abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191463642
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Zoals gebruikelijk een kenner. Heel erg onder de radar gevlogen, wat best logisch als je op de grote momenten ziek wordt, valt of de verkeerde kant wordt opgestuurd, maar ik verwacht dit seizoen al flitsen van grootheid van Bagio.
Niet zo laf, deze week heb je aangekondigd.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 22:33:24 #277
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191463670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet zo laf, deze week heb je aangekondigd.
Dat was voordat ik me realiseerde dat Sivakov ook op de startlijst staat. Dit haalt in z'n eentje de 5 op 5 al binnen voor het themateam.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191463675
Tom heeft blijkbaar weer darmklachten.
pi_191463839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:47 schreef showtimer het volgende:
YallaIsraelSUN twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 19:39:43 ISN TEAM STATEMENT :@:AndreGreipel injured his left shoulder in a training crash .Will be sidelined for 3 months.Will miss the Classic season.Team Boss: “Big setback”. Full statement : https://t.co/Nq0SQh236U https://t.co/gka99MJmvg reageer retweet
Godver Greipel en Tom eruit lang uit. Rip Fpcl
pi_191463853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Tom heeft blijkbaar weer darmklachten.
De mythe staat op het spel. -O-
CUL / Kiwi's met schil eten.
  Redactie Sport dinsdag 11 februari 2020 @ 23:37:18 #281
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191465088
Kniemoulin is een flop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191469134
quote:
Jumbo-Visma begint morgen met Gijs Leemreize in de gelederen aan de Tour de la Provence. 20-jarige De renner van het opleidingsteam zal in Frankrijk zijn eerste profwedstrijd rijden met de Nederlandse WorldTour-ploegformatie.

De UCI biedt sinds dit seizoen de mogelijkheid om renners uit opleidingsploegen met de aan het team gelieerde World Tour-ploeg te laten starten ProSeries- en .1-wedstrijden, wat deelname voor Leemreize aan de Tour de la Provence mogelijk maakt. Het wordt de eerste keer dat Jumbo-Visma van deze regeling gebruik maakt.

Leemreize is blij met de kans die hem wordt geboden: “Ik had niet verwacht zo snel een profkoers te rijden”, reageert hij op de site van Jumbo-Visma. “Deze winter heb ik goed getraind en met een profwedstrijd in de benen verwacht ik dat mijn conditie alleen maar beter zal worden. Mijn doel is om zoveel mogelijk ervaring op te doen en mezelf in te zetten voor het team.”

“Voor Gijs zal deze wedstrijd een nieuwe ervaring zijn. Het hele team zal hem helpen en wegwijs maken tijdens zijn eerste koers tussen de profs”, zegt ploegleider Jan Boven. We willen deze wedstrijd rijden als een team dat initiatief neemt”, aldus Boven, die verder Robert Gesink, Pascal Eenkhoorn, Maarten Wynants, Sepp Kuss en Chris Harper meeneemt naar Frankrijk. “Pascal, Maarten en Gijs zullen in de tweede en derde etappe de klimmers ondersteunen. Na de tweede etappe bekijken we of het algemeen klassement een realistisch doel is voor een van onze renners.”

Binnenkort vertelt WielerFlits in een nieuwe aflevering van ‘WielerFlits Legt Uit’ je alles over deze nieuwe regel van de UCI.

Jumbo-Visma in Tour de la Provence 2020 (13-16 februari)
Robert Gesink
Pascal Eenkhoorn
Maarten Wynants
Sepp Kuss
Chris Harper
Gijs Leemreize
Bijzonder, nu mag je als je een opleidingsploeg hebt dus gewoon jeugdrenners laten starten in de lagere profkoersen. Je kunt ook gewoon Roglic of Kruijswijk wat wedstrijdkilometers laten maken in plaats van die pas ergens half maart te laten opdraven, maar laten we een jeugdrenner mee nemen. Bij Jumbo zijn ze toch een beetje teveel in hun eigen genialiteit en afwijkende aanpak gaan geloven.
Demain, on roule
pi_191469229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Tom heeft blijkbaar weer darmklachten.
Waarvan de oorzaak nog onderzocht wordt ja.. dat kan een langdurig verhaal worden als ze die niet snel vinden
pi_191469249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:15 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Bijzonder, nu mag je als je een opleidingsploeg hebt dus gewoon jeugdrenners laten starten in de lagere profkoersen. Je kunt ook gewoon Roglic of Kruijswijk wat wedstrijdkilometers laten maken in plaats van die pas ergens half maart te laten opdraven, maar laten we een jeugdrenner mee nemen. Bij Jumbo zijn ze toch een beetje teveel in hun eigen genialiteit en afwijkende aanpak gaan geloven.
Het is inderdaad wel vaag dat die pas zo laat starten met hun seizoen, maar kan me ook voorstellen dat ze die programma's niet opeens gaan aanpassen nu ze een plek over hebben in deze ronde. In het verleden waren ze waarschijnlijk gewoon met 5 gestart, nu nemen ze iemand mee van de opleidingsploeg.
pi_191469339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel vaag dat die pas zo laat starten met hun seizoen, maar kan me ook voorstellen dat ze die programma's niet opeens gaan aanpassen nu ze een plek over hebben in deze ronde. In het verleden waren ze waarschijnlijk gewoon met 5 gestart, nu nemen ze iemand mee van de opleidingsploeg.
Het programna van Roglic wijkt opzich niet eens zo heel veel af van dat van Froome de afgelopen jaren. Allebei 3 WT- koersen en in het geval van Roglic nog wat klassiekers.

Kruijswijk rijdt volgens mij ook bijna hetzelfde programma als vorig jaar toen ie ook Tour + Vuelta deed.
pi_191469418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:15 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Bijzonder, nu mag je als je een opleidingsploeg hebt dus gewoon jeugdrenners laten starten in de lagere profkoersen. Je kunt ook gewoon Roglic of Kruijswijk wat wedstrijdkilometers laten maken in plaats van die pas ergens half maart te laten opdraven, maar laten we een jeugdrenner mee nemen. Bij Jumbo zijn ze toch een beetje teveel in hun eigen genialiteit en afwijkende aanpak gaan geloven.
Race to win
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_191469511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Race to win
Poop to survive in het geval van Dumoulin
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_191469550
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:31 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Het programna van Roglic wijkt opzich niet eens zo heel veel af van dat van Froome de afgelopen jaren. Allebei 3 WT- koersen en in het geval van Roglic nog wat klassiekers.

Kruijswijk rijdt volgens mij ook bijna hetzelfde programma als vorig jaar toen ie ook Tour + Vuelta deed.
Qua aantal koersen valt het mee inderdaad, maar ze begonnen allebei in ieder geval eerder aan het seizoen, Kruijs met een voorbereidingskoers (Ruta del Sol) en Roglic met een WT-koers (UAE Tour) om daarna richting de grotere koersen te gaan.

Maar lijkt er sowieso op dat Jumbo veel minder koersen rijdt dan afgelopen jaren, ze hebben voorlopig enkel TDU en Valencia gereden en slaan best wat koersen over.
  woensdag 12 februari 2020 @ 11:56:08 #289
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_191469766
FDJ doet straks hetzelfde met Stewart in de Algarve. Met steeds jonger wordende profs is dit wel een uitstekend bruggetje van de UCI verder. Er een die hopelijk zorgt voor wat meer geduld bij renners, makelaars of ploegen. Carlos Rodriguez heeft nog niet eens een koers op zijn programma staan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_191471379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
FDJ doet straks hetzelfde met Stewart in de Algarve. Met steeds jonger wordende profs is dit wel een uitstekend bruggetje van de UCI verder. Er een die hopelijk zorgt voor wat meer geduld bij renners, makelaars of ploegen. Carlos Rodriguez heeft nog niet eens een koers op zijn programma staan.
Het is wel een leuke regel ja, benieuwd wie we allemaal te zien krijgen. Voor zover ik na kan gaan mogen er in Pro wedstrijden (de oude HC) max. 2 belofterenners meedoen, en in .1 wedstrijden max. 4. Grappig detail: het mag ook andersom: profrenners mogen met het belofteteam meedoen in .1 of .2 wedstrijden (resp. max. 2 en 1). Dat laatste zal wel niet vaak voorkomen, tenzij iemand net terugkomt van blessure ofzo?

Nu weet ik alleen nog niet voor welke belofteteams dit geldt. Je zult wel officieel gelieerd moeten zijn aan een profteam of als continentaal team geregistreerd staan? Volgens mij geldt dat laatste bv. niet voor Chambéry en Lotto-Soudal U23.
Demain, on roule
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 februari 2020 @ 14:35:57 #291
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_191471962
Sportarts twitterde op woensdag 12-02-2020 om 07:46:20 Darmklachten door te veel ketonen ?? 🤔 https://t.co/pccgAlLopP reageer retweet
merijnzeeman twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:05:10 @Sportarts Ik mag hopen dat je met je patiënten beter en zorgvuldiger omgaat. Maar dat betwijfel ik. reageer retweet
(lol)
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 14:38:48 #292
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_191472024
Marijn Zeemad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_191473571
Heeft Dumoulin niet gewoon een prikkelbare darm? #dtv
pi_191473573
quote:
Dumoulin en zijn ploeg weten niet wát het probleem precies is. Er worden nu tal van onderzoeken uitgevoerd om te achterhalen wat er precies scheelt. Merijn Zeeman, sportief manager bij Jumbo-Visma: ,,Het is een kwestie van uitsluiten en afvinken. Net zolang tot we het probleem hebben gevonden.” De uitslagen van die onderzoeken lopen normaal gesproken de komende twee weken binnen. Zeeman: ,,Dit probleem gaan we gewoon oplossen. Het is iets dat iedere renner kan overkomen. Maar het is wel vervelend dat het precies hém overkomt, met vorig jaar in het achterhoofd.”

De test die Dumoulin reed in december geeft Zeeman alle reden om te vertrouwen op zijn kopman. ,,Tom is extreem getalenteerd. Hij trapte in december een van de beste testen van de hele ploeg na tweeënhalve maand gerichte training. Het is vervelend wat hij nu heeft, maar hij staat er straks gewoon in de zomer.” De boodschap van de ploeg: geen paniek. Het is nog meer dan vier maanden tot de Tour, er is nog tijd zat.
Ze zijn wel opvallend optimistisch over de uitkomst als ze nog niet eens weten waar het precies aan ligt..
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 17:07:42 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191474476
NOSwielrennen twitterde op woensdag 12-02-2020 om 16:34:32 Nieuw hoofdstuk medisch Dumoulin-journaal: 'Hij is niet fit, maar het komt goed' https://t.co/AS1E6QEBbn reageer retweet
pi_191474547
Relatie tussen Alaflip en ex mevrouw Gallopin ook bevestigd

https://sporza.be/nl/2020(...)sse-zijn-een-koppel/
pi_191474974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:55 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Het is wel een leuke regel ja, benieuwd wie we allemaal te zien krijgen.
Edwin Avila!
pi_191482609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:13 schreef Marcoss het volgende:
Relatie tussen Alaflip en ex mevrouw Gallopin ook bevestigd

https://sporza.be/nl/2020(...)sse-zijn-een-koppel/
Dit had net zo goed in het transfertopic gekund.
pi_191483353
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 05:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dit had net zo goed in het transfertopic gekund.
;)
pi_191483982
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Dumoulin niet gewoon een prikkelbare darm? #dtv
Gewoon Kittel 2.0
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')