quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Doe ik niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Of had jij hem willen hebben @:zipportal ?
quote:
Nederlandse speelfilmsquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Zulke slechte acteurs. Jammer voor de serie want het script is best goed.
Ik zie het ja.... Brandende Elvis!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Zulke slechte acteurs. Jammer voor de serie want het script is best goed.
quote:
quote:
Zaten wel stukjes in natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Nooit geweten dat het als zwarte komedie bedoeld was.
Niet. Zit standaard onder m'n ctrl+vquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Hoe lang heb je daar naar lopen zoeken?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet. Zit standaard onder m'n ctrl+v
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om te zappen.
Tot maandag (als de gasten meewerken)
Nu Jinek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:44 schreef dvdfreak het volgende:
met zijn alle naar jinek of laat op vrijdag
geen topic nogquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Nu Jinek.
Laat op Vrijdag is pas om 0:15
Topshow. MickGOAT.quote:Te gast bij Op1
Op 31 maart 2017 wordt het levenloze lichaam van de 31-jarige Ralf Meinema aangetroffen in de kofferbak van zijn eigen auto. Zijn ouders, broer en zus staan voor een raadsel. Ralf is een hardwerkende jongen en heeft geen crimineel verleden. Na drie jaar heeft de familie nog steeds geen antwoorden: wat is er met hun Ralfie gebeurt? Daarom verhogen zij het tipgeld naar 100.000 euro, in de hoop dat iemand eindelijk gaat praten. Vanavond zijn moeder Ingrid Meinema en misdaadverslaggever van de Telegraaf Mick van Wely te gast, hij volgt deze zaak al vanaf het begin.
Heeft u een tip? Schroom niet. De familie is te bereiken op 06 58 84 40 02 en ingridmeinema41@hotmail.com
De 11-jarige Nicky Verstappen verdween ruim 20 jaar geleden van een zomerkamp in Zuid-Limburg. Een dag later werd hij dood gevonden. Wat is er met hem gebeurd? Die vraag blijft nog steeds onbeantwoord. Jos B., verdachte in de zaak, blijft zwijgen over de 27 DNA-sporen die op het lichaam en onderbroek van Nicky zijn gevonden. Vandaag vond de pro-formazitting plaats. Bij Op1 schuiven advocaat van B. Gerald Roethof en rechtbankverslaggever Saskia Belleman aan.
De meest genadeloze interviewer van Nederland overleed 25 jaar geleden. Ischa Meijer hield in zijn gesprekken van jennen, stoken en plagen, maar had ook een heel andere kant. En die wordt benadrukt in het boek van journalist Ronit Palache: 'Ik heb niets tegen antisemieten, ik lééf ervan'. Wat is het belang van Ischa Meijer voor joodse kinderen van de tweede en derde generatie na de Tweede Wereldoorlog? Bij Op1 is Ronit Palache te gast.
In 'Dangerous Liaisons' zijn Tjitske Reidinga en Mark Rietman voor het eerst samen op de planken te zien. Ze spelen de rollen van graaf Valmont en marquise De Merteuil, die verstrikt raken in het door hen zelf gespannen web van verleiding en intrige. Het toneelstuk uit de achttiende eeuw is vooral bekend van de verfilming met Glenn Close en John Malkovich. Wat hebben Rietman en Reidinga aangepast, hoe worden zij zelf verleidt en waarom is Harvey Weinstein een bron van inspiratie? Bij Op1 schuift het duo aan.
flopgast.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:57 schreef Zipportal het volgende:
Die lul van de ABN AMRO reclames zit er ook.![]()
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:de_kraam
@:coco.
@:jr-style-93
Die zit straks bij Jinek.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:51 schreef dvdfreak het volgende:
TOPSHOW jammer dat peter r niet aanwezig is dan is het pas vuurwerk
Ze vissen heerlijk uit elkaars vijver, ergens wel jammer omdat er daardoor wel mooie confrontaties missen.quote:
Bedankt voor deze handige update!quote:Op maandag 10 februari 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Topshow. MickGOAT.
Peter R zit bij Jinek.
Advocaatje heeft al meerdere keren aangegeven niet meer met Peter aan één tafel te willen zittenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ze vissen heerlijk uit elkaars vijver, ergens wel jammer omdat er daardoor wel mooie confrontaties missen.
In zijn kluis.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
Roethof waar is die verklaring nou?
Die van Stage Entertainment?quote:
die had toch meerdere prijzen gewonnen?quote:
Die man is al lang met pensioen en nog steeds blijven ze hem vragen!quote:
De Leo Blokhuis van de musicalwereld.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die had toch meerdere prijzen gewonnen?
Vooral dankzij zijn geniale naam.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Die man is al lang met pensioen en nog steeds blijven ze hem vragen!
met zijn aidsquote:
Die is in een kofferbak verstopt.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Is Monkyyy business er ook al? We kunnen niet zonder haar! Toch?
Er moet vast nog lastminute wat lucratieve dealtjes worden gesloten.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Die racet nu met 170km/h op de A7.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Die is in een kofferbak verstopt.
Of achterstallige huurpenningen innen!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er moet vast nog lastminute wat lucratieve dealtjes worden gesloten.
In haar Dacia?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die racet nu met 170km/h op de A7.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:34 schreef svann het volgende:
Eigenlijk vreemd dat advocaten in actualiteitenprogramma's verschijnen.
Straks even terugkijkenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Peter r de Vries is aan het schuimbekken nu bij Jinek.
Oh, leuk voor straks.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Hij kijkt ook zo boos en oordelend!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Enorme teringlijer maar misschien daarom juist zo'n goede advocaat
Moet je eens zien als Jos B. wordt vrijgesprokenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Lulde Peter R. vierkant onder de tafel. #genotquote:Op maandag 10 februari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dit. In de rechtszaal werkt dit gewoon goed.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
En vooral niet zijn zeepje laten vallen in de gezamenlijke douche!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Jos B gewoon vrij laten rondlopen tussen de echte zware jongens.
Denk dat hij het einde van de week niet haalt.
Je moet minder films kijken.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Jos B gewoon vrij laten rondlopen tussen de echte zware jongens.
Denk dat hij het einde van de week niet haalt.
Heeft hij al een date-bare dochter dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Je zou maar met zijn dochter daten. Dat is een pittig kennismakingsgesprek met Roethoffje
Voor zijn cliënten wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Heeft hij al een date-bare dochter dan?
Zo oud lijkt hij me niet.
Andersom juistquote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Er was toch ook een vliegtuig die razend snel naar NY vloog?!
Dat had ik idd al eerder gemeldquote:Op maandag 10 februari 2020 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verwerpelijk clubje dat OM.
@:ikweethetookniet
Dat ging met melk toch?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Gillende keukenmeid gewoon platspuiten zoals bij B.A. Baracus.
Weet ik veel. Was theoretischquote:Op maandag 10 februari 2020 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Heeft hij al een date-bare dochter dan?
Zo oud lijkt hij me niet.
Staat mij wel iets van bij dat hij melk intolerant was...quote:
Welkom in de raadkamer.quote:
lijkt me flink irritant inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb ook ooit met zo iemand in een vliegtuig gezeten in een wat onrustige vlucht vanuit Valencia. Ik had zin om haar buiten westen te slaan op een gegeven moment. Je wordt er zelf ook niet rustiger van lijkt me daar in dat vliegtuig.
Dat gillen valt dan nog mee. Iedereen die kotst veroorzaak echt zo vieze zure luchtquote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb ook ooit met zo iemand in een vliegtuig gezeten in een wat onrustige vlucht vanuit Valencia. Ik had zin om haar buiten westen te slaan op een gegeven moment. Je wordt er zelf ook niet rustiger van lijkt me daar in dat vliegtuig.
Tipgeld is belastingvrij.quote:
Jij wilt een factuur sturen voor foute informatie?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tipgeld is belastingvrij.
Waar kan ik mijn factuur naartoe sturen voor dit advies?
Toen was er gewoon heel veel turbulentie, maar ik heb niemand horen kotsen. ik vond het echt niet eng, maar het zal wel een stuk rustiger geweest zijn dan op die vlucht.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat gillen valt dan nog mee. Iedereen die kotst veroorzaak echt zo vieze zure lucht
https://www.rijnmond.nl/n(...)olitie-belastingvrijquote:Marja vroeg ons via de chat:
Is tipgeld dat de politie uitlooft belastingvrij? En blijf je anoniem?
Antwoord:
Over tipgeld moet je gewoon belasting betalen, net als over andere inkomsten. We vonden een nieuwsbericht van Omroep West over de tipgevers in de moord op juwelier Stratmann, die enkele jaren geleden in Den Haag bij een overval werd doodgeschoten. De tipgevers moesten belasting betalen over het tipgeld. 'Dat is nu eenmaal de regel,' aldus de woordvoerder van de fiscus.
Moet haast dan wel een hele bad deal zijn geweest!quote:
Op basis van welke wetgeving dan. IB?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)olitie-belastingvrij
Woonwagenbewoners kunnen emotioneel reagerenquote:Op maandag 10 februari 2020 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet haast dan wel een hele bad deal zijn geweest!
IK WIL MIJN GELD TERUG MONKYYY.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op basis van welke wetgeving dan. IB?Successie sowieso niet.
Fuck dat. Door procederen tot de hoge raad.
Zal wel onder giften vallen.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Zo rolt onze beunhaas fiscalistquote:Op maandag 10 februari 2020 22:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jij wilt een factuur sturen voor foute informatie?
inkomen?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik heb dingen gedaan, geef geld!quote:Op maandag 10 februari 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo rolt onze beunhaas fiscalist
Loonbelasting? Er is geen dienstbetrekking.quote:
waarom denk je dat? je werkt er toch voorquote:Op maandag 10 februari 2020 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Loonbelasting? Er is geen dienstbetrekking.
Lekker naïeve laagopgeleide mensen de schulden in jagen. Mooi man.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef BlackNero het volgende:
Heerlijk gewerkt destijds bij de DSB.
Frisia, Vola Vola voor geld....quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef BlackNero het volgende:
Heerlijk gewerkt destijds bij de DSB.
Ja, dat was dus sarcasme. Het was er echt kut.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker naïeve laagopgeleide mensen de schulden in jagen. Mooi man.
Voor het ontstaan van een dienstbetrekking zijn er 3 voorwaarden:quote:Op maandag 10 februari 2020 23:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waarom denk je dat? je werkt er toch voor
Goedzoquote:Op maandag 10 februari 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dat was dus sarcasme. Het was er echt kut.
Haar vriend is volgens mij die Rembrandt gast. Jan Six.quote:
Je zou het onder een overeenkomst van opdracht kunnen scharen. Daar gaat je 40 procentquote:Op maandag 10 februari 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor het ontstaan van een dienstbetrekking zijn er 3 voorwaarden:
- Arbeid
- Loon
- Gezagsverhouding
Geen gezagsverhouding, dus geen dienstbetrekking, dus geen loonbelasting, dus belastingvrij.
Zo danquote:Op maandag 10 februari 2020 23:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haar vriend is volgens mij die Rembrandt gast. Jan Six.
Wat een rare redenering. Als je geld in de loterij wint dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor het ontstaan van een dienstbetrekking zijn er 3 voorwaarden:
- Arbeid
- Loon
- Gezagsverhouding
Geen gezagsverhouding, dus geen dienstbetrekking, dus geen loonbelasting, dus belastingvrij.
Kansspelbelasting.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een rare redenering. Als je geld in de loterij wint dan?
Ja dat weet ik. Dacht dat je (nog) met een beredenering bezig was waarom tipgeld belastingvrij zou moeten zijn.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Een lachende Roethof, da's ook nieuw.
Jij ziet hem niet als hij zijn bankrekening checktquote:Op maandag 10 februari 2020 23:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Een lachende Roethof, da's ook nieuw.
of zijn penislengtequote:Op maandag 10 februari 2020 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij ziet hem niet als hij zijn bankrekening checkt
IB vrij misschien, maar dan is het waarschijnlijk een te belasten schenking.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Dan is slechts het aller aller slechtste nog overquote:Op maandag 10 februari 2020 23:28 schreef BlackNero het volgende:
In Groningen hoeft dat niet. Gewoon naar de Blauwe Engel rond sluitingstijd.
Dat zou misschien kunnen. Alhoewel een schenking per definitie iets is "zonder tegenprestatie". De glibberige fiscus zal wel een manier vinden om het te belasten, zonder rechtsgrondslagquote:Op maandag 10 februari 2020 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
IB vrij misschien, maar dan is het waarschijnlijk een te belasten schenking.
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan is slechts het aller aller slechtste nog over
De wanhopigen die nog willen scoren.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
Dan is slechts het aller aller slechtste nog over
Helemaal eens.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Prima aflevering weer.
Beetje chaotisch, wel leuke interactie tussen de gasten.
We kunnen weer overslaan.quote:Te gast bij Op1
Kersverse hoogleraar gynaecologie Bas Veersema stelt in zijn onderzoek het automatisme van een vaginale bevalling ter discussie. Deze vorm van bevallen wordt vaak gezien als het hoogst haalbare, maar volgens de hoogleraar zijn vrouwenlichamen hier door de evolutie minder geschikt voor geworden. Hij is vanavond te gast, samen met verloskundige en onderzoeker Bahareh Goodarzi, bestsellerauteur Daphne Deckers en Britt Nissen-van der Stelt, die merkte dat haar bekken te smal waren voor een natuurlijke bevalling.
Op maandag was zangeres Maan de Steenwinkel jarig en won ze een Edison voor beste pop-artiest van Nederland. Ook komt de zangeres met haar debuutalbum ‘Onverstaanbaar’ binnen op de eerste plaats van de Album Top 100. Nu ze zelf meeschrijft aan haar liedjes, weet Maan een nieuwe schare fans aan zich te binden. Vanavond praat en zingt ze in Op1.
Nou nee, dit is best wel een goede tafel trouwens!quote:
Hij heeft wel smaak hoor die Marco! (De Amazone Vrouw!)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zat lekker op Marco Borsato. Koekoek.
Ze krijgt coaching van PauwGod, maar Jeroen kennende doen ze iets anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik kijk voor het eerst in tijden weer maar heeft Gio haar ‘ja, ja’ vervangen voor ‘hm muh, hmm’?
Dat zou iig een vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik kijk voor het eerst in tijden weer maar heeft Gio haar ‘ja, ja’ vervangen voor ‘hm muh, hmm’?
Tijs heeft een vagina?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Er zit maar 1 man aan tafel... voor de rest allemaal vagina's
Tssk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Tijs is een vagina.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
gasten!quote:
Hij heeft je al weer ingehaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
gasten!
Misschien schrikken jullie van mijn opmerking maar ik dacht laat ik eens een superniger opmerking plaatsen....
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij heeft je al weer ingehaald.
Trumpgod gedroeg zich zelf als terrorist.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
TrumpGOD sloopt alle IS kopstukken.
Onze nationale blonde botoxmilf gaat het wel even oplossen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Een pot nat in dat midden oosten, nooit meer te repareren, dankjewel Amerika
Op instigatie van oa fatso Mike Pompeo, die op zijn beurt vandaag weer een tweetje stuurde ter ondersteuning van de combinatie Turkije/Al Qaeda die in Idlib vecht. Je weet wel, datzelfde Al Qaeda dat de Twin Towers en het Pentagon invloog.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Trumpgod gedroeg zich zelf als terrorist.
Een minister ombrengen kan echt niet.
Maakt niet uit. TrumpGOD. MAGA.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Op instigatie van oa fatso Mike Pompeo, die op zijn beurt vandaag weer een tweetje stuurde ter ondersteuning van de combinatie Turkije/Al Qaeda die in Idlib vecht. Je weet wel, datzelfde Al Qaeda dat de Twin Towers en het Pentagon invloog.
ik snap wel waarom jij bij DSB werktequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maakt niet uit. TrumpGOD. MAGA.
Om de toehorende oren open te houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Waarom draagt Hennis een hoofddoek? Is ze moslima?
Wij brachten ook voorspoed en veiligheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap wel waarom jij bij DSB werkte
dit is net zo waar als het advies van Monkiiiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wij brachten ook voorspoed en veiligheid.
Ach, woekerleningen verkopen, andermans software verkopen, wat is het verschil.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap wel waarom jij bij DSB werkte
slecht advies gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, woekerleningen verkopen, andermans software verkopen, wat is het verschil.
Consumptief krediet!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, woekerleningen verkopen, andermans software verkopen, wat is het verschil.
Woordvoerder van OM:quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eld-levert-weinig-opquote:Het tipgeld is belastingvrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |