quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik alleen espri nog maar te herkennen.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:27 schreef espri het volgende: [..]
Ik draag een espri(t) horloge....![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:30 schreef espri het volgende: [..]
Zal ook een krant onder mn arm schuiven of een zonnetje op mn wang tekenen.
Wil je mij herkennen? Ik ben degene die de microfoons verstopt.quote:
Kan ik je al verplaatsen naar 'aanwezig' ?quote:
Ik vind van wel hoor...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ik je al verplaatsen naar 'aanwezig' ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Wil je mij herkennen? Ik ben degene die de microfoons verstopt.
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Als je mij wil herkennen, ik ben degene di bij Espri op schoot zit.
![]()
Je kan me verplaatsen naar 'waarschijnlijk'.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ik je al verplaatsen naar 'aanwezig' ?
Waar zouden we jou van kennen ?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan me verplaatsen naar 'waarschijnlijk'.
Ik ga mijn best doen om erbij te zijn.
Espri is degene met een glas wijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Jammer.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knoop doorgehakt
helaas . sjaak afhaak
gaat niet lukken 29 febr a.s.
![]()
Vanmiddag wijzig ik mijn username naar Zimmallawoodiewapperdakschoffelaar.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik maak voor iedereen een feestmuts met zijn/haar naam![]()
Jammer Struis
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag wijzig ik mijn username naar Zimmallawoodiewapperdakschoffelaar.
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag wijzig ik mijn username naar Zimmallawoodiewapperdakschoffelaar.
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Geen probleem..
*1 x muts maat waterhoofd
Hosselenquote:Op zondag 9 februari 2020 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een onopvallende user![]()
En jij dan? Waar staat chufi om bekend?
Voor iemand die er geen ruk aanvindt heb je het er maar druk meequote:
waar vind ik geen ruk? waar zeg ik het dat?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor iemand die er geen ruk aanvindt heb je het er maar druk mee
quote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor iemand die er geen ruk aanvindt heb je het er maar druk mee
omdat ik niet naar de Meet kom? bedoel je dat?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
waar vind ik geen ruk? waar zeg ik het dat?
doe eens een linkje?
Het is geen verplichting. Alsjeblieft nietquote:Op zondag 9 februari 2020 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
omdat ik niet naar de Meet kom? bedoel je dat?
ik wist niet dat dat een verplichting was
Ja dat hosseltopic kwam dus toevallig per sprake... i.v.m. deze vraagquote:Op zondag 9 februari 2020 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is geen verplichting. Alsjeblieft nietgraag of niet.
Ik probeer gewoon een gezellige borrel te organiseren voor mensen die dat leuk vinden.
En ik vroeg me af wat een hosseltopic uit 2013 er mee te maken had.
Begrijpt u?quote:Op zondag 9 februari 2020 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben een onopvallende user![]()
En jij dan? Waar staat chufi om bekend?
Doe we wel via de DM danquote:Op zondag 9 februari 2020 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keertje in Amsterdam Meeten...lekker met zijn tweetjes![]()
in het geheim
Dank je.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat hosseltopic kwam dus toevallig per sprake... i.v.m. deze vraag
[..]
Begrijpt u?
En voor de rest wil ik jullie állemaal héél veel plezier wensen op jullie Meet
Een PM per DM.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]ja wat dacht JIJ dan
![]()
dat is Privé Meet
Dan gaat het sowieso niet door Fann DM't nooitquote:
Alleen met Chuffi.... elke avondquote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan gaat het sowieso niet door Fann DM't nooit
Ik ken zijn pijnquote:Op zondag 9 februari 2020 16:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen met Chuffi.... elke avond![]()
en 's morgens weer........
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ga jij nou maar naar de meet....
ga je daar lekker klagen
Die had ik zelf al in gedachte anders herkennen mensen me nietquote:Op zondag 9 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik maak voor iedereen een feestmuts met zijn/haar naam![]()
Jammer Struis
Stop er dan zelf ook mee nu.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het gaat nooit ophouden dat gezeik.... gaat ze straks weer klagen dat ik haar stalk
Daar lijkt het wel verdomd veel op maar ik stop er mee. Ik reageer niet meerquote:Op zondag 9 februari 2020 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het gaat nooit ophouden dat gezeik.... gaat ze straks weer klagen dat ik haar stalk
oh! dan kom ik wel!quote:Op zondag 9 februari 2020 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom ook niet dat gezeur en gezeik in het 40+ Ik ben het zat.
Valt volgens mij wel mee met het gedoe hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 09:16 schreef notturna het volgende:
Ik heb maar niet teveel terug gelezen, maar jammer dat er zo’n gedoe kennelijk ontstaat over een meeting. oma-Nijn van Sodknetters en mij kom je de 29e niet af. Wij komen gezellig een bakkie doen.
Oh ja en het stormde ook nog. Dubbelop dus, moet zeggen ben ook kennelijk niet helemaal wakker.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee met het gedoe hoor
Het was volle maan gisteren
Gezellig, ik verheug me er erg op.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:16 schreef notturna het volgende:
Ik heb maar niet teveel terug gelezen, maar jammer dat er zo’n gedoe kennelijk ontstaat over een meeting. oma-Nijn van Sodknetters en mij kom je de 29e niet af. Wij komen gezellig een bakkie doen.
Ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellig, ik verheug me er erg op.![]()
Ik ookquote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 09:16 schreef notturna het volgende:
Ok verhelderend.quote:
Sodeknetters en mijzelf hebben een hotel.quote:
Ok welke ik durf wel in het zelfde gebouw te zittenquote:Op maandag 10 februari 2020 17:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Sodeknetters en mijzelf hebben een hotel.
Wij zitten in het NH.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok welke ik durf wel in het zelfde gebouw te zitten
Ok thanks. Het is al een grote stap. Ik wil niet alleen naar huisquote:
Ja ik ben ook blij dat ik niet alleen hoef, want dat is idd een flinke stap.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok thanks. Het is al een grote stap. Ik wil niet alleen naar huis
Prisha zit ook in NH.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
Oh en even een vraagje wie neemt er een hotel. Gewoon zomaar.
Oh goohhhhd die springt van balkon heen en weerquote:
Jij hebt toch een feestmuts op...niemand herkent jequote:Op maandag 10 februari 2020 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh goohhhhd die springt van balkon heen en weer
Ik rol wel watquote:
Ik ook, maar dat zijn de balletjes gehakt....quote:
Dan komt SBE waarschijnlijk tochquote:Op maandag 10 februari 2020 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik haat gezellig, ik kom toch maar niet
ik log gewoon in op de streamquote:Op maandag 10 februari 2020 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat we geheimhoudingsplicht hebben, anders had je het na afloop hier kunnen lezen
Dat ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goh... Zo gaan we de 300 topics wel redden![]()
![]()
Het niets vinden, maar je poten breken om het af te zeiken en op de hoogte te blijven.
goh, een grapje maken, nou poehquote:Op maandag 10 februari 2020 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Goh... Zo gaan we de 300 topics wel redden![]()
![]()
Het niets vinden, maar je poten breken om het af te zeiken en op de hoogte te blijven.
Ik bezeik me..gelukkig had ik nog een Utozeiltje.quote:
jammer dat je er zo mee omgaatquote:Op maandag 10 februari 2020 22:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bezeik me..gelukkig had ik nog een Utozeiltje.
Want?quote:
Goed verhaal..lekker kortquote:
Als je komt maakt Oma Nijn er 1 voor jequote:
met een pompoen?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je komt maakt Oma Nijn er 1 voor je
@oma-Nijn met een pompoen?quote:
Dat zou wel jammer zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:32 schreef Tailless het volgende:
Er is een kans dat ik er niet bij ben.
Hangt nu echt even van familie af gaat niet zo goed namelijk. Dus hoop er bij te zijn maar deze maand plan ik alleen nog dingen die ik af kan zeggen.quote:
Is toch prima. Dat is belangrijkerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:44 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hangt nu echt even van familie af gaat niet zo goed namelijk. Dus hoop er bij te zijn maar deze maand plan ik alleen nog dingen die ik af kan zeggen.
Viking muts voor mij graagquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, sorry lag al in mijn mandje.
Geen pompoen... zoiets i.v.m. de privacy![]()
[ afbeelding ]
Princess Margriet plantsoenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
Er zijn 6 NH hotels in den HaagWaar welke liefst snel anders ben ik van Ja ik ga Nee ik ga niet
Ja dat is een dreigement
NH Hotel Den Haag , Pr. Margriet plantsoen in het WTCquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
Er zijn 6 NH hotels in den HaagWaar welke liefst snel anders ben ik van Ja ik ga Nee ik ga niet
Thank youquote:
Ok thanks even bellen. Ik ben er uit. Ik ga !!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
NH Hotel Den Haag , Pr. Margriet plantsoen in het WTC
Ja dat is een dingetje met mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:13 schreef espri het volgende:
[..]
Geen weg meer terug nu natuurlijk he?
Ik dm je welquote:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor de kosten opdraait. Ik neem aan dat we er wel uitkomenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is toch prima. Dat is belangrijker![]()
In de week voor de meet vraag ik nog één keer aan de aanmelders of ze komen.
In verband met mijn boodschappen.
In ieder geval veel sterkte ermee.
Niet !! bij misschienquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je stond al bij 'aanwezig', dus je moest wel
Qua hapjes zijn jullie mijn gasten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor de kosten opdraait. Ik neem aan dat we er wel uitkomen
En de wol voor de mutsen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Qua hapjes zijn jullie mijn gasten.
De drankjes zijn voor eigen rekening.
Op de eerste na natuurlijk
Ik was zo enthousiast en heb je naar zeker laten zettenquote:
Het is niet nodig hoor maar ik heb er zin inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Qua hapjes zijn jullie mijn gasten.
De drankjes zijn voor eigen rekening.
Op de eerste na natuurlijk
Ja ik ziet het maar nu klopt het weerquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was zo enthousiast en heb je naar zeker laten zetten
Heb net een schaap gekocht🧐quote:
Iedereen zijn/haar eigen muts maar meenemen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb net een schaap gekocht🧐
Sorry, ik moet je teleurstellen. Het was een geintje. Ik ben niet zo handig
Misschien een schrale troost, maar er zijn er meer. Nu met zoveel nieuwe mensen vind ik het ook weer spannend. Komt goed.. ik mag van opa Nijn niemand vermoorden of zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]Je wil niet weten hoe ik in mijn broek poep voor dit soort gedoe.
Ja dat is leuk maar mag IK iemand vermoorden?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost, maar er zijn er meer. Nu met zoveel nieuwe mensen vind ik het ook weer spannend. Komt goed.. ik mag van opa Nijn niemand vermoorden of zo.
Beloofd?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost, maar er zijn er meer. Nu met zoveel nieuwe mensen vind ik het ook weer spannend. Komt goed.. ik mag van opa Nijn niemand vermoorden of zo.
Ach, misschien bedenkt hij zich nog. Ik moet iedere keer De Dees vragen de OP te wijzigen...en ik heb geleerd, dat DM de doodsteek is🤐quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:26 schreef D. het volgende:
Ik zie dat SBE ook nog op aanwezig staat.
Was ie ongesteld of zou ie echt niet komen?
Zal het vragenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar mag IK iemand vermoorden?
Die is kwaad zo nu en dan om niks.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:26 schreef D. het volgende:
Ik zie dat SBE ook nog op aanwezig staat.
Was ie ongesteld of zou ie echt niet komen?
Enkel licht verwonden?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ik mag van opa Nijn niemand vermoorden of zo.
Ja zo ben ik niet, alles of niks.quote:
Dat wisten we al uiteraard, de vraag is of ie het zelf zal toegeven en zich weer aan komt meldenquote:
Hij schiet wel eens uit de bocht, ik ook en wie niet. Die komt vast welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wisten we al uiteraard, de vraag is of ie het zelf zal toegeven en zich weer aan komt melden
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij schiet wel eens uit de bocht, ik ook en wie niet. Die komt vast wel
Leuk dat je komt Soury.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]Je wil niet weten hoe ik in mijn broek poep voor dit soort gedoe.
Thanks maar juich niet te snelquote:
ik lul ook maar watquote:
Is volgens mij ook wel een vereiste om op Fok! rond te lopen.quote:
Oh jah !!quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Is volgens mij ook wel een vereiste om op Fok! rond te lopen.
Ja ik heb de knop omgezet. Vandaag wil ik weer nietquote:
Maar je hebt geboekt toch?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb de knop omgezet. Vandaag wil ik weer niet
Oh ja zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar je hebt geboekt toch?
Het is inderdaad wel apart om af te spreken met een groep mensen waar je veel mee op een forum zit, maar nog nooit ontmoet hebt. Bij de meesten hier heb ik wel een plaatje in mijn hoofd. En van een aantal ga ik binnenkort het echte plaatje zien. En zij van mij. Dat kan maf uitpakken denk ik.
Maar het zal vast gezellig worden.
Jij gaat gewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb de knop omgezet. Vandaag wil ik weer niet
Dat is het leuke, je hebt al beeld in je hoofd en is eigenlijk altijd totaal anders.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar je hebt geboekt toch?
Het is inderdaad wel apart om af te spreken met een groep mensen waar je veel mee op een forum zit, maar nog nooit ontmoet hebt. Bij de meesten hier heb ik wel een plaatje in mijn hoofd. En van een aantal ga ik binnenkort het echte plaatje zien. En zij van mij. Dat kan maf uitpakken denk ik.
Maar het zal vast gezellig worden.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik weer aan UTO-Ruud denken
Godver.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Iedereen een blij maken met een zieke kipquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee precies. Gewoon wegblijven.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen een blij maken met een zieke kip
Het gratis rondje van opa Nijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het 1e drankje is een Corona.
Ik hou het wel bij wijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het 1e drankje is een Corona.
Dacht het nietquote:
Dacht het nietquote:
Vuile Billy🧐😂😂quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Is het al bekend?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:38 schreef oma-Nijn het volgende:
We reden net langs een bepaald hotel en er worden hekken geplaatst.😎
🙉🙈🙊
Jaquote:
Ik moest vergunning aanvragen en heb de sc uitgeprintquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Wow er worden zelfs dranghekken geplaatst vanwege de meet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest vergunning aanvragen en heb de sc uitgeprint
Ja, jij denkt dat het makkelijk is zo'n meet...Ik heet geen Krikkequote:
Ik vind het heel makkelijk zo'n meet. Ik kom naar binnen gewandeld en een paar uur later strompel ik weer naar buiten. Piece of cakequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, jij denkt dat het makkelijk is zo'n meet...Ik heet geen Krikke
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest vergunning aanvragen en heb de sc uitgeprint
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het heel makkelijk zo'n meet. Ik kom naar binnen gewandeld en een paar uur later strompel ik weer naar buiten. Piece of cake
Lach maar ze reden hier onder politiebegeleiding door de straat, daarna nog 7 vrachtwagens en een kraanwagen. Ik heb een kwartier moeten wachten voordat ik over kon steken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Wow er worden zelfs dranghekken geplaatst vanwege de meet
Dat klinkt inderdaad als een makkie, ga jij wel weer naar huis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het heel makkelijk zo'n meet. Ik kom naar binnen gewandeld en een paar uur later strompel ik weer naar buiten. Piece of cake
Daar ben je weer! Ik had bijna een ambert alert voor je geregeldquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach maar ze reden hier onder politiebegeleiding door de straat, daarna nog 7 vrachtwagens en een kraanwagen. Ik heb een kwartier moeten wachten voordat ik over kon steken.
Hehhhh Eendquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach maar ze reden hier onder politiebegeleiding door de straat, daarna nog 7 vrachtwagens en een kraanwagen. Ik heb een kwartier moeten wachten voordat ik over kon steken.
Dat ballentrauma gaat je nog lang achtervolgen geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ja, en ik sta nu met gevaar voor eigen leven die fucking soepballen te beschermen...en dan 's nachts teruglezen wat jullie er van vonden
Nee, ik logeer bij @espriquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een makkie, ga jij wel weer naar huis?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had even afstand van alles om mij heen genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je weer! Ik had bijna een ambert alert voor je geregeld
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat ballentrauma gaat je nog lang achtervolgen geloof ik
Lach maar toen ik terug naar huis ging moest ik weer een kwartier wachten omdat ze op de terugweg waren.quote:
Dat is soms wel eens fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had even afstand van alles om mij heen genomen.
Adem in en adem uitquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had even afstand van alles om mij heen genomen.
Soms is het gewoonweg even verstandig maar terug naar de meet.quote:
Niet zo zeuren, er wordt aan gewerkt, we zijn allemaal op dieetquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach maar toen ik terug naar huis ging moest ik weer een kwartier wachten omdat ze op de terugweg waren.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms is het gewoonweg even verstandig maar terug naar de meet.
Ik niet, ik kan mij achter het dranghek verstoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, er wordt aan gewerkt, we zijn allemaal op dieet
Je komt toch wel binnen voor een beroemd soepje hè?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan mij achter het dranghek verstoppen.
Zonder kloppen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:56 schreef espri het volgende:
[..]
Je komt toch wel binnen voor een beroemd soepje hè?
Echt wel, ik kom op je schoot zitten en zeg tegen de barman ofdat die een rietje voor Sofietje heeft.quote:
Ik laat oma je zo weer om een dranghek vouwen zodra je maar naar m’n schoot kijkt...quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik kom op je schoot zitten en zeg tegen de barman ofdat die een rietje voor Sofietje heeft.
Ik kijk niet naar je schoot, ik leg er gewoonweg een waterpas op. Als het waterpas is dan zit het beter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ik laat oma je zo weer om een dranghek vouwen zodra je maar naar m’n schoot kijkt...
Rietje in je oog🧐quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik kom op je schoot zitten en zeg tegen de barman ofdat die een rietje voor Sofietje heeft.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ik laat oma je zo weer om een dranghek vouwen zodra je maar naar m’n schoot kijkt...
quote:
@oma-Nijn wil je de boel een beetje afdekken à la Dexter? Met plastic en zo?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ga wel bij Tonja zitten.
Je kan vragen en eisen wat je wilt maar jij kan mijn gedachten niet veranderen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
@:oma-nijn wil je de boel een beetje afdekken à la Dexter? Met plastic en zo?
Je uto-zeiltje gaat het niet redden vrees ik![]()
Wel je zitplaatsquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan vragen en eisen wat je wilt maar jij kan mijn gedachten niet veranderen.
Dat zal espri leuk vinden. Jij op haar éne knie en ik op de andere.quote:
Ik ga niet op espri zitten. En jij ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal espri leuk vinden. Jij op haar éne knie en ik op de andere.
Dus komt het helemaal goedquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
Oma Nijn bepaalt de tafelschikking ...
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
Oma Nijn bepaalt de tafelschikking ...
quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb dat gehoord van ervaringsdeskundigen
Lach maar, ik kreeg net de melding van die tent dat ze de biljarttafel enzo hebben opgeruimd als wij komen.quote:
Ik kom naakt binnenlopen dan herken je mij sowieso niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vermoming is binnen wacht alleen nog op de pruik
[ afbeelding ]
Ah heel slim, dan weet ik waaraan ik je niet moet herkennenquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vermoming is binnen wacht alleen nog op de pruik
[ afbeelding ]
Dat is alleen omdat het valluik eronder zit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach maar, ik kreeg net de melding van die tent dat ze de biljarttafel enzo hebben opgeruimd als wij komen.
* SBE noteert dat hij over de deurmat moet springen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat het valluik eronder zit.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE noteert dat hij over de deurmat moet springen.
Er komt een pool te staan ..quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach maar, ik kreeg net de melding van die tent dat ze de biljarttafel enzo hebben opgeruimd als wij komen.
Wat heb ik aan een Pool?quote:
O, ja.quote:
Dat kan ook zonder zwembroek.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
zwembroek mee Eend .. lekker pooldelen
maar dan moet al die dames zo blozenquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder zwembroek.
Jouw charmes trekken de aandacht wel weg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
maar dan moet al die dames zo blozen
Het is helemaal goed hoor. Je bent geen verantwoording schuldig waarom je wel of niet zou komen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Update: er rijden die dag geen treinen tussen Utrecht en Ede Wageningen, dus de terugweg was voor mij sowieso een hele opgave. De snelbussen rijden nooit op tijd of zijn overvol en daardoor kan ik mijn bus naar mijn gat wel eens missen. Dus dan moet ik nog meer extra reistijd inplannen waardoor ik zo langzamerhand om 9 uur in de avond moet vertrekken.
Kortom het universum is tegen mij om mij op die meet te krijgen die dag.
Ik denk dan toch, dat de weg terug naar buiten sneller gaatquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom naakt binnenlopen dan herken je mij sowieso niet.
KUTquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:40 schreef oma-Nijn het volgende:
@:tonja
@:Sodeknetters
@:notturna
@:drakin
@:Superbadeendje
@:Tailless
@:chufi
@:ChocoFan
@:D.
@:Lucky2Bastard
@:Soury
@:Gast_op_afstand
@:Straatverlichting
@:Domnivoor
Van sommigen weet ik, dat ze roken, maar niet van allemaal, vandaar dat ik het maar zo doe.
Er hangt geen sigarettenautomaat en de dichtsbijzijnde winkel is de Spar, dat zal ongeveer 300/400 meter lopen zijn. DIe sluit om 21.00 uur.
Er is nog wel ergens een avondwinkel, maar die is een stuk verder weg.
Dus neem genoeg te roken mee.
Blowen en dergelijke wordt niet geaccepteerd trouwens.
Ik wil het toch even vermeld hebben om eventuele misverstanden te voorkomen.
[Einde dienstmededeling]![]()
Dank!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Van sommigen weet ik, dat ze roken, maar niet van allemaal, vandaar dat ik het maar zo doe.
Er hangt geen sigarettenautomaat en de dichtsbijzijnde winkel is de Spar, dat zal ongeveer 300/400 meter lopen zijn. DIe sluit om 21.00 uur.
Nee, dat gebeurde nog wel eens als de kroegeigenaar er zelf was.quote:
Dat weet ik niet, maar van jou wist ik het zekerquote:
Ik rook maar ik ben inmiddels gewend aan de regels. Sterker nog ik rook niet graag in gezelschap.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde nog wel eens als de kroegeigenaar er zelf was.
Maar die is net geopereerd en rookt niet meer.
Dat denk ik niet hoor. Tonja rookt ik denk dat we zeldzaam zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef espri het volgende:
[..]
Ah kijk, dus op een gegeven moment zitten alleen wij 2 nog binnen.
Ik had ook altijd bergen peuken. Blij dat ik er vanaf ben. Wat een armoe, met je poten in de sneeuw of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
KUTIk zorg wel voor mijn rookwaar. Ik neem bv een slof mee voor 1,5 dag
Tegen die tijd zal het wel stormen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch niet. Ik had al gezien dat er een terras is en dat ik daar moest gaan zitten roken.
Gezellig!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had ook altijd bergen peuken. Blij dat ik er vanaf ben. Wat een armoe, met je poten in de sneeuw of zo.
Er hangt wel een heater en het zonnescherm is naar beneden, dus jullie zitten wel droog.
Die stoelen langs de kroeg staan er altijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het wel stormen.
Echt niet, gaat gewoon mooi weer zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het wel stormen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Tonja rookt ik denk dat we zeldzaam zijn
En Silverfoxquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef espri het volgende:
[..]
Volgens mij rookt er bijna niemandquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik ga niet weer beginnen met roken omdat iedereen buiten staat hoor
Wordt binnen toch niet gerookt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Na 22.30 uur mag er ook geen glaswerk meer naar buiten.
Ik weet het niet van iedereen, maar enkelen nogquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij rookt er bijna niemand
Er moet er toch 1 die soepballen bewakenquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Wordt binnen toch niet gerookt?
Kan daar niet tegen
Ik ben de beste ballenbewaaksterquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er moet er toch 1 die soepballen bewaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
SBE zit al op je schootquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:08 schreef drakin het volgende:
Bijgelezen, klonk even alsof de kroeg compleet voor ons was afgehuurd en er dan wel binnen gerookt werd.
Schrok al.
Mag ook geen wierook zeker?Liever een peuk dan die meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bijgelezen, klonk even alsof de kroeg compleet voor ons was afgehuurd en er dan wel binnen gerookt werd.
Schrok al.
Mag ook geen wierook zeker?Maar wel heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, want ik ga als eerste weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef espri het volgende:
[..]
En je kwam ook al als laatste binnen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, want ik ga als eerste weg.
Ik verkoop het alleen maar, steek het ook niet aan behalve op buitenfestivals.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verkoop het alleen maar, steek het ook niet aan behalve op buitenfestivals.
Om de wespen weg te houden
Dat zou Soury toch doen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:10 schreef espri het volgende:
[..]
En je kwam ook al als laatste binnen?
Schrok al.
Mag ook geen wierook zeker?De kroeg is gewoon open. Alleen op zaterdagavond is het niet altijd even druk meer. Borreluur is altijd erg gezellig, maar dan stort het wel eens in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet![]()
![]()
Wierook weet ik niet... Waarom zou je dat willen eigenlijk?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:
Geen rook please ook geen geurkaarsen. En mocht Drakin haar wierrook willen promoten ook buiten graagquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De kroeg is gewoon open. Alleen op zaterdagavond is het niet altijd even druk meer. Borreluur is altijd erg gezellig, maar dan stort het wel eens in.
Nu niet![]()
![]()
Ik denk niet dat ik dit keer mijn wierook meeneem, maar ik heb mijn kraam dat weekend in Rijswijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen rook please ook geen geurkaarsen. En mocht Drakin haar wierrook willen promoten ook buiten graag
Ik ook binnenquote:
Jamboquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:46 schreef Prisha het volgende:
[..]still Alive baby...soepballen here I come!
Op de beurs de broodfabriek? Daar hebben ze ook een treintjesbeurs soms.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit keer mijn wierook meeneem, maar ik heb mijn kraam dat weekend in Rijswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |