Dat denk ik ook na elk weekend jaquote:Op zondag 9 februari 2020 14:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk lolletjes er ook wel gehad hoor, zeg ik eerlijk. Maar na een tijdje moet je toch keertje bij jezelf denken: Waar ben ik in godsnaam mee bezig.
Daar hebben ze het nu zeker elke dag over in deze SC.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Uitkering getrokken en wiet gehaald
Nee wel over of ik al wakker benquote:Op zondag 9 februari 2020 14:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar hebben ze het nu zeker elke dag over in deze SC.
Ama?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee wel over of ik al wakker ben
Dat mensen hopen dat je nooit meer wakker wordt is iets anders dan interesse in of je al wakker bentquote:Op zondag 9 februari 2020 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee wel over of ik al wakker ben
Sow koekoekquote:Op zondag 9 februari 2020 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat mensen hopen dat je nooit meer wakker wordt is iets anders dan interesse in of je al wakker bent
Ik wil liever geen ban maar een enkeltje Wuhan gun je zo iemand welquote:Op zondag 9 februari 2020 14:38 schreef Catkiller het volgende:
Van die topicstarters zoals @:GeerttreeG moeten echt griep krijgen, wat jullie
Zo'n burgerlijke suflul die zijn inlog van een account uit 2015 met 300 posts weer heeft gevonden en daarom bij zijn schoonouders op de bank uit verveling maar een dom trolltopic opent waarin hij smijt met domme termen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geen idee wie het is trouwens maar ik steun mijn vriend catkiller altijd
oh, is het een trol?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n burgerlijke suflul die zijn inlog van een account uit 2015 met 300 posts weer heeft gevonden en daarom bij zijn schoonouders op de bank uit verveling maar een dom trolltopic opent waarin hij smijt met domme termen.
Nee en die gast mag wel lollig doen over epilepsie, daar gaan ook mensen dood aan.quote:
Jullie mogen wel om de beurt.quote:
Your loss. Ik denk niet dat je ooit nog een aanbieding van dergelijk hoog niveau krijgt.quote:
Dat zoekt ze ook nietquote:Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Your loss. Ik denk niet dat je ooit nog een aanbieding van dergelijk hoog niveau krijgt.
Hou ons alsjeblieft op de hoogte want hier willen wij alles van wetenquote:Op zondag 9 februari 2020 16:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik ga Beyond Meat burgers maken
we kunnen ook chevy even vragen of hij iets over f1 wil komen vertellen of heb je zelf nog iets te postenquote:Op zondag 9 februari 2020 16:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou ons alsjeblieft op de hoogte want hier willen wij alles van weten
Hij heeft hier niks te vertellen, dat is ondertussen wel duidelijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
W
[..]
we kunnen ook chevy even vragen of hij iets over f1 wil komen vertellen of heb je zelf nog iets te posten
Neuh komt weinig boeiends uit vandaagquote:Op zondag 9 februari 2020 16:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
W
[..]
we kunnen ook chevy even vragen of hij iets over f1 wil komen vertellen of heb je zelf nog iets te posten
Die Colombiaanse van je hoeft niet bang te zijn dat ze wegwaait hoor hahaquote:
Valt me nog mee.quote:
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Valt me nog mee.
Als ik de media mocht geloven kon ik wel zandzakken voor mn deur leggen.
Jankbal, ben uren buiten geweest vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.
Die rolt sowieso al weg (lol)quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die Colombiaanse van je hoeft niet bang te zijn dat ze wegwaait hoor haha
Er zijn hier complete daken weggevlogen.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.
Lekker uitgewaaid?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jankbal, ben uren buiten geweest vandaag.
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Your loss. Ik denk niet dat je ooit nog een aanbieding van dergelijk hoog niveau krijgt.
Hey vrolijkstequote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.
Oke Arianaquote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.
Welke FOK!er zit daar?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:27 schreef Cronometer het volgende:
Ik hoor steeds een bonkend geluid op zolder. Volgens mij ben ik straks ook mijn dak kwijt.
quote:
Hoe gaat het met je racecarriere?quote:
Ik geef me niet volledig te grabbel aan toevallige passanten nee.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |