ik johan ingevuld
vorige week ging er niemand uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
Bondjes zijn walgelijk kutquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker op met je bondjes, niemand vindt dit leuk.
Vroeger deed ook niemand aan bondjes
ohja vergetenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Vorige week ging er niemand uit, vanavond wel
Dat dusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
Rik zei aan het begin "de naam van de mol ligt binnen handbereik", gok dat dat een verwijzing is naar deze opdracht
Ja, lekkerquote:
ja je vergeet ook wel eens wat je zegt over de molquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, lekker
Op de site van WIDM staat de naam van de Mol ook zag ik, bij de deelnemerslijst! We hebben 'm!
Wat genottelijk als je toevallig ooit wat basis Chinees hebt geleerd ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
Wel tof zoook een mindfuck voor de kandidaten
ja zal wel iets zijn als 3 vragen goed dan zie je de echte en als je 1 of meer fout hebt zie je geen echtequote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
Wel tof zoook een mindfuck voor de kandidaten
Na Klaas zullen ze niet zo dom zijn om.dit nog eens zo gemakkelijk weg te gevenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:09 schreef Momo het volgende:
Oh dit is wel iets om uit te pluizen later
ja das niet zo bijzonder voor een homo toch?quote:
SM?quote:
Dit helaasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
Sowieso krijgen wij die naam pas in beeld in aflevering 10. De kandidaten kunnen het misschien al wel zien
ja maar ja ik denk niet dat ze klees te zien krijgen voor ze rick spreken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou gewoon die 250 pakken hoor, stop die waaiers maar in je reet, dit is niet te doen
Maar dat weet je niet van te voren dat het zo lastig isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou gewoon die 250 pakken hoor, stop die waaiers maar in je reet, dit is niet te doen
Maar je weet/kunt redelijkerwijze vermoeden dat het niet drie waaiers zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja ik denk niet dat ze klees te zien krijgen voor ze rick spreken.
kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je weet/kunt redelijkerwijze vermoeden dat het niet drie waaiers zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:13 schreef Moira het volgende:
"oh daar gaan we, oh da's mijn naam, oh oke"
Ze zullen vast niet alle namen en waaiers in beeld brengen, anders heb je als kijker de mol binnen no-time gevonden.quote:
Dit zou te voor de hand liggend zijn... toch? Ik vertrouw sowieso niets meer in dit programmaquote:
Zo te lezen is Mark Rutte de mol.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt ze er nu net achter dat ze de mol is?
Ja iedereen hun naam staat vast wel ergens, dus ook die van de mol, ze pissen dus nu een hoop geld wegquote:
lijkt me toch wel anders hadden ze die niet hoeven leren toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Buddy jongen, wie zegt dat 'is de mol' er ook bij staat?
In Belgiė begonnen ze het seizoen zonder Mol, in Nederland doen ze het gewoon over en doen ze de eerste helft van het seizoen zonder Molquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt ze er nu net achter dat ze de mol is?
Lol of geen een keer helemaal gern mol dat zou ook wel mooi zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Belgiė begonnen ze het seizoen zonder Mol, in Nederland doen ze het gewoon over en doen ze de eerste helft van het seizoen zonder Mol
Klopt, maar Leonie is de mol, dus dit is gewoon een slimme zet van Buddy.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:16 schreef Moira het volgende:
Maar Buddy was ook specifiek naar Leonie aan het zoeken, als die de mol niet is zie je dus sowieso niks
Die eindigt, net als degene die je hiervoor postte, met 'is de mol'. Maar ja.quote:
Ik verwacht dat Rik zegt dat één persoon voor geld ging.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
als er straks wordt gemeld dat Nathan als enige voor het geld ging...
is hij voor niemand meer de mol dus?
Nah, of gewoon een rookgordijn voor de groep he. 250 is niks als de groep daardoor denkt dat jij de mol bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef Nizno het volgende:
als er straks wordt gemeld dat Nathan als enige voor het geld ging...
is hij voor niemand meer de mol dus?
'De mol is...'quote:
Vast wel iemand die mandarijn kan die nu meekijkt. Dus als er een waaier in beeld komt met 'Buddy is de Mol' lijkt me dat sterk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me niet dat ze de waaier met de naam van de mol echt vol in beeld gaan brengen nu.
dat zou jammer zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik zegt dat één persoon voor geld ging.
precies dus zo onmols is het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef Justevo het volgende:
[..]
Nah, of gewoon een rookgordijn voor de groep he. 250 is niks als de groep daardoor denkt dat jij de mol bent.
'.. is de Mol'quote:
Wacht, deze man probeert grappig te doen op podia als baan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zag Johan gisteren op n cabaretavond. Hij was zo niet grappig
Ja die krijgt de kijker niet te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vast wel iemand die mandarijn kan die nu meekijkt. Dus als er een waaier in beeld komt met 'Buddy is de Mol' lijkt me dat sterk.
Wat Nathan zegt klopt ook gewoon voor de kijkers. No way dat ze de mol in deze aflevering al in beeld gaan brengen. Ze weten donders goed dat mensen thuis frame voor frame naar alle waaiers gaan kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vast wel iemand die mandarijn kan die nu meekijkt. Dus als er een waaier in beeld komt met 'Buddy is de Mol' lijkt me dat sterk.
Dit. Maar er worden wel weer molloten beziggehouden die toch gaan zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mensen betalen ervoor?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wacht, deze man probeert grappig te doen op podia als baan?
Voor het zoeken toch? Om te lerenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:21 schreef Nizno het volgende:
ow moest hij zn naam ook nog schrijven dan?
Wiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'.. is de Mol'
Maar één lettergreep. Klees?
Nathan zou een betere cabaretier zijn dan Johan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een grotere sukkel dan Johan heb gezien. Hij haalt met alles wat hij doet het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Goedkoop cabaret in Amsterdam heet t. Je weet vantevoren niet wie er gaan optreden.quote:
quote:
wantrouwen en mindfuck?quote:
Dag in, dag uit volle bak fysiek bezig zijn en ook nog letterlijk elk detail willen onthouden, de godganse dag door, lijkt me best pittig ja.quote:
nee hoor de mol krijgt nooit een rood schermquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nathan gaat eruit. Spreiden op 4 is niet verstandig meer in dit stadium.
Nog even geduld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:22 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een grotere sukkel dan Johan heb gezien. Hij haalt met alles wat hij doet het bloed onder m'n nagels vandaan.
Die kreeg meer mensen mee met zijn speeches denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:25 schreef Justevo het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Johan of Hitler werd het een coin toss.
Ja, nou weten we het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:25 schreef Justevo het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Johan of Hitler werd het een coin toss.
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Voelen jullie ook steeds een 'rodeschermmuziekje'?
iddquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Die joker was 'ie toch kwijt geweest als 'ie 'm had ingezet
Duurt vrij lang inderdaadquote:
Serieus? De helft van de opdrachten vallen me tegenquote:
Vind het 1 van de minste. Kandidaten vind ik naast Nathan ook helemaal niks.quote:
Ik vind het ook een beetje tamquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus? De helft van de opdrachten vallen me tegen
Dat is zwaar voor Leoniequote:
De omgeving is daar best mooi, maar voor de meeste van deze opdrachten had je niet naar China gehoeven..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eens. Het is allemaal zo tam dit jaar en de groep weet ook nog niet echt te boeien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:31 schreef Revanches het volgende:
[..]
Vind het 1 van de minste. Kandidaten vind ik naast Nathan ook helemaal niks.
Door het schaatsen jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh Moltalk is weer ergens anders deze week of niet?
Jammer zeg! Nou, dan maar geen MolTalk.quote:
Oh kut ja, snel overschakelenquote:
Jaquote:
Geen vlok sneeuw gevallen dit jaar maar schaatsen is ineens weer belangrijkquote:
Ik vind het echte klassieke Mol-opdrachten, zoals in de eerste seizoenen zonder pompeus camerawerk dat alleen maar voor een sluier over de opdrachten zorgde. Hier valt echt in te speuren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
verstandigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier werkt het.
Maar ik durf de pagina niet te verversen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:39 schreef svann het volgende:
Ik moet een nieuwe tunnel zoeken, geloof ik.
Nathan pakt geld terwijl het niet hoefde.
maar het zorgt er voor dat nathan niet verdacht wordt door de rest want ja een mol pakt toch geen geld...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:39 schreef svann het volgende:
Ik moet een nieuwe tunnel zoeken, geloof ik.
Nathan pakt geld terwijl het niet hoefde.
Datquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het zorgt er voor dat nathan niet verdacht wordt door de rest want ja een mol pakt toch geen geld...
en het is maar 250 euro
Kan de Mol geen geld winnen dan? Wat gebeurt er in de finale als beide andere kandidaten verkeerd kiezen en er dus geen winnaar is?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het zorgt er voor dat nathan niet verdacht wordt door de rest want ja een mol pakt toch geen geld...
en het is maar 250 euro
de mol wint de pot niet idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan de Mol geen geld winnen dan? Wat gebeurt er in de finale als beide andere kandidaten verkeerd kiezen en er dus geen winnaar is?![]()
het meeste antwoorden die ze goed gokken, in welke groep zat de mol, welke kleur kleren had de mol aan. etcquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan de Mol geen geld winnen dan? Wat gebeurt er in de finale als beide andere kandidaten verkeerd kiezen en er dus geen winnaar is?![]()
ja alleen het is jammer dat Klees niet de mol isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef eborn het volgende:
Ik vond dat wel een aardige verborgen hint als het klopt. Dat bij Claes als enige het onder de grond muziekje van Mario gespeeld werd
Topshow.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
MolTalk heeft al het uitzoekwerk al gedaan
dat zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
MolTalk heeft al het uitzoekwerk al gedaan
ow heb ik die aankondiging gemist?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Moltalk dus volgende week ook niet op NPO3
Dadelijk om 22.20 Moltalk op NPO 1quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Jammer zeg! Nou, dan maar geen MolTalk.
Hier:quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Legoblokje het volgende:
Op het WIDM forum zijn ze wel rouwig om Johan
ow toen luisterde ik al niet meer echt... hoorde iets van rop die mopperde niet meer te weten wie volgende week kwam en toen was mijn attentiespanne al weg omdat ik geen beeld er bij had, alleen geluidquote:
ja weet ik ik heb al online gekeken, had gemist dat uitzending van vlg week ook niet op npo3 komt.quote:
Dan is er weer schaatsje rijden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Moltalk dus volgende week ook niet op NPO3
Nu was dat wel het vraagteken, dat rood was in plaats van wit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Als Nathan de Mol blijkt te zijn, dan kan Johan zich wel voor zijn kop slaan. Nathan liep een letter voorbij geloof ik
Ach wel een manier om mensen ook eens naar die andere zenders te laten kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is er weer schaatsje rijden.
en ze denken op npo1 dat deze serie mooi kan profiteren van de kijkcijfers van widm omdat de talk er na zit en widm er voor..... lekker blijven hangen kijkertjesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is er weer schaatsje rijden.
Ik heb ook gezien maar dan op NPO 1 extra. Leuke uitzending moltalk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef Nizno het volgende:
ja weet ik ik heb al online gekeken, had gemist dat uitzending van vlg week ook niet op npo3 komt.
Er komt vast in de laatste afbeelding weer een baanbrekend shot van de Mol die naar zijn/haar eigen waaier toeloopt en die vrouw een duimpje geeft ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
Ho wacht eens even. Wat nou als de MOL gewoon voorbij liep tijdens die opdracht met de waaiers?![]()
![]()
Of de Mol loopt daar gewoon rond zoals Jan Versteegh ooit deed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komt vast in de laatste afbeelding weer een baanbrekend shot van de Mol die naar zijn/haar eigen waaier toeloopt en die vrouw een duimpje geeft ofzo.
Dit is ook een goede reden dat Nathan niet de mol kan zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er komt vast in de laatste afbeelding weer een baanbrekend shot van de Mol die naar zijn/haar eigen waaier toeloopt en die vrouw een duimpje geeft ofzo.
Met die strakke broek godsammequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of de Mol loopt daar gewoon rond zoals Jan Versteegh ooit deed.
Trouwens Miljuschka![]()
![]()
? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is ook een goede reden dat Nathan niet de mol kan zijn.
Is een uitgelezen mogelijkheid om lekker naar de camera te praten terwijl er geen kandidaat in de buurt is.
Het is nu gewoon op NPO1quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Npo1 extra Ziggo kanaal 128. Niet in m'n abonnement uiteraard
Ah, ok. Dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar ik keek live mee via NPO Start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |