SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Mwah ik zou er persoonlijk niet voor kiezenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Fernweh het volgende:
Een beetje vies? Dus niet helemaal rampzalig?
Bijna!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Fernweh het volgende:
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:40 en 15:40
![]()
Hij stond vroeger bij handenarbeid vast altijd op de gang. Neem het hem niet kwalijk.quote:
Perzik nog nooit gehad. Aanrader ja?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
ananas op pizza is lekker
net zoals perzik
Omdat hij altijd het laatste wil zijn en dan met zo'n mega dooie TT komt ? Of saai gedrag zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij stond vroeger bij handenarbeid vast altijd op de gang. Neem het hem niet kwalijk.
Kan het ook maar moeilijk plaatsen maar dat heb ik ook met die chocolade pizza's.quote:
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij altijd het laatste wil zijn en dan met zo'n mega dooie TT komt ? Of saai gedrag zeker
Exact!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en ik.
ik vind van wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Perzik nog nooit gehad. Aanrader ja?
Echt he ?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en Gibs.
quote:
quote:
Sorry we kennen elkaar nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt he ?
[..]
Dank u
[..]
[..]
Zal eens googlen ik vind vooral die nutella pizza's raar. Zag dat Dr oetker ook al een chocoladepizza in het vriesvak had.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef dud0r het volgende:
in almere heb je woodstove zitten, die hebben lekkere pizza's maar dus ook dat soort variaties
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt he ?
[..]
Dank u
[..]
[..]
Tis al goed johquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sorry we kennen elkaar nog niet zo goed.
Nee nee, er is geen weekend totdat ik mijn pakketje heb. @ToT dan blijft heel Nederland werken!quote:
Ja doei.....ik doe niks meer hoor vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee nee, er is geen weekend totdat ik mijn pakketje heb. @:Tot dan blijft heel Nederland werken!
ik weet dat happy italy die heeft maar die heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zal eens googlen ik vind vooral die nutella pizza's raar. Zag dat Dr oetker ook al een chocoladepizza in het vriesvak had.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja doei.....ik doe niks meer hoor vandaag
Ja inderdaad de Happy ja, daar ging ik wel eens heen met mijn exquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet dat happy italy die heeft maar die heb ik nog niet geprobeerd
oh jee......quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bezorger is onderweg
prima voer voor een prima prijs, hoogstaand is het niet maar voor de prijs wel primaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja inderdaad de Happy ja, daar ging ik wel eens heen met mijn ex
Ja alleen een beetje knullig soms. Dan had je een pizza en dan gooide ze gewoon 5 plakjes vlees op één plek van de pizza.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
prima voer voor een prima prijs, hoogstaand is het niet maar voor de prijs wel prima
ik haal alleen de pasta daar. nog nooit pizza genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje knullig soms. Dan had je een pizza en dan gooide ze gewoon 5 plakjes vlees op één plek van de pizza.
Hoop het niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:46 schreef Fernweh het volgende:
Zullen we weer een droge zomer krijgen zoals vorig jaar? Toen is mijn hele tuin gesneuveld. Het jaar ervoor in 2018 was het ook al erg droog. Ik wil in maart of april wel weer plantjes gaan opkweken binnen om ze daarna buiten te planten maar ik ben bang dat alles weer sneuvelt.
Oh ja de pizza's zijn er soms wat minder. Dan gooien ze bijvoorbeeld 5 plakken salami op een stuk van de pizza.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik haal alleen de pasta daar. nog nooit pizza genomen
Ik ook, want als ik weer echt tijd ga steken in die plantjes om ze in eind mei begin juni kapot gelazerd te hebben.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook, want als ik weer echt tijd ga steken in die plantjes om ze in eind mei begin juni kapot gelazerd te hebben.Kan beter cactussen gaan planten dan.
Dan hoop ik dat het goed komt. Op dit moment hebben ze 70 euro van mij. Maar goed na 9 keer bellen hoop ik dat het nu goed gaat komen. Als ik gewoon ga storneren maak ik het erger vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:08 schreef dud0r het volgende:
ik heb alleen positieve ervaringen met vodafone en ik heb geen verstand van juridische dingen
Al jaren tevreden klant van Vodafone.....,misschien naar hun winkel gaan zodat je daadwerkelijk iemand spreekt? En waarom na één dag al opzeggen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:55 schreef Fernweh het volgende:
Heeft een van jullie trouwens ervaringen met vodafone? Heb een abonnement afgesloten en toen de dag erna gebeld om op te zeggen. Vervolgens is dat bij hun mis gegaan steeds weer beloven ze het op orde te maken, maar ik zie dat ik deze maand dus weer een rekening ga krijgen voor een abonnement dat ik totaal niet gebruik.
Iemand verstand van juridische dingen? Weet niet wat ik moet doen, misschien naar een Juridisch loket?
Ik besefte me dat ik eigenlijk een nieuw nummer wilde maar had nummerbehoud aangevraagd. Maar ik had zo'n lebara kaartje met een fijn nummer, die kon je gratis in de stad pakken. Dus toen dacht ik, oh ik had beter dat nummer kunnen aanvragen. Ze konden dat niet meer veranderen dus opzeggen en een nieuwe aanvragen was mijn enige optie.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Al jaren tevreden klant van Vodafone.....,misschien naar hun winkel gaan zodat je daadwerkelijk iemand spreekt? En waarom na één dag al opzeggen?
Zou dit als Vodafone medewerker wel veel gedoe vinden hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik besefte me dat ik eigenlijk een nieuw nummer wilde maar had nummerbehoud aangevraagd. Maar ik had zo'n lebara kaartje met een fijn nummer, die kon je gratis in de stad pakken. Dus toen dacht ik, oh ik had beter dat nummer kunnen aanvragen. Ze konden dat niet meer veranderen dus opzeggen en een nieuwe aanvragen was mijn enige optie.
Ik ging ervan uit dat een abonnement annuleren en afsluiten niet zo lastig voor ze zou zijn.
Ja nou alles wat ze moesten doen was mijn contract annuleren dat ik netjes binnen de 14 dagen aanvroeg. Dat gedoe eromheen moest ik zelf regelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou dit als Vodafone medewerker wel veel gedoe vinden hoor
Plaagde je maar hoor ha ha, maar hopelijk wordt het goed opgelost!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja nou alles wat ze moesten doen was mijn contract annuleren dat ik netjes binnen de 14 dagen aanvroeg. Dat gedoe eromheen moest ik zelf regelen.
Ik ben zelf de baas. Lolquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vrij van de baas? Mijn pakketje is te laat.
Hoop het ook, anders kan ik ziggo boos bellen daar ben ik ook al jaren klant en ze zijn één of zo. Ik dreig dan wel dat ik naar KPN ga, dat zal ze leren! De bandieten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Plaagde je maar hoor ha ha, maar hopelijk wordt het goed opgelost!
Haagse_Baas.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zelf de baas. Lol
Wordt er bijna bang van........quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoop het ook, anders kan ik ziggo boos bellen daar ben ik ook al jaren klant en ze zijn één of zo. Ik dreig dan wel dat ik naar KPN ga, dat zal ze leren! De bandieten.
Als ik met ze klaar ben zijn ze zo incontinent dat ze kegeloefeningen moeten gaan doen om weer wat controle te krijgen erover.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt er bijna bang van........
Nou nou......quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik met ze klaar ben zijn ze zo incontinent dat ze kegeloefeningen moeten gaan doen om weer wat controle te krijgen erover.![]()
Als ik mijn geld maar terug krijg.quote:
Was deze?quote:
Samenvatting is: iemand belt en die gast die de toekomst moet voorspellen roept dat hij rustig moet doen. Dit terwijl de bellende persoon gewoon rustig is.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Samenvatting is: iemand belt en die gast die de toekomst moet voorspellen roept dat hij rustig moet doen. Dit terwijl de bellende persoon gewoon rustig is.
Er zijn er wel nog wat nieuwe gekomen jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil deze terug op tv......
Ze deden dit ook bij Zaterdagavondjurk toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Er zijn er wel nog wat nieuwe gekomen jaar geleden.
Geen idee ik kijk nooit veel tv maar vond deze filmpjes altijd wel grappig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze deden dit ook bij Zaterdagavondjurk toch?
is ook alweer een tijd geleden hoor, maar inderdaad heel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk nooit veel tv maar vond deze filmpjes altijd wel grappig.
Volgens mij is het 'echte' astro tv ook al opgedoekt? Toen ik jonger was was er altijd zulke onzin op tv overdag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
is ook alweer een tijd geleden hoor, maar inderdaad heel vermakelijk
Ja klopt, gelukkig maar.......raar gedoequote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'echte' astro tv ook al opgedoekt? Toen ik jonger was was er altijd zulke onzin op tv overdag.
Dit youtube kanaal heeft ook wel vaker grappige filmpjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt, gelukkig maar.......raar gedoe
"Ik voel dat er ooit een familielid overleden is. Misschien een oma? Opa? Ik krijg een letter binnen. Een M? Of anders misschien een T? Hoe dan ook; u krijgt de groeten van deze persoon en hij/zij zegt dat hij/zij over u waakt. En deze maand goed opletten voor kleine huishoudelijke ongelukken!"quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'echte' astro tv ook al opgedoekt? Toen ik jonger was was er altijd zulke onzin op tv overdag.
Ja je vraagt ze af of ze uit hun nek lullen of gewoon slecht zijn in het alfabet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik voel dat er ooit een familielid overleden is. Misschien een oma? Opa? Ik krijg een letter binnen. Een M? Of anders misschien een T? Hoe dan ook; deze maand goed opletten voor kleine huishoudelijke ongelukken!"
Volgens mij is dat er nog steeds ..geen idee welk kanaal ,maar ik kom/kwam het zo nu en dan wel tegen tijdens het zappenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb @ToT vanaf nu als waarzegger, als ik ooit belangrijke keuzes ga nemen raadpleeg ik hem gewoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er nog steeds ..geen idee welk kanaal ,maar ik kom/kwam het zo nu en dan wel tegen tijdens het zappen
Je kan gelijk daar aan de slagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik voel dat er ooit een familielid overleden is. Misschien een oma? Opa? Ik krijg een letter binnen. Een M? Of anders misschien een T? Hoe dan ook; u krijgt de groeten van deze persoon en hij/zij zegt dat hij/zij over u waakt. En deze maand goed opletten voor kleine huishoudelijke ongelukken!"
Okay danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb @:ToT vanaf nu als waarzegger, als ik ooit belangrijke keuzes ga nemen raadpleeg ik hem gewoon.
@ToT gaat mijn pakketje vandaag nog komen? Post NL is al 1 uur en 20 minuten te laat.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja je vraagt ze af of ze uit hun nek lullen of gewoon slecht zijn in het alfabet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb @:ToT vanaf nu als waarzegger, als ik ooit belangrijke keuzes ga nemen raadpleeg ik hem gewoon.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:ToT gaat mijn pakketje vandaag nog komen? Post NL is al 1 uur en 20 minuten te laat.
(Eens kijken of hij het kan.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:ToT gaat mijn pakketje vandaag nog komen? Post NL is al 1 uur en 20 minuten te laat.
(Eens kijken of hij het kan.)
Je moet nog een beetje bij leren. Zie onderstaande link, daar kun je van leren.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje bij leren. Zie onderstaande link, daar kun je van leren.
https://billwurtz.com/questions/questions.html
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Anyway, ik heb zo mijn twijfels of het nog aankomt vandaag!
Wat geeft je track&trace aan? Niet bij de buren bezorgd? En ze bezorgen tot 22.00 uur volgens mij....quote:
Tot hoe laat is de klantenservice nog te bereiken? Anders gewoon hun kapot vaak bellen met dreig telefoontjes op een burner simkaartquote:
erg radicaal welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de klantenservice nog te bereiken? Anders gewoon hun kapot vaak bellen met dreig telefoontjes op een burner simkaart
Soms moet je ook radicaal zijn om radicale veranderinge teweeg te brengenquote:
7 februari 9:49quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat geeft je track&trace aan? Niet bij de buren bezorgd? En ze bezorgen tot 22.00 uur volgens mij....
Mijn stem is schor ik kan geen Marokkaans accent opzetten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de klantenservice nog te bereiken? Anders gewoon hun kapot vaak bellen met dreig telefoontjes op een burner simkaart
dat is waarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms moet je ook radicaal zijn om radicale veranderinge teweeg te brengen
Maar zolang het niet aangeeft dat het al bezorgd is, is het nog onderweg.....misschien heeft ie lekke band? En anders gewoon bellen!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
7 februari 9:49
Bezorger is onderweg
Ze zeggen niet eens 'vertraging,' dat deden ze vroeger.
[..]
Mijn stem is schor ik kan geen Marokkaans accent opzetten.
Arme man of vrouw is misschien aangevallen door van dat tuig, dat lees je ook steeds vaker.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar zolang het niet aangeeft dat het al bezorgd is, is het nog onderweg.....misschien heeft ie lekke band? En anders gewoon bellen!
trap er niet inquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Arme man of vrouw is misschien aangevallen door van dat tuig, dat lees je ook steeds vaker.
Zal wel meevallen lijkt mequote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Arme man of vrouw is misschien aangevallen door van dat tuig, dat lees je ook steeds vaker.
nou geerdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeey chikiezal ik jouw schaaltje eens breken
Ik zal mijn hand voor je ogen plaatsen en je beschermen van die bruut.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
geerd laat de donkere kanten van zijn ziel nu zien
Hoop het, het is wel treurig dat mensen postbezorgers aanvallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen lijkt me
ok aparte beschermmethode welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zal mijn hand voor je ogen plaatsen en je beschermen van die bruut.
Ik wil je niet traumatiseren met geweld.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok aparte beschermmethode wel
Nootjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok aparte beschermmethode wel
Is dat je to-do lijst?quote:
neeee neee neeequote:
Altijdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dudor neemt een loopje met de context
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neeee neee neee
gelijk weer zo wild
ff dimmen
Ik zal het niet meer doen . Maar alleen bij jouw Postsquote:
Ik heb alle wapens al gekochtquote:
Gelukkig maarquote:
Mooi spel was dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen . Maar alleen bij jouw Posts
[..]
Ik heb alle wapens al gekocht
[..]
Gelukkig maar
ach wat lief, neejoh dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen . Maar alleen bij jouw Posts
[..]
Ik heb alle wapens al gekocht
[..]
Gelukkig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |