Neeeequote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
misschien is haags al wereldberoemd, maar vertelt hij dat gewoon niet aan ons..
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags op de cover van het macaroni magazine![]()
Ik ken het principe. Maar min 3uur? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal nee ik bouw extra vrije dagen op. 10 % voor standby staan door de week en 15 % in het weekend. Dus rekenreken een week standby is ongeveer gelijk aan 2 extra vrije dagen. Als je gebeld wordt gaat de meter harder lopen. 125, 150 of 200 % met een minimum van 3 uur zodra je de telefoon opneemt
Jij hebt dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Als je echt dol bent op macaroni heb je wel tien centimeter onder je navel je t'aime macaroni getatoeëerd staan.
En daar heb je een tat van?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo graag macaroni, truffelsalami wel.
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkop geen moorkop meer heet.
Heten ze nu luie negerbollen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
noem het gewoon viesdikkopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijk
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Nu zie ik bij jinek die bakker die zijn moorkop niet meer zo wilt noemen en hij is dicht gegaan omdat mensen boos een moorkop kwamen halen in zijn zaak
GODSALLEMACHTIG
Ja moet men toch zelf weten hoe ze hun product willen noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwens
Jankerdsquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Nu zie ik bij jinek die bakker die zijn moorkop niet meer zo wilt noemen en hij is dicht gegaan omdat mensen boos een moorkop kwamen halen in zijn zaak
GODSALLEMACHTIG
De Arische blonde Raskop. Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja of breng een andere lekkernij op de markt om balans te krijgen, de Kaaskop, deeg met witte chocolade gevuld met gesmolten kaas.
Ja hij zegt dat zijn medewerkers zich niet veilig voelde.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens als je daarvoor je zaak sluit ben je ook zelf een aansteller
Of zo'n bol gevuld met tomatensaus, de Rooie Klatskopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Arische blonde Raskop. Ik zeg DOEN
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet men toch zelf weten hoe ze hun product willen noemen.
Kaaskopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.
Zijn niet de slimsten die constant iets zoeken om zich beledigd te voelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.
Ik ben blijkbaar de enige die begrijpt waarom ze de naam veranderenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwens
Links huppelmeisje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die begrijpt waarom ze de naam veranderen
Ik begrijp de achtergrond wel. Ik snap het beledigd zijn om alles niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je met een kilo chocolade in je rechterhand loopt, opgelost.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een afwijking naar links als ik loop.
Nee ik ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als het toch al vegan is, is het sowieso geen echte moorkopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat zijn medewerkers zich niet veilig voelde.
Het is ook een vegan bakkerij dus dan ga je als kansloze idioot in een vegan zaak beetje eisen dat ze het een moorkop blijven noemen
Ik ook niet altijd, maar ik ben dan ook nog nooit gediscrimineerd in m'n eigen land dus kan daar moeilijk een oordeel over geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begrijp de achtergrond wel. Ik snap het beledigd zijn om alles niet zo goed.
En toen moest er ineens een goederentrein voorlangsquote:
Ja die hangt in een zakje om m'n nek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je met een kilo chocolade in je rechterhand loopt, opgelost.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kopje koffie naar Bitterbultbal
Waanzin dus....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin mei ook weg naar 1 of ander park. Geen idee welke eigenlijk l
Ik vind het even iets te veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dt trouwens wel een smakelijke moorkop
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat de naam van die dingen allang veranderd was in chocoladebollen.
Roomkop sinds gisteren, Roomkop my ass, het is en blijft een moorkop.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dt trouwens wel een smakelijke moorkop
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Volgens mij noemt de AH ze al een tijdje zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaar
Ik hou van de Hema.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaar
My ass dus met je overgevoelige sad ass....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij noemt de AH ze al een tijdje zo.
Ja maar Vlaams is een grappig dronken taaltje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
In België heten die dingen toch gewoon Negerinnentet?
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Vlaams is een grappig dronken taaltje.
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
My ass dus met je overgevoelige sad ass....
Ja lief hè.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlamingen zijn slimmer dan die overgevoelige Hollanders.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?
Maar dan krijg je geen 15 minutes of fame natuurlijk, en da's een gemiste kans.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.
Ja!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?
Dat kan niet eensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlamingen zijn slimmer dan die overgevoelige Hollanders.
Ik denk zelfs dat dit goed zou lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
Was even koffie halen en we zijn alweer een heel stuk verder...
@:uitstraling... die rode klatskoppen, slechts eens per maand te koop of wat? Zitten er ook bonken en slierten in?
Ah, daarom bestond de Hitlerjügend, nu snap ik het eindelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.
Ja superschattig. Van die ukjes met hakenkruizen op hun pakjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, daarom bestond de Hitlerjügend, nu snap ik het eindelijk
Mooie krantenkoppen "de rode klats loopt erg goed, aldus de uitbater".quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dit goed zou lopen.
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.
Jawel, kijk maar naar Eindhoven en omgeving, een gerenommeerde TU, 100 jaar Philips, ASML en kijk je hebt de slimste mensen op Aarde bij elkaar wonenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet eensIntelligentie is toch niet verbonden met je land van afkomst. Hooguit met de kwaliteit van het onderwijs.
Nee je reageert totaal niet overtrokken nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.
Hoeveel kinderen heb je zelf, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.
Is toch modern om gekwetst te zijn? En om je overal over te schamen. Ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet eensIntelligentie is toch niet verbonden met je land van afkomst. Hooguit met de kwaliteit van het onderwijs.
Genoeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je zelf, als ik vragen mag?
die moet ik komend weekend nog gaan kijkenquote:
Hij is beledigd, is hipquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Genoeg.
Geen idee wat dit ermee te maken heeft en waarom jij ineens zand in de vagijn hebt.
Hey, hoe is het met je 'pootjes' ? tegenwoordig... heb je een tijdje niet gezien vandaar deze vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef crv het volgende:
Ik snap sowieso al dat gezeur over die namen niet
Iedereen die zich daar druk om maakt heeft blijkbaar niks beters te doen
Mij noemen ze hier kaaskop, ik grap dan wat terug en vind het prima we lachen erom
Mensen moeten zich eens zorgen maken over de echt belangrijke zaken
Gister naar 1917 geweest. Ook mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet ik komend weekend nog gaan kijken
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, muffin is niet blij met de naamswijziging en reageert meteen als een sprinkhaan in een glazen potje.
Lekker bakkertje bedreigd gister?
Nee, ik, en mieren over de moorkop is niet overtrokken, rot ff fijn een eindje op dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je reageert totaal niet overtrokken nu.
Nee totaal niet labiel verder.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik, en mieren over de moorkop is niet overtrokken, rot ff fijn een eindje op dan.
die staat ook nog op het programmaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister naar 1917 geweest. Ook mooi
Ik kruip ff weg in mijn eigen schulp.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is toch modern om gekwetst te zijn? En om je overal over te schamen. Ofzo.
De wereld is gek aan het worden.
Gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZET EERST HET KOPJE ERONDER!!!
ik heb niet eens een eigen vagijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Genoeg.
Geen idee wat dit ermee te maken heeft en waarom jij ineens zand in de vagijn hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Genieten dit wel op de vroege ochtend.
Jouw associatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Blanke vla is wel erg ranzig, alsof er een stier in je mond is klaargekomen.
Ja, ga ff geschreeuwen, stel je voor dat je niet gehoord wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZET EERST HET KOPJE ERONDER!!!
In dat geval is de juiste uitdrukking M&M's in je plasbuis.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb niet eens een eigen vagijn.
Ben een mannetje.
Die met pindas erin?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval is de juiste uitdrukking M&M's in je plasbuis.
Nee, die is en blijft zwart, de naam zegt genoeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Maar we gaan lekker. Zwarte piet is sowieso exit
Vuur.....benzine.....trippeltrippeltrippel bitterbal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Maar we gaan lekker. Zwarte piet is sowieso exit
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die is en blijft zwart, de naam zegt genoeg.![]()
Gnagnagnaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vuur.....benzine.....trippeltrippeltrippel bitterbal.
Ja maar nu schijnt het zo te zijn dat het oorspronkelijke recept uit Den Haag komt. Dus ik pleit voor een Haagsche bol.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Bossche Bol mag toch nog wel hoop ik?
Ook vies.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet niet wat Bos daar van vindtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar nu schijnt het zo te zijn dat het oorspronkelijke recept uit Den Haag komt. Dus ik pleit voor een Haagsche bol.
quote:
Om de touwtjes van je opgehangen negers door te knippen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet zijn witte puntmuts op en zoekt een schaar.
@haags_kwartiertje’s bol bedoel jequote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar nu schijnt het zo te zijn dat het oorspronkelijke recept uit Den Haag komt. Dus ik pleit voor een Haagsche bol.
Je mag mensen geen neger noemenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om de touwtjes van je opgehangen negers door te knippen?
Ik heb nog wel een brandend kruis voor je. Die krijg ik als ongelovige in de bible belt regelmatig in de tuin.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet zijn witte puntmuts op en zoekt een schaar.
Dat mag je niet zeggen! Lange tenen dit dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om de touwtjes van je opgehangen negers door te knippen?
Negroide danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag mensen geen neger noemen
Soort burka.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Zijn ook wel simpele zielen ook he
[ afbeelding ]
wel stylish gekleedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee te breedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen van kleur is de correcte uitdrukking.
Ze komen wel voor mijn kleurtje op tenminstequote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag dikke mensen niet discrimineren.
ik zie het al voor me.quote:
Mooi beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het al voor me.
grote katapulten met gloeind hete bitterballen.
schreeuwende mensen bedekt in kokend heet vet en ragout
Ik zei een keer krijg de tyfus tegen een collega.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
"Mag ik u complimenteren met uw voortreffelijke slanke lijn?"
"BEK HOUWE IK HEB TYFUS JA"
Soort van Napalm, maar dan met meer smaakquote:
En krokante stukjesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soort van Napalm, maar dan met meer smaak
Ja bitterballen lijken lekker en onschuldig als snack maar zodra je er een hapje in zet waan je jezelf in Dante's Inferno.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het al voor me.
grote katapulten met gloeiend hete bitterballen.
schreeuwende mensen bedekt in kokend heet vet en ragout
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zei een keer krijg de tyfus tegen een collega.
Bleek ze dat gehad te hebben als kind. Helemaal beledigt ook.
Ja jezus
net als die eerste hap pizza waarvan de kaas direct je gehemelte weg schroeitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bitterballen lijken lekker en onschuldig als snack maar zodra je er een hapje in zet waan je jezelf in Dante's Inferno.
Oh das wel erg jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging een keer helemaal los op gehandicapten tijdens een dronken avondje, na een uurtje reed er iemand beledigd weg in een rolstoel en besefte ik dat ik hem nog niet had zien staan
Dat je gehaast met je vingers zo'n lap verkaast gehemelte los moet zien te peuteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als die eerste hap pizza waarvan de kaas direct je gehemelte weg schroeit
zou knap zijn als je hem wel had zien staan..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging een keer helemaal los op gehandicapten tijdens een dronken avondje, na een uurtje reed er iemand beledigd weg in een rolstoel en besefte ik dat ik hem nog niet had zien staan
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik word schijtziek van deze SC want ik heb steeds zin in bitterballen.
k zit in je hoofdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Keertje college gehad van Maarten van Rossem die Roosevelt een postzegel verzamelende kreupele idioot noemde, een president in een rolstoel, kan toch niet. Zat er op de eerste rij een meisje in een rolstoel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
broodje kroket zou er ook wel in gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Heerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje college gehad van Maarten van Rossem die Roosevelt een postzegel verzamelende kreupele idioot noemde, een president in een rolstoel, kan toch niet. Zat er op de eerste rij een meisje in een rolstoel.
Bekend probleem. Maar binnenkort heb ik weer toegang tot bitterballenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
duidelijke stijging in populariteitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
Was toch wel een goede nickchange zo
Ja was nog nooit zo gewildquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duidelijke stijging in populariteit
Zal ik je in mayo of mosterd dippen?quote:
ook niet als je foto's in US post?quote:
Ook dan niet nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als je foto's in US post?
Geef de voorkeur aan mayoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik je in mayo of mosterd dippen?
Links is nu met een plaat vastgeschroefd dus kan er niet meer afvallenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je 'pootjes' ? tegenwoordig... heb je een tijdje niet gezien vandaar deze vraag.
Blijf je niet eens daarvoor?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een genot. Hoef maar tot 1700 zodat ik die verschrikkelijke feest avond niet hoef mee te maken
Niks mis met een beetje eerlijkheidquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Laatst liep ik de trap op met een collega vraagt hij, wat vind je van Annelies? dus ik zeg nou schrale kip met een naar kut karakter maar haar tieten gaan wel, hoezo?
Annelies liep dus voor ons
Gemiste kans, je had ook bitterballen kunnen halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
broodje gehaktbal gehaald dankzij deze sc
hadden ze niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gemiste kans, je had ook bitterballen kunnen halen.
Doe je Molo de groeten daar?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog veir uurtjes en dan op naar de boot
Frikandellen die al uren in zo'n vitrine liggen en extra knapperig en lauw zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden ze niet.
wel kroket, maar ja, dat vind ik niks uit zo'n warmhoud vitrine
een bamiblok wordt wel lekkerder als die daar al een tijdje in ligtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Frikandellen die al uren in zo'n vitrine liggen en extra knapperig en lauw zijn
Enige wat ik uit de muur trek zijn af en toe sate kroketten, maar dat is ook maar eens per half jaar ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bamiblok wordt wel lekkerder als die daar al een tijdje in ligt
volgens mij heb ik dat nog nooit gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik uit de muur trek zijn af en toe sate kroketten, maar dat is ook maar eens per half jaar ofzo
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik uit de muur trek zijn af en toe sate kroketten, maar dat is ook maar eens per half jaar ofzo
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Laatst liep ik de trap op met een collega vraagt hij, wat vind je van Annelies? dus ik zeg nou schrale kip met een naar kut karakter maar haar tieten gaan wel, hoezo?
Annelies liep dus voor ons
Hee Anneliesje1979quote:
Laatste keer dat ik iets uut de muur heb getrokken is van de zomer geweest op station Maastricht toen ik met groep oud collega's ben gaan stappen maar geen zin had in kebabquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat nog nooit gehad
laatste keer iets uit de muur kan ik me al niet meer herinneren.
sowieso kom ik niet vaak bij een snackbar.
Lang geleden sinds de vorige keer?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Zin in satékroket nu. Nog maar eentje gehad in m'n leven.
Waarom toen pas voor het eerst?quote:
Ik ben niet zo'n fan van de Febo, maar hun satékroketten zijn wel erg lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Zin in satékroket nu. Nog maar eentje gehad in m'n leven.
Febo ben ik al 20+ jaar niet meer geweest, maar zijn de kroketten en frikandellen daar nog steeds een stuk kleiner dan bij de gemiddelde frietzaak?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van de Febo, maar hun satékroketten zijn wel erg lekker
De kroketten zijn korter maar wel dikker huehue.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Febo ben ik al 20+ jaar niet meer geweest, maar zijn de kroketten en frikandellen daar nog steeds een stuk kleiner dan bij de gemiddelde frietzaak?
Gisteren al patat opquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dikte boven lengte.
Zin in snackvoer nu.
Ah mooi, kan je vandaag friet etenquote:
Ik had gisteren wortelen, vanavond pizza. Volgende snackvoerkans is de 19e.quote:
Je gaat 12 dagen naar een klooster?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren wortelen, vanavond pizza. Volgende snackvoerkans is de 19e.
Nee, Joop vindt er weinig aan (kan ik me ook wel voorstellen, weinig vegakeuze hier in de buurt), dus dat soort dingen eet ik vooral als ik alleen moet eten.quote:
Ik was daar ooit eens op zoek naar een kroket maar wat er het meest op leek heette "nierbroodje"quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van de Febo, maar hun satékroketten zijn wel erg lekker
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Joop vindt er weinig aan (kan ik me ook wel voorstellen, weinig vegakeuze hier in de buurt), dus dat soort dingen eet ik vooral als ik alleen moet eten.
En m'n lijf gaat over de zeik van te vaak vette bende, dus waarschijnlijk maar goed ook.
Je haalt een nierbroodje en vind het vreemd dat er echt nier in zit?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was daar ooit eens op zoek naar een kroket maar wat er het meest op leek heette "nierbroodje"Zaten ook echt blokjes nier in. Dat was de laatste keer dat ik bij de FEBO gegeten heb. 1992.
Overtijd is iets anders dan wat ik denk, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:35 schreef Karzai het volgende:
Ik moet weer terug ben alweer over tijd
Ik had dezelfde gedachte, maar dat zou knap zijn in Karzai z'n geval.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Fogel.
[..]
Overtijd is iets anders dan wat ik denk, neem ik aan.
Alles kan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte, maar dat zou knap zijn in Karzai z'n geval.
Tenzij 'ie Arnie in Junior na wil doen.
Het is dan ook heerlijk weer voor een wandeling.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:06 schreef Karzai het volgende:
Niet dat er erg op gelet wordt, soms maak ik een langere wandeling en ben ik twee uur weg
nu wel, maar nu ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dan ook heerlijk weer voor een wandeling.
Een noodzakelijk kwaad.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel, maar nu ben ik aan het werk
Waarom zou er iemand op moeten letten?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:06 schreef Karzai het volgende:
Niet dat er erg op gelet wordt, soms maak ik een langere wandeling en ben ik twee uur weg
Omdat sommige mensen gewoon in loondienst zijn en gewoon hun uren moeten maken op een dag? Niet iedereen is in de luxe positie om zelf te bepalen wanneer en hoe lang ze pauze nemen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand op moeten letten?
Liesjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon in loondienst zijn en gewoon hun uren moeten maken op een dag? Niet iedereen is in de luxe positie om zelf te bepalen wanneer en hoe lang ze pauze nemen?
Misschien gaat de productiviteit juist een stuk omhoog na een frisse neus halen? Soms heb je gewoon een langere pauze nodig om beter te kunnen functioneren. Dat dit niet bij alle banen mogelijk is, OK, maar bij hem blijkbaar wel en juist daarom vraag ik mijn vraagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon in loondienst zijn en gewoon hun uren moeten maken op een dag? Niet iedereen is in de luxe positie om zelf te bepalen wanneer en hoe lang ze pauze nemen?
Tevens dat.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien gaat de productiviteit juist een stuk omhoog na een frisse neus halen? Soms heb je gewoon een langere pauze nodig om beter te kunnen functioneren. Dat dit niet bij alle banen mogelijk is, OK, maar bij hem blijkbaar wel en juist daarom vraag ik mijn vraag
Ik ben overigens gewoon in loondienst hoor, en moet ook mijn uren maken. Moet zelfs officieel gezien mijn uren op bepaalde dagdelen maken (ik hou me er deels aan). Ben uiteraard aanwezig wanneer het noodzakelijk is.
Ik heb nu ook zin in chocolaquote:
Een nierbroodje?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was daar ooit eens op zoek naar een kroket maar wat er het meest op leek heette "nierbroodje"Zaten ook echt blokjes nier in. Dat was de laatste keer dat ik bij de FEBO gegeten heb. 1992.
BUDAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nierbroodje?Daar doe je volgens mij niemand een plezier mee
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Uit de bocht gevlogen met shoppen net
Geloof er niets van.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen al zin in de Horrorstorm Des Doods van zondag? https://nos.nl/artikel/23(...)rm-met-een-naam.html
Onder andere een nieuw toetsenbord want de vorige was viesquote:
Ga je een bar beginnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder andere een nieuw toetsenbord want de vorige was vies![]()
Maar ook een boel toffe stoelen/barkrukken bij de Trendhoppert
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit van zaterdag op zondag op een schip in de stormIk heb mijn collega's al gewaarschuwd dat ik maandagmorgen op een reddingsvlot Rotterdam binnen peddel.
En bier.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:43 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig zondag die storm, zorg dat ik genoeg voer in huis heb
Kaasfondue?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:47 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen inspiratie, misschien gewoon patat halen
dan pak je bitterstaven, ook wel kroket genoemd.quote:
Trein?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:51 schreef Karzai het volgende:
Mooie reis buda, maar ik snap niet waarom je zolang in de trein en op de boot wil zitten
Ik bind mezelf vast in mijn hut met een stapel tobleronesquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet![]()
Goed uitkijken op de stormboot hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |