SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik vind dit ook wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Decipel feat. Marie Font - Pulp Fiction
Ik kan niks vertellen over deze formatie, maar wat een vette plaat. Amper bekend, maar ik vind deze sound dus absoluut geweldig.
Prima, tot straks. Wel om 21:00 uur terug zijn hè?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
Ik moet even naar mijn vader toe, 11.
Ik hoop met 20 minuutjes terug te zijn.
Als je het niet redt voor 21.00 dan kan Elf vast nog wel iets uit zijn muzikale hoed toveren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
Ik moet even naar mijn vader toe, 11.
Ik hoop met 20 minuutjes terug te zijn.
Cantaloop geremixt met Commodore64-pingeltjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs ontdekt op Spotify: leuke hit uit de 90s, in nét een ander jasje...Us3 - Cantaloop (Flip Fantasia) (Us3 house remix)
Toch klinkt het wel grappigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Cantaloop geremixt met Commodore64-pingeltjes.
quote:
Kun jij gedachten lezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Schietpartij in Thailand, Coronavirus in China, en morgen waaien en spoelen wij hier weg. Fijn weer, het journaal op de achtergrond.
Jij niet dan?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
Deze is ook wel weer erg leuk om te horen
Klinkt als: Ik had het succes niet verwacht, en ik vind er eigenlijk geen donder aanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Een paar singles na Rhythm Of The Night kwam Corona met I Don't Wanna Be Star.
Ik vind dit misschien wel hun beste trackquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als: Ik had het succes niet verwacht, en ik vind er eigenlijk geen donder aan
Gewoon een kwestie van indekken. Deed ik vroeger ook altijd. Dan voorspelde ik altijd dat Nederland niet zou winnen, want dan kon het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als: Ik had het succes niet verwacht, en ik vind er eigenlijk geen donder aan
Op zolder.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, je vader woont echt dichtbij
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Binnen de 20 minuten heb je in ieder geval gered
Mijn ouders wonen in het appartementen complex naast de mijne.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, je vader woont echt dichtbij
Dit is inderdaad een fijne nummer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Elvin Bishop - Fooled Around And Fell In Love
Zoals aangevraagd door Livelink
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Elvin Bishop - Fooled Around And Fell In Love
Zoals aangevraagd door Livelink
Oh, dat is eigenlijk wel heel makkelijk. Wij wonen van alle kinderen het dichtste bij mijn ouders, maar dat is nog wel een kwartier met de auto. Met de bus ben ik een uur bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in het appartementen complex naast de mijne.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk wel heel makkelijk. Wij wonen van alle kinderen het dichtste bij mijn ouders, maar dat is nog wel een kwartier met de auto. Met de bus ben ik een uur bezig.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga u allen laten, want widm begint zo.
Daarna schakel ik wel weer in, schat ik zo.
Dank, 11, voor de leuke deuntjes!
Graag gedaan, fijne avond, veel plezierquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Succes met het tv-programma, en wellicht tot straksquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, dat begrijp ik. Mijn ouders hebben gelukkig nog niet zo veel hulp nodig. Mijn man doet 1x per week de grote boodschappen voor hen en helpt hen in de tuin en heeft vorige week de goten schoongemaakt. Eigenljik doet hij als schoonzoon wel het meestequote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nadeel van het zo dichtbij zijn, is dat ik ook altijd de eerste ben die ze bellen.
Hebben ze die mol nu nog niet gevangen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben ze die mol nu nog niet gevangen?
Ik heb echt geen idee hoe lang dat normaal duurt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zal toch wel bijna de finale zijn?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe lang dat normaal duurt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Still to come: nieuw werk van de Stone Temple Pilots (wordt de slotsong van de show) en ook nog een ander, prachtig nieuw nummer van een vrij onbekende zanger. Maar dat boeit niet. Mooi is mooi.
Zo irritant is dat, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik was ooit bij een Moby-concert ten tijde van Play of 18. Hij deed toen een prachtige akoestische uitvoering van dit nummer. Helaas had je van die bier-lallers die daar lomp doorheen zaten te praten. Gelukkig voor deze idioten had ik op dat moment geen wapen op zak...
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik was ooit bij een Moby-concert ten tijde van Play of 18. Hij deed toen een prachtige akoestische uitvoering van dit nummer. Helaas had je van die bier-lallers die daar lomp doorheen zaten te praten. Gelukkig voor deze idioten had ik op dat moment geen wapen op zak...
Toch niet Justin Bieber met Sorry?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Hierna even een fout nummer, maar ik moet het gewoon even horen. Ik zeg nu alvast sorry.
Dat je weet dat hij een nummer heeft gemaakt dat zo heet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch niet Justin Bieber met Sorry?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Edelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
Ik weet heel veel van echt foute muziek. Meer dan ik hier durf toe te geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je weet dat hij een nummer heeft gemaakt dat zo heet.
Ik ook. En ik durf het ook gewoon toe te geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet heel veel van echt foute muziek. Meer dan ik hier durf toe te geven.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet heel veel van echt foute muziek. Meer dan ik hier durf toe te geven.
quote:
Trevor Horn-productiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
![]()
Dit nummer belichaamt voor mij de eighties.
Waarom ben je er zo enthousiast over?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuw nummer waarover ik zeer, zeer enthousiast ben.
Omdat ik het echt prachtig vind. Kan het niet anders uitleggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo enthousiast over?
Het jaar is nog maar heel pril he?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Jason Walker - Brave Soul
Reserveer maar vast een plek in de Top 10 van mijn jaarlijst.
Is de top 10 wel groot genoeg dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Jason Walker - Brave Soul
Reserveer maar vast een plek in de Top 10 van mijn jaarlijst.
Ik weet het, maar soms weet je vroeg in het jaar al dat een nummer de Top 10 van de jaarlijst zal halen. Had ik vorig jaar ook bij David Gray.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het jaar is nog maar heel pril he?
Maar dit klinkt inderdaad fijn.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Helaas is one brave soul niet altijd voldoende, zoals gebleken is in de impeachment trial.
Deze blijft gewoon fijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg gedurende de uitzending een klacht binnen van ene Garfunkel. Die kon die grap over Carmiggelt toch niet waarderen...Art Garfunkel - Bright Eyes
Sorry Artquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg gedurende de uitzending een klacht binnen van ene Garfunkel. Die kon die grap over Carmiggelt toch niet waarderen...Art Garfunkel - Bright Eyes
Het hele nieuwe album is akoestisch.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Zoals al gemeld is het slotwoord vandaag voor de Stone Temple Pilots. Wie een stevig nummer verwacht, komt bedrogen uit. De titelsong van hun nieuw album is juist een mooi, ingetogen, rustig nummer...
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met hun werk, maar dit nummer smaakt zeker naar meerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hele nieuwe album is akoestisch.
En hun beste nummers zijn voornamelijk hun rustigere werk (Seven caged tigers of Hello, it's late bijvoorbeeld)
Goede avond.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hele nieuwe album is akoestisch.
En hun beste nummers zijn voornamelijk hun rustigere werk (Seven caged tigers of Hello, it's late bijvoorbeeld)
wordt opgenomenquote:
Leuk nummer maar ze kunnen nog veel beter dan dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met hun werk, maar dit nummer smaakt zeker naar meer
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Oh, ik twijfelde tussen Kim en Kylie. Had ik toch voor de kortste naam moeten kiezen.
Ja, dat had je typwerk gescheeldquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Oh, ik twijfelde tussen Kim en Kylie. Had ik toch voor de kortste naam moeten kiezen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef brother52 het volgende:
Bob Geldof - this is the world calling
Ja, dat wordt mijn nieuwe strategie. In geval van twijfel altijd de kortste naam typen.quote:
en hoeveel flessen ga je wegwerken vanavondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
Deze smaakt naar rosé wijn....
Smaakt niet verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
Bier van druiven?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
Deze smaakt naar rosé wijn....
Smaakt niet verkeerd.![]()
[ afbeelding ]
Alleen deze maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
en hoeveel flessen ga je wegwerken vanavond
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bier van druiven?Heet dat niet gewoon wijn?
8%, mag je dan volgens mij geen wijn noemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bier van druiven?Heet dat niet gewoon wijn?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef just me het volgende:
Sad Sweet Dreamer van Sweet Sensation ?
Was alleen maar om livelink jaloers te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
en hoeveel flessen ga je wegwerken vanavond
google is my best friendquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Knap hoor just me. Ik zou de bandnaam nooit geweten hebben.
Is geluktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Was alleen maar om livelink jaloers te maken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
All American Girls van ehhh... Sister Sledge?
Moet ik helemaal naar Delft toe komen?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Delft toe komen?
quote:
Boe!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]je hebt alle overgebleven zaadjes mogen opeten
Toen ik op het vogelhuisje zat en ging wiebelen, stortte het ding in elkaarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]je hebt alle overgebleven zaadjes mogen opeten
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Michael and Paul - The giril is mine
Oh ja, ik moet je nog een rekening sturenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toen ik op het vogelhuisje zat en ging wiebelen, stortte het ding in elkaar
Ik stuur je de rekening voor de zorgkosten welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je nog een rekening sturen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet je nog een rekening sturen
Ben je niet verzekerd dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stuur je de rekening voor de zorgkosten wel
Natuurlijk niet.quote:
tssk het is gewoon een illegale vogelverschrikkerquote:
Dat is een correcte bingoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
DJ11 heeft 'm ook net gedraaid (in een remix)
't Is gewoon een cantaloop.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
If I had a hammer, I'd fix just me's bird feeder.
Dan moet Melting hierna eerst nog iets van Nine Inch Nails draaien.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
die valt niet meer te fixenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
die valt niet meer te fixen
lees net dat ook het amateurvoetbal morgen is afgelast
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet Melting hierna eerst nog iets van Nine Inch Nails draaien.
Zeg dat tegen de Noordzee...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
En er mag ook niet gegolfd worden.
die wedstrijd was idd al afgelastquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
En er mag ook niet gegolfd worden.
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
die wedstrijd was idd al afgelast
straks krijgen we ook afmeldingen voor ons lustrumdiner morgenavond
mensen hebben vooraf betaald... laten we maar niet op de feiten vooruit lopen, misschien valt het meequote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen.
Zou wel vervelend zijn.
Als het gevaarlijk wordt om buiten te zijn, is dat misschien wel zo verstandig. Hoewel heel jammer natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
die wedstrijd was idd al afgelast
straks krijgen we ook afmeldingen voor ons lustrumdiner morgenavond
Volgens de voorspellingen krijgen ze rugwind?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Het NK Tegen de wind in fietsen zal ook wel afgelast worden.
Ja en het restaurant heeft alles al ingekocht natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het gevaarlijk wordt om buiten te zijn, is dat misschien wel zo verstandig. Hoewel heel jammer natuurlijk.
Stormen namen geven gebeurt ook al decennia in Duitsland.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Betaald voetbal gaat morgen ook niet door.
Ik vind het trouwens maar raar dat we nu ook al namen voor stormen hebben. Het zoveelste dat we van Amerika overnemen.
Dan moeten ze de Start- en Finishvlag omwisselenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen krijgen ze rugwind?
Verse producten zullen betaald moeten worden idd. Drinken zal wellicht gerestitueerd worden (want dat is nog wel langer te gebruiken dan alleen morgen).quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en het restaurant heeft alles al ingekocht natuurlijk...
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Zangeres zonder Naam - Vragende kinderogen
lok het nu niet uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Zangeressen zonder naam, stormen met namen, waar gaat het heen?
Naar het volgende nummer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Zangeressen zonder naam, stormen met namen, waar gaat het heen?
Waarvoor niet?quote:
waarvoor? waarheen ?quote:
Precies, No use for a name is best een leuk bandjequote:
De storm wordt afgelast?quote:
Nee..... ik mag volgende week draaien van Melting.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Marvin Gaye - heard it through the grapevine
*note to self: veel goedkope drank inslaan*quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee..... ik mag volgende week draaien van Melting.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee..... ik mag volgende week draaien van Melting.
Dure mag ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*note to self: veel goedkope drank inslaan*
dat doe je toch altijd alquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*note to self: veel goedkope drank inslaan*
Nee, normaal koop ik niet zo heel veelquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Bloem - Ik wil alleen bij jou zijn
Nou, er klopt weinig vanquote:
Gabbers he?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Toch moet dit in de Top 40 hebben gestaan
Wessel van Diepen heeft er waarschijnlijk wat geld tegenaan gesmeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Toch moet dit in de Top 40 hebben gestaan
Zo meteen nog een nummer toepasselijk voor je.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wessel van Diepen heeft er waarschijnlijk wat geld tegenaan gesmeten.
Avicii - Hey brotherquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen nog een nummer toepasselijk voor je.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan te bedenken dat ik deze tijd ook nuttig had kunnen besteden door naar de wc te gaan.
We krijgen gewoon ook niet te horen wat het was..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan te bedenken dat ik deze tijd ook nuttig had kunnen besteden door naar de wc te gaan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
We krijgen gewoon ook niet te horen wat het was..
Oh, ik dacht dat hij steeds "I like you now!" gilde.quote:
Even opgezocht.quote:
Nog nooit werd er zo snel een nummer geraden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze is al prematuur door livelink geraden.
Wel knap
inside infoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze is al prematuur door livelink geraden.
Wel knap
Songfixing!quote:
quote:
jaja dat zeggen ze altijdquote:
Hij kleeft niet meer aan haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:11 schreef livelink het volgende:
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Wat doet die vent ook, fietsen op de stoepquote:
Wel handig.... had al een verband rond z'n hoofd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat doet die vent ook, fietsen op de stoep
Helderziend!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel handig.... had al een verband rond z'n hoofd.
Familie van livelink misschien?quote:
ja als je op zo'n fiets wil rijden moet je overal op voorbereid zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel handig.... had al een verband rond z'n hoofd.
Valt niet mee, fietsen op een fiets met een dubbelgevouwen voorwiel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja als je op zo'n fiets wil rijden moet je overal op voorbereid zijn
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt niet mee, fietsen op een fiets met een dubbelgevouwen voorwiel.
Wheelie maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt niet mee, fietsen op een fiets met een dubbelgevouwen voorwiel.
Vandoorze! Fijne avondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor de show tot op heden maar ik ben er vandoor.
Voor de rest nog luisterplezier toegewenst.
Tot ziensquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoe krijg je mooie vrouwen zo onaantrekkelijk mogelijk op een hoesquote:
Zo'n bandje kan tegenwoordig natuurlijk niet meer, hè? Alleen maar blanke vrouwen. Schande.quote:
Nee, ze zitten goed met de roodharige. Op het randje, dat wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo'n bandje kan tegenwoordig natuurlijk niet meer, hè? Alleen maar blanke vrouwen. Schande.
Er moet minimaal één gekleurde transgender dwerg in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |