Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
👊quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Geen pensioen, dagje geld uitgeven en bijtanken.
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overalquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd lekker en goeie dag uitgekozen.
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinkenquote:
Zeker..heerlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk weer, lekker rustig en relaxed overal
Cupholder eraan en gaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Whehequote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker naar Christmas Island en een Corona drinken
Die schup ik opzij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker..heerlijk.
Vooral als je met een rollator loopt natuurlijk.
Straks pas, straksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je wat sneller rijdt, kun je er vanavond al zijn
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?quote:
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er geen catering op de boot of heeft Molo al alles op gegeten?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
ik ga voor de kaasfondue vandaag, uit een pakje met stokbrood, tomaatjes en komkommer
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog op kantoor en de kantine het bedrijfsrestaurant is al dicht. Ik wandel zo wel even naar de winkel.
Ik vind dat werkgevers dat standaard moeten aanbieden. Zeker aan de helden die op vrijdag op kantoor zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?
thuisbezorgDDDDDD.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgt.nl en dan op kosten van de baas complete rijsttafel bestellen?
Daarom ben ik ook in een keuken blijven werken, aan eten nooit een gebrekquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat werkgevers dat standaard moeten aanbieden. Zeker aan de helden die op vrijdag op kantoor zijn
Ik vroeg me al af wie er het eerste op zou reagerenquote:
Ik zou de hele dag snoepen uit de pan met pindasausquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in een keuken blijven werken, aan eten nooit een gebrek
Die hebben ze hier weggehaald met de intrede van een macro-biotische, biologische, vegetarische, holistische kutcateraarquote:
Waarom denk je dat ik zoveel ben begonnen te fietsenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag snoepen uit de pan met pindasaus
Dan kun je beter even wat zeewater in je glas scheppen. Smaakt geheid beter.quote:
Ik laat zo een emmertje zakken. De andere optie is namelijk nog erger: Budweiserquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kun je beter even wat zeewater in je glas scheppen. Smaakt geheid beter.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat zo een emmertje zakken. De andere optie is namelijk nog erger: Budweiser
Achter de spijker in Spanje..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is beter dan Stella Artois
Waar dobber jij nu?
Ben je alweer op pad?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even lekker vitamine D opdoen
O die hebben ze ook. Maar ook Magners. Die is zeker weten beter.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
Stella Artois Cider drinkt wel weg als limonade trouwens
Ah late arrival dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben net op de boot gestapt. Die vertrekt over twee uurtjes
Huh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben net op de boot gestapt. Die vertrekt over twee uurtjes
Ah ken ik niet..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O die hebben ze ook. Maar ook Magners. Die is zeker weten beter.
Magners is een Iers merk. Wel lekker omdat het absoluut niet zoet is. En in de UK drink ik ook het liefste ciderquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah ken ik niet..
Ben geen bier liefhebber en in de UK is t altijd cider, want de rest is echt allemaal bocht daar.
Ga je goddelijke gang.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten.
k hou je niet tegenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten.
Spijker?quote:
Ankerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijker?![]()
Ik ben vandaag naar Eindhoven geweest trouwens
Ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijker?![]()
Ik ben vandaag naar Eindhoven geweest trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet in de buurt van Eindje geweest.
Ik ben wel in de buurt van Den Haag geweest.quote:
Oeh. en hoe was dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt van Den Haag geweest.
Ik wel, in Tilly.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet in de buurt van Eindje geweest.
Ik ben in Boxie rechtsaf geslagen naar Boffa (quote:
Ik ben er nu nog steeds natuurlijk. Maar ik moest weer bezorgen in Geldrop. Het geweldige aantal van 23 poststukken (ja ik heb ze een keer geteld)..quote:
Lekker op t fietsjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er nu nog steeds natuurlijk. Maar ik moest weer bezorgen in Geldrop. Het geweldige aantal van 23 poststukken (ja ik heb ze een keer) geteld..
Oh ik ging naar Breedje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in Boxie rechtsaf geslagen naar Boffa ()
Zeker prima weer om te fietsen vandaag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op t fietsjeHeerlijk weer voor vandaag
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook op dit schip allemaal Flippo’s in de winkeltjes en horeca. De Oost-Europeanen werden blijkbaar te duur
ja of de cruisegangers willen voor een duppie op de eerste rang zitten. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk je niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook op dit schip allemaal Flippo’s in de winkeltjes en horeca. De Oost-Europeanen werden blijkbaar te duur
Ja, het één is natuurlijk een gevolg van het ander he?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of de cruisegangers willen voor een duppie op de eerste rang zitten. Zal er ook wel wat mee te maken hebben denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |