abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191416871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 21:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi land. Blij dat ik er woon.
Een shithole... waar je blij mee bent. Was Noorwegen of Denemarken geen optie?
  Moderator zaterdag 8 februari 2020 @ 23:07:28 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191417027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mwa dat weet ik niet. Er zijn genoeg 15-jarigen die zich laten palen door oudere kerels en dat zelf willen. Ja, de maatschappij zou er tegen zijn.
denk het ook hoor, ja het mag niet enzo en met goede redenen maar ik had rond die leeftijd een lerares Frans en als ik daar toch eens op had mogen klimmen ...

nice!

maar foei!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191417062
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 22:59 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:

[..]

Lul niet. Waar woon je dan?
The land of the free and the home of the brave.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191417131
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Een shithole... waar je blij mee bent. Was Noorwegen of Denemarken geen optie?
Was optie ja.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191417487
pi_191417573
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

The land of the free and the home of the brave.
Canada?
pi_191418846
Heeft er iemand al 'Nice' gezegd?
  zondag 9 februari 2020 @ 01:09:02 #163
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191419084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Geil :9~
Dit.

Maar die schandpaalcultuur in de VS... Ben je verdacht, dan ga je gelijk met naam en toenaam op de voorpagina van elke krant :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 9 februari 2020 @ 01:10:41 #164
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191419100
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zorg vooral een beetje voor reuring in dit topic omdat er nogal extreem moeilijk wordt gedaan tussen een knaap van 15 en een dame van 24 ofzo, in 99% van de gevallen zijn alle betrokkenen gewoon dik blij met een goede glimlach op het gezicht, dus ja ik zwak de overdreven reacties wel een beetje af. Dat een potentiele wetgever er iets van moet vinden ben ik het allicht wel mee eens maar daar was ik nog niet mee bezig.

Als het helemaal vrijwillig was etc, dan ben ik wel een beetje van het Nederlandse gedoogbeleid bij deze leeftijden, maar 14 -24 voelt voor mij dan weer totaal anders, en ook in die leeftijden heb je meisjes en jongens die eruitzien als kinderen of gewoon als een jaar of 18.

In het geval dat ze er toevallig wel heel jong uitzien is de overtreder weer wel een beetje eng, dus wat mij betreft is het wel echt zo dat het een grijs gebied is tussen 14-16, als je dan aan de zekere kant gaat zitten dan leg je de wettelijke grens op 16, allemaal logisch.... Alleen wat doe je dan als iemand jonger is? En iemand dus buiten de wet treed? De lijn is niet zo zwart-wit dat daar gelijk een dikke straf achter hoort te staan.

En dat veranderd natuurlijk allemaal gigantisch snel als het niet allemaal wederzijds en vrijwillig is etc.
Dit ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191421180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zorg vooral een beetje voor reuring in dit topic omdat er nogal extreem moeilijk wordt gedaan tussen een knaap van 15 en een dame van 24 ofzo, in 99% van de gevallen zijn alle betrokkenen gewoon dik blij met een goede glimlach op het gezicht, dus ja ik zwak de overdreven reacties wel een beetje af. Dat een potentiele wetgever er iets van moet vinden ben ik het allicht wel mee eens maar daar was ik nog niet mee bezig.

Als het helemaal vrijwillig was etc, dan ben ik wel een beetje van het Nederlandse gedoogbeleid bij deze leeftijden, maar 14 -24 voelt voor mij dan weer totaal anders, en ook in die leeftijden heb je meisjes en jongens die eruitzien als kinderen of gewoon als een jaar of 18.

In het geval dat ze er toevallig wel heel jong uitzien is de overtreder weer wel een beetje eng, dus wat mij betreft is het wel echt zo dat het een grijs gebied is tussen 14-16, als je dan aan de zekere kant gaat zitten dan leg je de wettelijke grens op 16, allemaal logisch.... Alleen wat doe je dan als iemand jonger is? En iemand dus buiten de wet treed? De lijn is niet zo zwart-wit dat daar gelijk een dikke straf achter hoort te staan.

En dat veranderd natuurlijk allemaal gigantisch snel als het niet allemaal wederzijds en vrijwillig is etc.
Vrijwel iedereen typt 'nice', maar jij stelt dat er moeilijk wordt gedaan.

Oke man. Maar bedankt voor je mening.
pi_191421186
De omkering die sommige doen (wat als het een 15 jarig meisje was) houdt overigens geen stand. Er zijn namelijk essentiėle verschillen. Neem alleen al het fysieke. De meeste 15 jarige jongens zijn al sterker dan een 21 jarige dame, andersom is die kans nihil.
pi_191421394
De vrouw is natuurlijk een gevaarlijke pedofiel die je nooit meer met kinderen mag laten werken maar als ik op mijn 15e zo'n juf had mogen doen was ik de gelukkigste jongen op aarde geweest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 9 februari 2020 @ 09:17:27 #168
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191421510
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:09 schreef SpecialK het volgende:
Leeftijdsverschil is vrij laag in dit geval...

Probleem lijkt te zijn dat pedofiele/efebofiele vrouwen het onderwijssysteem lijken op te zoeken om daar "fouten te maken".

Het onderwijssysteem is geen dating service voor vrouwen met een geestelijke stoornis. En ja... als volwassene seks hebben met een jonge jongen heeft een negatief effect op die jongen. Dat een kind misschien seksuele behoeftes ervaart betekent niet dat het dus maar prima is als die op zeer jonge leeftijd met een ouder machthebbend persoon vervult worden. Dat geldt voor jongetjes en meisjes.
De lekkere fouten kom jij nooit te weten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 9 februari 2020 @ 10:39:40 #169
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_191422107
99,9% van de 15-jarige jongens fantaseert over zoiets tijdens het fappen
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_191422121
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:39 schreef Salah-al-Din het volgende:
99,9% van de 15-jarige jongens fantaseert over zoiets tijdens het fappen
Dat maakt het voor een leraar natuurlijk niet minder misbruiken van een machtspositie.
  zondag 9 februari 2020 @ 10:58:21 #171
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_191422316
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De vrouw is natuurlijk een gevaarlijke pedofiel die je nooit meer met kinderen mag laten werken maar als ik op mijn 15e zo'n juf had mogen doen was ik de gelukkigste jongen op aarde geweest.
De vraag is natuurlijk of dat zo is(gelukkigste jongen op aarde). Vaak is er toch wel een verschil tussen de fantasie en de praktijk en de nasleep van zoiets. Het is puur gissen, maar wordt wel makkelijk over gedacht merk ik.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 9 februari 2020 @ 12:50:24 #172
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_191423989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mensen hebben zo vaak behoeftes die lichamelijk en geestelijk schadelijk kunnen zijn.

Als je volwassen bent dan word je geacht mentaal sterk en volwassen genoeg te zijn om daarbinnen keuzes te maken die of gezond zijn of als ze ongezond zijn om de consequenties te accepteren zonder dat dit een heftig psychologisch effect heeft.

Maar hoe jonger je bent hoe slechter dat mechanisme werkt.

Laat ik het zo stellen. Als ik nou met wetenschappelijk onderzoek kon vaststellen dat 90% van de meisjes van 12,13,14,15 een verliefdheid hebben op een leraar en er zelfs voor zouden kiezen om seks met die leraar te hebben als dit als mogelijkheid werd gesteld.. maakt dat cijfer het dan OK voor leraren om seks te hebben met jonge meisjes? Of beschermen wij kinderen tegen het maken van verkeerde keuzes die zware negatieve psychologische effecten kunnen hebben.

En als jij denkt dat seks op jonge leeftijd geen negatief effect kan hebben op jonge jongens.. dan heb je het gewoon fout. Dat jij persoonlijk een rare fetish/wensdroom had OM iets te doen betekent niet DAT iets doen ook gezond was geweest.
Het verschil tussen 12 en 15 is enorm wanneer het gaat om seksuele ontwikkeling.

In Nederland kunnen een 16-jarige en een 24-jarige zonder problemen seks hebben.

Het leeftijdsverschil is in mijn ogen het minst ernstige. Het gaat vooral om de machtsrelatie.
Krekker is de bom!
  zondag 9 februari 2020 @ 12:53:31 #173
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191424030
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het verschil tussen 12 en 15 is enorm wanneer het gaat om seksuele ontwikkeling.

In Nederland kunnen een 16-jarige en een 24-jarige zonder problemen seks hebben.
Omdat wij die grens daar trekken ja.

Omdat we accepteren dat misschien 30 a 40% van de 16 jarigen die er nog niet klaar voor zijn geen juridische bescherming krijgen.

Je moet die grens ergens trekken dus dat snap ik. Maar dan kan je niet ineens onder die grens zeggen dat dat eigenlijk ook wel prima is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 9 februari 2020 @ 13:08:06 #174
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_191424237
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat wij die grens daar trekken ja.

Omdat we accepteren dat misschien 30 a 40% van de 16 jarigen die er nog niet klaar voor zijn geen juridische bescherming krijgen.

Je moet die grens ergens trekken dus dat snap ik. Maar dan kan je niet ineens onder die grens zeggen dat dat eigenlijk ook wel prima is.
Ik snap dat je de grens ergens moet trekken en dat het beneden die grens dus fout is. Maar men moet niet opeens gaan doen alsof dit dan hetzelfde is als seksueel misbruik van een 10-jarige.
Krekker is de bom!
  zondag 9 februari 2020 @ 13:37:39 #175
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191424657
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 13:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap dat je de grens ergens moet trekken en dat het beneden die grens dus fout is. Maar men moet niet opeens gaan doen alsof dit dan hetzelfde is als seksueel misbruik van een 10-jarige.
Dat doe ik nergens. Dat doet niemand hier.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191425898
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 08:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen typt 'nice', maar jij stelt dat er moeilijk wordt gedaan.

Oke man. Maar bedankt voor je mening.
:')
Manmanmanmanmanmanman *RobGeusgif*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')