Neeeequote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
misschien is haags al wereldberoemd, maar vertelt hij dat gewoon niet aan ons..
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags op de cover van het macaroni magazine![]()
Ik ken het principe. Maar min 3uur? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal nee ik bouw extra vrije dagen op. 10 % voor standby staan door de week en 15 % in het weekend. Dus rekenreken een week standby is ongeveer gelijk aan 2 extra vrije dagen. Als je gebeld wordt gaat de meter harder lopen. 125, 150 of 200 % met een minimum van 3 uur zodra je de telefoon opneemt
Jij hebt dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Als je echt dol bent op macaroni heb je wel tien centimeter onder je navel je t'aime macaroni getatoeëerd staan.
En daar heb je een tat van?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo graag macaroni, truffelsalami wel.
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkop geen moorkop meer heet.
Heten ze nu luie negerbollen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
noem het gewoon viesdikkopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijk
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Nu zie ik bij jinek die bakker die zijn moorkop niet meer zo wilt noemen en hij is dicht gegaan omdat mensen boos een moorkop kwamen halen in zijn zaak
GODSALLEMACHTIG
Ja moet men toch zelf weten hoe ze hun product willen noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwens
Jankerdsquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Nu zie ik bij jinek die bakker die zijn moorkop niet meer zo wilt noemen en hij is dicht gegaan omdat mensen boos een moorkop kwamen halen in zijn zaak
GODSALLEMACHTIG
De Arische blonde Raskop. Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja of breng een andere lekkernij op de markt om balans te krijgen, de Kaaskop, deeg met witte chocolade gevuld met gesmolten kaas.
Ja hij zegt dat zijn medewerkers zich niet veilig voelde.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens als je daarvoor je zaak sluit ben je ook zelf een aansteller
Of zo'n bol gevuld met tomatensaus, de Rooie Klatskopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Arische blonde Raskop. Ik zeg DOEN
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet men toch zelf weten hoe ze hun product willen noemen.
Kaaskopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.
Zijn niet de slimsten die constant iets zoeken om zich beledigd te voelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met z’n allen een tikkeltje overgevoelig aan het raken. Iedereen is beledigd om alles. Als iemand mij een kaaskop wil noemen, gaan ze hun gang maar.
Ik ben blijkbaar de enige die begrijpt waarom ze de naam veranderenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwens
Links huppelmeisje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige die begrijpt waarom ze de naam veranderen
Ik begrijp de achtergrond wel. Ik snap het beledigd zijn om alles niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je met een kilo chocolade in je rechterhand loopt, opgelost.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een afwijking naar links als ik loop.
Nee ik ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als het toch al vegan is, is het sowieso geen echte moorkopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat zijn medewerkers zich niet veilig voelde.
Het is ook een vegan bakkerij dus dan ga je als kansloze idioot in een vegan zaak beetje eisen dat ze het een moorkop blijven noemen
Ik ook niet altijd, maar ik ben dan ook nog nooit gediscrimineerd in m'n eigen land dus kan daar moeilijk een oordeel over geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begrijp de achtergrond wel. Ik snap het beledigd zijn om alles niet zo goed.
En toen moest er ineens een goederentrein voorlangsquote:
Ja die hangt in een zakje om m'n nek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je met een kilo chocolade in je rechterhand loopt, opgelost.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kopje koffie naar Bitterbultbal
Waanzin dus....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga begin mei ook weg naar 1 of ander park. Geen idee welke eigenlijk l
Ik vind het even iets te veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dt trouwens wel een smakelijke moorkop
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens dat de naam van die dingen allang veranderd was in chocoladebollen.
Roomkop sinds gisteren, Roomkop my ass, het is en blijft een moorkop.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dt trouwens wel een smakelijke moorkop
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Volgens mij noemt de AH ze al een tijdje zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaar
Ik hou van de Hema.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee pas recent. De Hema ook sinds kort blijkbaar
My ass dus met je overgevoelige sad ass....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij noemt de AH ze al een tijdje zo.
Ja maar Vlaams is een grappig dronken taaltje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:31 schreef UitStraling het volgende:
In België heten die dingen toch gewoon Negerinnentet?
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar Vlaams is een grappig dronken taaltje.
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
My ass dus met je overgevoelige sad ass....
Ja lief hč.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlamingen zijn slimmer dan die overgevoelige Hollanders.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?
Maar dan krijg je geen 15 minutes of fame natuurlijk, en da's een gemiste kans.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.
Ja!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als het maar schattig klinkt mag je alles zeggen?
Dat kan niet eensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlamingen zijn slimmer dan die overgevoelige Hollanders.
Ik denk zelfs dat dit goed zou lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Fogel het volgende:
Was even koffie halen en we zijn alweer een heel stuk verder...
@:uitstraling... die rode klatskoppen, slechts eens per maand te koop of wat? Zitten er ook bonken en slierten in?
Ah, daarom bestond de Hitlerjügend, nu snap ik het eindelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.
Ja superschattig. Van die ukjes met hakenkruizen op hun pakjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, daarom bestond de Hitlerjügend, nu snap ik het eindelijk
Mooie krantenkoppen "de rode klats loopt erg goed, aldus de uitbater".quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat dit goed zou lopen.
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon veranderen zonder aankondiging. Niemand die moeilijk doet.
Jawel, kijk maar naar Eindhoven en omgeving, een gerenommeerde TU, 100 jaar Philips, ASML en kijk je hebt de slimste mensen op Aarde bij elkaar wonenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet eensIntelligentie is toch niet verbonden met je land van afkomst. Hooguit met de kwaliteit van het onderwijs.
Nee je reageert totaal niet overtrokken nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.
Hoeveel kinderen heb je zelf, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen toch ook overal mee weg.
Is toch modern om gekwetst te zijn? En om je overal over te schamen. Ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, krijg lekker de tiefus met je overgevoelige tere gekleurde zieltje, wat te zeggen over 'blanke vla' dan? Goh, ik voel mij diep gekwetst en beledigd? Rot toch ff snel op met je gezeur.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet eensIntelligentie is toch niet verbonden met je land van afkomst. Hooguit met de kwaliteit van het onderwijs.
Genoeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je zelf, als ik vragen mag?
die moet ik komend weekend nog gaan kijkenquote:
Hij is beledigd, is hipquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Genoeg.
Geen idee wat dit ermee te maken heeft en waarom jij ineens zand in de vagijn hebt.
Hey, hoe is het met je 'pootjes' ? tegenwoordig... heb je een tijdje niet gezien vandaar deze vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef crv het volgende:
Ik snap sowieso al dat gezeur over die namen niet
Iedereen die zich daar druk om maakt heeft blijkbaar niks beters te doen
Mij noemen ze hier kaaskop, ik grap dan wat terug en vind het prima we lachen erom
Mensen moeten zich eens zorgen maken over de echt belangrijke zaken
Gister naar 1917 geweest. Ook mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet ik komend weekend nog gaan kijken
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Kijk, muffin is niet blij met de naamswijziging en reageert meteen als een sprinkhaan in een glazen potje.
Lekker bakkertje bedreigd gister?
Nee, ik, en mieren over de moorkop is niet overtrokken, rot ff fijn een eindje op dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je reageert totaal niet overtrokken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |