Ja in de FBcomments zag ik dat ook al, jammer dat ik die dan net heb gemistquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nummer 3 (Jaguar Jonze) is hier favoriet bij ons
Hihiquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:48 schreef Moira het volgende:
Deze kan ook zo mee naar Chantal's Pyjamaparty trouwens
Ik moet mezelf er wel echt doorheen slaan, wachtend op de laatste twee nummersquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
Op één of andere manier voelt het alsof deze finale al uren duurt.
Nee, is nummer 9quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:50 schreef Niels93 het volgende:
Ik kan niet kijken helaas, maar is Montaigne al geweest? En zo ja, HOE DEED ZE HET
Mitch rijmt met Pitch, maar dat heeft hem niet geholpen hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:50 schreef blackswangreen het volgende:
Onze Mitch kan ook nog wel wat zanglesjes gebruiken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:50 schreef aarontje112 het volgende:
Hallo welkom op de open dag van de Academie voor Expressie door woord en gebaar.
Dankje, ik kwam er nie top op wie zij nou leek!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat doet Vivienne van den Assem niet verkeerdIk denk wel dat ik dit nummer vergeten ben voor ze allemaal langs zijn geweest mocht het de echte finale halen
Ditch Mitch.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Mitch rijmt met Pitch, maar dat heeft hem niet geholpen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |