Een aantal nummers zijn al uitgebracht en kun je hier beluisteren:quote:All 10 artists for Australia Decides 2020 announced
All the 10 artists that will compete at next year's "Eurovision – Australia Decides" for a chance to represent Australia at Eurovision Song Contest 2020 have been announced:
- Casey Donovan – "Proud"
- Diana Rouvas – "Can We Make Heaven"
- Didirri
- iOTA
- Jack Vidgen – "I Am King I Am Queen"
- Jaguar Jonze – "Rabbit Hole"
- Jordan Ravi – "Pushing Stars"
- Mitch Tambo
- Montaigne
- Vanessa Amorosi
https://eurovisionworld.c(...)stralia-decides-2020
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:14 schreef Nexum het volgende:
DIT IS TOCH GEWOON GEWELDIG KIJK DIE VROUW
Ja, loopt wel een stuk achter helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die twitter stream loopt flink achter, of wat?
Hier zit ze nog te vertellen dat ze mental health zo belangrijk vind, niks staging.
Yessss. Danku!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
iOTA – "Life"
Jordan-Ravi – "Pushing Stars"
Jaguar Jonze – "Rabbit Hole"
Jack Vidgen – "I Am King I Am Queen"
Vanessa Amorosi – "Lessons of Love"
Diana Rouvas – "Can We Make Heaven"
Mitch Tambo – "Together"
Casey Donovan – "Proud"
Montaigne – "Don't Break Me"
Didirri – "Raw Stuff"
Getrouwd met een Britsequote:
Goeie!quote:
Ja hahaha ik zit hier nu toch ook weer met hoop hequote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:19 schreef Cee het volgende:
Echt ongelofelijk, ik denk dat Rabbit Hole voor nu ineens m'n favoriet is.
Doen ze toch wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
Heel twitter is ook positief
Australië, verpest dit niet!
Ga ik maar wel vast van uit jaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:21 schreef Nexum het volgende:
Ik vind zijn gezicht echt heel naar. Ik word gewoon echt naar als ik hem zie.
Wat is het nou Nexumquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:22 schreef Nexum het volgende:
Eigenlijk is Australië best wel kut op het ESF als je er over nadenkt
Aanslag op meerdere zintuigen dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:24 schreef blackswangreen het volgende:
Fokking hell, niet om aan te horen.
Echt hequote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:23 schreef FruitofUtopia het volgende:
"Sometimes the world seems so mean" die lyrics zijn zooo cringe
Eens. En dan was Roi zeker wel een beter nummer ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Roi-rehash. Roi had voor mij al niet gehoeven
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:24 schreef Nexum het volgende:
HOU OP MET DAT VIEZE GESCHREEUW ALSOF JE JE TEEN HEBT GESTOTEN
Ja kweenie. Ze missen toch wel een bepaald soort edge. Van 2015 tot 2018 was het veel te polished en zat er niet echt een randje aan en 2019 was gewoon camp first classquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Car wreck dit. Wat het lied verder ook doet
Oh, ik zie het nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Car wreck dit. Wat het lied verder ook doet
Whut echt!?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:29 schreef FruitofUtopia het volgende:
Snap niet dat dit op nummer één staat overal. Vreselijk.
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:30 schreef Nexum het volgende:
Ik word er echt gek van dat al mijn favorieten in studio altijd ZO lekker klinken en dan live is het gewoon...... niks. Iemand anders hier ook last van?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:30 schreef Momo het volgende:
Wanneer je het net naar Floor heb geluisterd en alles vals klinkt ineens
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:30 schreef Momo het volgende:
Wanneer je het net naar Floor heb geluisterd en alles vals klinkt ineens
Maakt het nummer er niet veel beter op.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:32 schreef Nexum het volgende:
Ja en toch wil ik nog steeds dat ze wint. Haar live kan nog steeds verbeterd worden tot aan Rotterdam
Grote naam daar, dat help toch.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:29 schreef FruitofUtopia het volgende:
Snap niet dat dit op nummer één staat overal. Vreselijk.
Ja ik vind het nummer gewoon goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt het nummer er niet veel beter op.
Ik ga trouwens niet ontkennen dat ik het nog 20 keer zo vals fanatiek mee ga zingen in Rotterdam als het wél wint vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |