Natuurkunde voorlezen in Rijswijk. Dank jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Veel plezier met whatever je gaat doen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga op pad, de rest lees ik later wel terug
Ik ben mezelf ook al aan het voorbereiden ja...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:21 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het gevoel dat we ons vast moeten voorbereiden op een teleurstelling.
De hele natuurkunde, alles?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Natuurkunde voorlezen in Rijswijk. Dank je
Van mij ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:29 schreef Moira het volgende:
Denk trouwens dat die clown nog m'n #3 is ook
Die zit bij mij ook wel hoog, maar dan wel graag als mooiere clown, mocht het de inzending worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:29 schreef Moira het volgende:
Denk trouwens dat die clown nog m'n #3 is ook
Dat was natuurlijk ook echt eindeloos gerepeteerd natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:30 schreef Moira het volgende:
5 jaar later nog dezelfde choreografie/graphics/staging doen
Truequote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook echt eindeloos gerepeteerd natuurlijk
Heel ander scherm wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:32 schreef Funhouse het volgende:
Ik mis toch wel de 2 cameramannen die in Wenen even in beeld waren
Oh jaaaa dat is ook iets om rekening mee te houden!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
Reden ook waarom ik Jaguar Jonze wil zien winnen is omdat het me geweldig lijkt om de set-up van al die gele muren en toestanden in 40 seconden te zien straks in de semi.
Misschien was Montaigne daar wel door geïnspireerd!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:31 schreef aarontje112 het volgende:
Circus Zelmerlöw is ook weer in de stad
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:31 schreef koffieleuk het volgende:
Ik dat deze wel eens zou kunnen winnen eigenlijk
Hier ookquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was Montaigne daar wel door geïnspireerd!
Oh nee, dat was de andere reclame!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
Jessica uithaalmomentje, ik voorspel!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa dat is ook iets om rekening mee te houden!![]()
Ik wil ook wel eens zo'n Windows opstartscherm op opblaas-LED zien en een sprong-uit-projectiejurk-momentje
Zenuwslopend, echt, maar zo tof. Echt op de laatste secondequote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa dat is ook iets om rekening mee te houden!![]()
Ik wil ook wel eens zo'n Windows opstartscherm op opblaas-LED zien en een sprong-uit-projectiejurk-momentje
twitter:itannaly twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 12:36:20There are so many great Eurovision artists and they just keep inviting Måns everywhere, imagine how tired we are #AusDecides reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:36 schreef Em31 het volgende:
Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze Didirri of Jaguar Jonze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn echt zo heerlijk eensgezind hierquote:
Ja net!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
Jessica uithaalmomentje, ik voorspel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |