SEX / 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:28 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ze wil, je wel, 100 jaar bij dezelfde brave man, go for die oude kipfilet
Teringquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
SEX / 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Godver das haske oudquote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een topic uit 2005.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had je gewoon hier in het topic gepost. Maar ja de zoveelste keer dat je door de mand valt. Geeft niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Heb ik je echt nooit verteld![]()
Made up stories, elke Vrijdag weer
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:57 schreef IxCalypso het volgende:
https://www.thevoiceofholland.com/video/team-anouk-dream-on
Omdat dat een universeel iets waar iedereen te maken mee heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:05 schreef IxCalypso het volgende:
Why does everything have to be a lovething
Zoals Jiggy fake or not? There comes a time.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat dat een universeel iets waar iedereen te maken mee heeft.
Ha, ben je nog wakkerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zoals Jiggy fake or not? There comes a time.
En meerderen hier.
Zoek t maar op.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:31 schreef IxCalypso het volgende:
Judas Priest, hoe oud issie, leeft ie nog?
Je post ook lyricsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plug me in
I'm alive tonight
Out on the streets again
Turn me on
I'm too hot to stop
Something you'll never forget
Take my fist
Break down walls
I'm on top tonight
[Pre Chorus]
No, no
You better turn me loose
You better set me free
Cause I'm hot, young, running free
A little bit better than I use to be
[Chorus]
Cause I'm alive
Live Wire
Cause I'm alive
I'm a Live Wire
Cause I'm alive
Live Wire
Cause I'm alive
I'm a Live Wire
I'll either break her face
Or take down her legs
Get my ways at will
Go for the throat
Never let loose
Goin' in for the kill
Take my fist
Break down walls
I'm on top tonight
[Pre Chorus]
[Chorus]
Come on baby
Gotta play with me
Well I'm your live wire
You better lock your doors
I'm on the prowl tonight
Well be mine tonight
[Chorus]
Come on be may baby
Come on tonight
Come on be may baby
Come on tonight
I'll give you everything
You want inside
Plug me in, plug me in
I want you
Come on tonight
Die heb ik nog niet gehoord, brbquote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:02 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]![]()
Blijft leuke muziek idd![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:02 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]![]()
Blijft leuke muziek idd![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:41 schreef IxCalypso het volgende:
Ik eindig waar ik mee begon deze avond.
trustequote:
Slaap lekker !quote:
Wehehe ..., Geniet er vanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vanavond lekker aan de snuif!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vanavond lekker aan de snuif!
Ik heb die film (toch? nooit gezienquote:
Kerel gaat helemaal losquote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die film (toch? nooit gezien![]()
Hij ziet er wel lekker psycho uit in die video![]()
Hij ziet er daar ook best creepy uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 06:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kerel gaat helemaal los
Falling Down (1993) - IMDb
Hans Zimmerquote:
Je kan ook te ver gaan hquote:
What happend? Gratis liefde van Blaze.quote:
Fristeri nanga yu friyari! 🇸🇷🇳🇱quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig. Alles wat ik post is waar. Mensen geloven dat niet, maar het is echt zo.
Heb hem afgelopen maandag in moeten laten slapen, ging allemaal ineens zo snel ...ben de hele week al van slagquote:Op zondag 9 februari 2020 01:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
What happend? Gratis liefde van Blaze.
[ afbeelding ]
Ahw ja da's altijd naar. Sterktequote:Op zondag 9 februari 2020 01:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb hem afgelopen maandag in moeten laten slapen, ging allemaal ineens zo snel ...ben de hele week al van slag
Is deze van jou?![]()
Ik ben een kattenmensquote:Op zondag 9 februari 2020 02:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ahw ja da's altijd naar. Sterkteja, Blaze is van mij en wordt deze maand 4.
Ja, ik ben niet elke avond actief. Al is vrijdagavond in dit topic wel altijd genieten.quote:Op zondag 9 februari 2020 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi Rinus ..ik miste je hier gisteren al
Nee hoor klinkt helemaal niet raar. Je kan een hele diepe connectie met katten hebbenquote:Op zondag 9 februari 2020 02:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een kattenmens
Wat een mooi beestje![]()
Het voelt zo raar, alleen en leeg in huis ..Toen mijn andere kat vorig jaar doodging heb ik een hele lange tijd in puin gelegenklinkt vast raar, ..ik had dit niet aan zien komen
Vrijdag iddquote:Op zondag 9 februari 2020 02:20 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet elke avond actief. Al is vrijdagavond in dit topic wel altijd genieten.
Er zijn meerdere zuignappen hier.quote:Op zondag 9 februari 2020 02:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrijdag idd![]()
Had me voorgenomen niet meer te posten op de vrijdagen ..en als ik wel post dan probeer ik zo min mogelijk op die zuignap te reageren ...
Pfff echt wel ! blijft zo bijzonder ..de meesten snappen niet dat ik zo nu en dan weer een potje zit te janken . ..blijft toch ook altijd wel weer heel apart om te zien hoe mensen daar mee omgaan .quote:Op zondag 9 februari 2020 02:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee hoor klinkt helemaal niet raar. Je kan een hele diepe connectie met katten hebben
Dat zal best jaquote:Op zondag 9 februari 2020 02:28 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere zuignappen hier.
quote:Op zondag 9 februari 2020 03:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zit overigens in een club met zo'n 20 andere personen met vrijwel dezelfde kat met vrijwel dezelfde leeftijd en dezelfde naam
Ah. Irritant idd.quote:Op zondag 9 februari 2020 03:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dan ligt FOK! er minstens 10 minuten uit, vanwege backups.
Oke ik dacht dat het internet kapot wasquote:Op zondag 9 februari 2020 03:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dan ligt FOK! er minstens 10 minuten uit, vanwege backups.
kalm aanquote:
quote:
Past leuk bij elkaar, maar het klinkt nergens naarquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 04:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Past leuk bij elkaar, maar het klinkt nergens naar
Ik word nerveus van de meeste ASMR filmpjesquote:
Helpt mij ook geen reet om in slaap te komen eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 februari 2020 04:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word nerveus van de meeste ASMR filmpjes![]()
Trusten Flow3r
quote:Op zondag 9 februari 2020 05:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Helpt mij ook geen reet om in slaap te komen eerlijk gezegd![]()
Maar vond deze 2 dames wel leuk![]()
![]()
Dezen?quote:Op zondag 9 februari 2020 05:05 schreef Flow3r het volgende:
wacht effe, Front 242?
Zijn die niet van : "No sex untill marriage"
Hey lord, he lord...etc ?ohh hey poor
![]()
YES @!
![]()
andere maar ook topquote:
"Video niet beschikbaar"quote:
Forum Opties | |