Ik wil mezelf tussen de finales door ook nog ff nuttig kunnen makenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Mensen schiet eens op ik moet nog douchen aankleden boodschappen doen en naar een verjaardag.
Da's waarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:50 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zouden we pas bij liedje nummer 3 zijn
En dat is dan nog een optimistische schattingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:50 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zouden we pas bij liedje nummer 3 zijn
twitter:sebigulistvis twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:47:14you're welcome #ausdecides https://t.co/T71slNoXjX reageer retweet
Nee hoor, eerst nog even een liedje wat toch niet meedoet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:50 schreef Greys het volgende:
Mensen schiet eens op ik moet nog douchen aankleden boodschappen doen en naar een verjaardag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
Never alone
Walking alone
Is dit nummer een ode aan de NLse faal-inzendingen?
En Mans doet nog een ode aan de Toppers met zn outfit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
Never alone
Walking alone
Is dit nummer een ode aan de NLse faal-inzendingen?
Bij hem doen de lampjes het zo te zien ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En Mans doet nog een ode aan de toppers met zn outfit.
Hij is helemaal geen geweldige zanger. Hij kent alleen z'n beperkingen, dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:52 schreef Moira het volgende:
Ik blijf ook gewoon op de Mans-trein omdat hij zo'n steengoede zanger is
Zijn live klinkt altijd als een studioversie
Elk optreden dat ik hem ooit heb horen geven was hij spatzuiver en steengoed iigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen geweldige zanger. Hij kent alleen z'n beperkingen, dat is ook wat waard.
Net bevestigdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:54 schreef Cee het volgende:
Ik lees dat Dami volgend jaar gaat meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |