Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
👊quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overalquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinkenquote:
Zeker..heerlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overal
Cupholder eraan en gaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Whehequote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinken
Die schup ik opzij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Straks pas, straksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je wat sneller rijdt, kun je er vanavond al zijn
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?quote:
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de kaasfondue vandaag, uit een pakje met stokbrood, tomaatjes en komkommer
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.
Ik vind dat werkgevers dat standaard moeten aanbieden. Zeker aan de helden die op vrijdag op kantoor zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?
thuisbezorgDDDDDD.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?
Daarom ben ik ook in een keuken blijven werken, aan eten nooit een gebrekquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat werkgevers dat standaard moeten aanbieden. Zeker aan de helden die op vrijdag op kantoor zijn
Ik vroeg me al af wie er het eerste op zou reagerenquote:
Ik zou de hele dag snoepen uit de pan met pindasausquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in een keuken blijven werken, aan eten nooit een gebrek
Die hebben ze hier weggehaald met de intrede van een macro-biotische, biologische, vegetarische, holistische kutcateraarquote:
Waarom denk je dat ik zoveel ben begonnen te fietsenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag snoepen uit de pan met pindasaus
Dan kun je beter even wat zeewater in je glas scheppen. Smaakt geheid beter.quote:
Ik laat zo een emmertje zakken. De andere optie is namelijk nog erger: Budweiserquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kun je beter even wat zeewater in je glas scheppen. Smaakt geheid beter.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat zo een emmertje zakken. De andere optie is namelijk nog erger: Budweiser
Achter de spijker in Spanje..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter dan Stella Artois
Waar dobber jij nu?
Ben je alweer op pad?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even lekker vitamine D opdoen
O die hebben ze ook. Maar ook Magners. Die is zeker weten beter.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
Stella Artois Cider drinkt wel weg als limonade trouwens
Ah late arrival dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben net op de boot gestapt. Die vertrekt over twee uurtjes
Huh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben net op de boot gestapt. Die vertrekt over twee uurtjes
Ah ken ik niet..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O die hebben ze ook. Maar ook Magners. Die is zeker weten beter.
Magners is een Iers merk. Wel lekker omdat het absoluut niet zoet is. En in de UK drink ik ook het liefste ciderquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah ken ik niet..
Ben geen bier liefhebber en in de UK is t altijd cider, want de rest is echt allemaal bocht daar.
Ga je goddelijke gang.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten.
k hou je niet tegenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten.
Spijker?quote:
Ankerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijker?![]()
Ik ben vandaag naar Eindhoven geweest trouwens
Ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijker?![]()
Ik ben vandaag naar Eindhoven geweest trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet in de buurt van Eindje geweest.
Ik ben wel in de buurt van Den Haag geweest.quote:
Oeh. en hoe was dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt van Den Haag geweest.
Ik wel, in Tilly.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet in de buurt van Eindje geweest.
Ik ben in Boxie rechtsaf geslagen naar Boffa (quote:
Ik ben er nu nog steeds natuurlijk. Maar ik moest weer bezorgen in Geldrop. Het geweldige aantal van 23 poststukken (ja ik heb ze een keer geteld)..quote:
Lekker op t fietsjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog steeds natuurlijk. Maar ik moest weer bezorgen in Geldrop. Het geweldige aantal van 23 poststukken (ja ik heb ze een keer) geteld..
Oh ik ging naar Breedje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in Boxie rechtsaf geslagen naar Boffa ()
Zeker prima weer om te fietsen vandaag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op t fietsjeHeerlijk weer voor vandaag
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook op dit schip allemaal Flippo’s in de winkeltjes en horeca. De Oost-Europeanen werden blijkbaar te duur
ja of de cruisegangers willen voor een duppie op de eerste rang zitten. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk je niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook op dit schip allemaal Flippo’s in de winkeltjes en horeca. De Oost-Europeanen werden blijkbaar te duur
Ja, het n is natuurlijk een gevolg van het ander he?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of de cruisegangers willen voor een duppie op de eerste rang zitten. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk je niet?
Beetje LSD gebruiken. Komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
Dit ontbreekt nog bij mijn ledstrips
Ledwolkjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://fancy.com/things/(...)tm=timeline_featured
Denk je? wel goedkoper en ze shippen niet naar nederlandquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje LSD gebruiken. Komt het vast wel goed
Je lokale dealer lost het vast voor je opquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je? wel goedkoper en ze shippen niet naar nederland
Ik heb nog geen dealer :pquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lokale dealer lost het vast voor je op
Niet dat ik verstand heb van zulke dingen
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
Dit ontbreekt nog bij mijn ledstrips
Ledwolkjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://fancy.com/things/(...)tm=timeline_featured
Gewoon een bol watten met een ledlampjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar ze hebben ook filmpjes hoe je em zelf kan maken![]()
Cringe.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar ze hebben ook filmpjes hoe je em zelf kan maken![]()
Heb hem nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een bol watten met een ledlampje
Ohquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een uitmuntende smaak![]()
Maar doelde meer op dat meisje uit het filmpje.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
Koen vind het vast ook een vette lamp want zo is Koen
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
Als k multimiljonair was stond dit hele huis vol met dat soort dingen
Oh dat vind ik ook zo vet jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een ledtoetsenbord met een miljard kleuren
Mijn toetsenborden kun je na een tijdje niet meer zonder hazmat suit gebruiken dus heb maar weer een nieuwe gekochtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook zo vet ja![]()
Ik durf het niet. Gooi te vaak koffie en cola er overheen. Dus koop die van een tientjeHeb nu ook een backup staan nieuw in doos :p
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
Als k multimiljonair was stond dit hele huis vol met dat soort dingen
Ja vind ik zonde hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik gok dat het een dagje duurt voordat de eerste koffie eroverheen gaat, tenminste ik hoop dat koffie die eer krijgt
Alles om te kunnen FOK!kenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook zo vet ja![]()
Ik durf het niet. Gooi te vaak koffie en cola er overheen. Dus koop die van een tientjeHeb nu ook een backup staan nieuw in doos :p
Ja probeer ik ook maar te onhandig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben echt veel te zuinig op mijn spullen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zonder heeft het leven geen zin :p
https://synoniemen.net/grafisch.php?zoekterm=muisquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik zonde hoor![]()
Maar heb nu wel een lichtgevende muis
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://synoniemen.net/grafisch.php?zoekterm=muis
Een led-poes, ach waarom nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://synoniemen.net/grafisch.php?zoekterm=muis
Wel makkelijk in het donker als je een biertje teveel op hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een led-poes, ach waarom niet
Een RGB-punaniquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een led-poes, ach waarom niet
Koffie heb ik nog nooit over m'n toetsenbord gegooidquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik gok dat het een dagje duurt voordat de eerste koffie eroverheen gaat, tenminste ik hoop dat koffie die eer krijgt
Een Schipholgreppelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Landingsbaan met een hele rij leds
Hoe lang blijf je, hopelijk niet zondag terug?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoek van Holland gepasseerd, zo de zee op
In de nacht van zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je, hopelijk niet zondag terug?
Lekker in zee kotsenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de nacht van zaterdag op zondagDan is het code oranje in de UK
Ja hoi.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllooooooooo
Oh gaan we weer zo beginnen ...quote:
Fijn he.quote:
Ja hoe komt dat, zijn wij zo afschrikwekkend samen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja fijn...
Doen we het weer he. Wij duiken op in een sc en iedereen gaat weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat, zijn wij zo afschrikwekkend samen?Denk het.... Hier gaat het een stuk sneller als de nieuws sc maar toch het effect is het zelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoe komt dat tochquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het.... Hier gaat het een stuk sneller als de nieuws sc maar toch het effect is het zelfde.
Dat idee heb ik wel? Het is nou niet dat we bewust vervelend doen ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. We zijn toch best aardig?
Nou ik soms wel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel? Het is nou niet dat we bewust vervelend doen ofzo.
Ja jij, met al je rare lampjes.quote:
Eigenlijk moet je dat met je koffiemachine ook hebben, dat je dan thuiskomt en er een verse bak koffie op je staat te wachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
a het is echt fucking vet. Kan hem al op werk aanzetten en dan kom ik thuis met die kleurtjes
Ja zat er aan te denken maar das wat lastig met die dolce denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat met je koffiemachine ook hebben, dat je dan thuiskomt en er een verse bak koffie op je staat te wachten.
Ja moet je er eerst nog aan denken er een nieuw cupje in te doen voordat je weggaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat er aan te denken maar das wat lastig met die dolce denk ik
Je bent wel verdomde vroeg op een zaterdag.quote:
Wekker gaat elke dag om 3.40quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent wel verdomde vroeg op een zaterdag.
Ik heb er al een kleine 10km fietsen en twee koppen koffie op zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 06:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Slaapkoppen vandaag, geen vroege vogels, of late, zoals je wil....
Netjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 06:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er al een kleine 10km fietsen en twee koppen koffie op zitten.
En zin om terug mijn nest in te duiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wat ga je als eerste doen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]over een paar minuten kan ik van boord
Heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste doen?
Heb je wel kunnen slapen?
Het is vooral een museum over (openbaar) vervoerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor museum is dat?
Ik moet vanmiddag werken P
Jeps.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is vooral een museum over (openbaar) vervoer
O, da’s minder.Tot sluitingstijd?
Beterquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps.
We hebben geen feestjes ofzo dus zal wel niet te laat worden
Ik denk dat het mee gaat vallen. Ze voorspellen hier dat het slechte weer pas zondagochtend losbarst. Dan dobber ik alweer in Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een mooi strevenGa je iets van de storm merken daar?
HET BIERVIRUSquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Er is iets aan de hand waardoor we niet van boord mogen
Oh jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, iets met Brexit en sommige mensen die extra gecontroleerd moeten worden
Hahahaha pics.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantastisch, Britse vrouwen met een pens die toch een naveltruitje dragen
Niet te lang naar staren hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Fantastisch, Britse vrouwen met een pens die toch een naveltruitje dragen
Ik twijfel een beetje over wat ik met de spullen op het balkon moet doenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:20 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd naar de storm hier morgen, nu nog lekker kalm weer
Dit probleem lost zich vanzelf op morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje over wat ik met de spullen op het balkon moet doen
ligt het bij de buren :pquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit probleem lost zich vanzelf op morgen.
Nee, ze had een vriendje die gebouwd was als een brick chicken house dus ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te lang naar staren hoor.
Ah dus zo krijg je een vriendje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze had een vriendje die gebouwd was als een brick chicken house dus ik kijk wel uit
Don'tquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus zo krijg je een vriendje.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus zo krijg je een vriendje.
Gebouwd als een kippenhok klinkt niet heel indrukwekkend?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze had een vriendje die gebouwd was als een brick chicken house dus ik kijk wel uit
Chicken house / out house. Is een bestaande uitdrukkingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebouwd als een kippenhok klinkt niet heel indrukwekkend?
Kippenhok of schijthuis? Zegt me niks die uitdrukking.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chicken house / out house. Is een bestaande uitdrukking
Ik weet niet waar ik ‘m opgepikt hebquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippenhok of schijthuis? Zegt me niks die uitdrukking.
Maar welke van de twee bedoel je nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik ‘m opgepikt heb
Ze kunnen alletwee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar welke van de twee bedoel je nu?
Nu zie ik echt een kast van een kerel voor me met de uitstraling van een schijthuisquote:
Dat klopt ook wel. Hij zag eruit alsof hij permanent dronken is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu zie ik echt een kast van een kerel voor me met de uitstraling van een schijthuis
Ah, je hebt de typisch lokale bevolking al gevondenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Hij zag eruit alsof hij permanent dronken is.
Ja, da’s niet moeilijk hierquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, je hebt de typisch lokale bevolking al gevonden
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga nu naar buiten met blote buik.
Heb er nu 1 nodig die mijn luxaflex ophangt
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga nu naar buiten met blote buik.
Heb er nu 1 nodig die mijn luxaflex ophangt
Dat doe ik wel als jij die luxaflex doetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vaatwasser moet ook leeg, even een naveltruitje aandoen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Lukt niet. LAAAT MAAR HE.
Nagels kapot
Er was 1 naar beneden geflikkert
Weet je het zeker, ik heb een enorme en volle vaatwasser hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als jij die luxaflex doet
Ja als iemand uit de horeca ben ik grote vaaten. vaten ? wel gewend :pquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik heb een enorme en volle vaatwasser hoor.
Ja nu ben ik het zatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, je hebt er een haastklus van gemaakt
Je zet je vaten in de badkamer onder de douche?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik heb een enorme en volle vaatwasser hoor.
Recht in de armen van Budaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
Als je morgen met een grote vlieger op het strand gaat staan zou je dan in Engeland terecht komen?
quote:De weerdienst benadrukt dat het belangrijk is om te beseffen dat het "niet een lekkere stevige wind" betreft. "We hebben het over extreem weer, met een wind die heel veel kracht heeft.Het is de wind des doods' Wij adviseren u vandaag al voldoende bitterballen in huis te halen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)avond-in-westen.html"
Ahquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Gaat trouwens een zuidwesterstorm worden dus dan kom je ergens in Griekenland terecht.
Gewoon aan je bh gaan hangen, vinden de Grieken leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah
grieken en beter weer.![]()
Wat voor vlieger zal ik nemen?
Denk niet dat die groot genoeg is om mij die kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aan je bh gaan hangen, vinden de Grieken leuk.
Vlieg je maar een stukje en kom je in Brabant neer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die groot genoeg is om mij die kant op te krijgen.
Ja is wel de laatste plek waar je neer wilt komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlieg je maar een stukje en kom je in Brabant neer.
In b4 picsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die groot genoeg is om mij die kant op te krijgen.
Daarmee haal je het wel wat verder, tot aan het Iraanse luchtafweergeschut denk ik zelfs.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel de laatste plek waar je neer wilt komen.
Ik denk dat ik voor zon gevaarte als dit ga
[ afbeelding ]
Word ik neergeschotenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee haal je het wel wat verder, tot aan het Iraanse luchtafweergeschut denk ik zelfs.
Je doet net alsof je verbaasd bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Britten zitten serieus te ontbijten met bier
Leuke eigenaar ook, voor een Rus dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Er schijnt een russische supermiljonair op dat thaise island te zijn.
Mooie foto met dat bootje er voor
[ afbeelding ]
Blijkbaar is dit het yacht
https://en.m.wikipedia.org/wiki/A_(motor_yacht)?fbclid=IwAR2CFiugGPahZyLSbRFJfIGlXAZQ6PV-D0GGGeTNIUgU9SJ--MlO0RulqQA
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke eigenaar ook, voor een Rus dan.
Ah had begrepen dat dit gewoon het type was jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene van wie die boot is.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Andrey_Melnichenko_(industrialist)
Ik ben voor morgen ook voorzienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:16 schreef Karzai het volgende:
genoeg eten gehaald voor het weekend, ik hoef niet meer naar buiten
beter, misschien dat ik toch nog wel even naar buiten ga om te kijken of het echt hard waaitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben voor morgen ook voorzienIn mijn pyjama warmpjes binnen kijken hoe de wereld vergaat
Moet je uitproberen op het strandquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
beter, misschien dat ik toch nog wel even naar buiten ga om te kijken of het echt hard waait
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja is wel de laatste plek waar je neer wilt komen.
Jaaa zin in de lentequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je mij uit de lucht scheppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |