Neeeequote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
misschien is haags al wereldberoemd, maar vertelt hij dat gewoon niet aan ons..
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags op de cover van het macaroni magazine![]()
Ik ken het principe. Maar min 3uur? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal nee ik bouw extra vrije dagen op. 10 % voor standby staan door de week en 15 % in het weekend. Dus rekenreken een week standby is ongeveer gelijk aan 2 extra vrije dagen. Als je gebeld wordt gaat de meter harder lopen. 125, 150 of 200 % met een minimum van 3 uur zodra je de telefoon opneemt
Jij hebt dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Als je echt dol bent op macaroni heb je wel tien centimeter onder je navel je t'aime macaroni getatoeëerd staan.
En daar heb je een tat van?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo graag macaroni, truffelsalami wel.
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkop geen moorkop meer heet.
Heten ze nu luie negerbollen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
noem het gewoon viesdikkopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Arg nu al die kansloze idioten in paniek omdat de moorkoop geen moorkop meer heet.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al heel lang geleden afgeschaft was eigenlijk
Overdreven ja. Dat zo’n naam niet meer kan is ook overdreven trouwensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Nu zie ik bij jinek die bakker die zijn moorkop niet meer zo wilt noemen en hij is dicht gegaan omdat mensen boos een moorkop kwamen halen in zijn zaak
GODSALLEMACHTIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |